Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

ћаркетинг > ѕерсонал у маркетингов≥й робот≥


ѕерсонал у маркетингов≥й робот≥

—учасний ринок стаЇ все б≥льше насиченим. «начна к≥льк≥сть товар≥в буквально ЂрозштовхуЇї один одного, щоб привернути до себе увагу споживач≥в. «а таких умов квал≥ф≥кован≥ прац≥вни≠ки служби маркетингу та њњ комун≥кац≥йного п≥дрозд≥лу змушен≥ пост≥йно шукати нов≥, досконал≥ш≥ прийоми продажу товар≥в. ”сп≥хи комун≥кац≥й п≥дприЇмств економ≥чно розвинутих крањн незаперечно довод¤ть, що нин≥, ¤к н≥коли ран≥ше, маркетингова пол≥тика комун≥кац≥й Ї запорукою усп≥ху будь-¤кого б≥знесу, а д≥¤льн≥сть багатьох менеджер≥в з маркетингових комун≥кац≥й стаЇ в≥домою в усьому св≥т≥.

ƒосл≥дженн¤ показали, що т≥льки т≥ п≥дприЇмства, ¤к≥ будують комун≥кац≥њ з метою задоволенн¤ сусп≥льних оч≥кувань, домагаю≠тьс¤ р≥вноваги м≥ж трьома ц≥л¤ми маркетингу: прибутком п≥дпри≠Їмств, потребами споживач≥в та ≥нтересами сусп≥льства. —учасн≥ фах≥вц≥ розгл¤дають маркетинг вже не з позиц≥њ Ђчотирьох рї, а з позиц≥њ Ђчотирьох сї, тобто: потреби споживача (customer needs and wants), витрати споживача (cost to the customer), зручн≥сть (convenience) та обм≥н ≥нформац≥Їю. ќтже, фах≥вц≥ з маркетингу ≥ маркетинговоњ пол≥тики комун≥кац≥й можуть роз≠раховувати на усп≥х, ¤кщо вони зможуть задовольнити потреби споживача економно, зручно ≥ за доброго взаЇморозум≥нн¤.

√оловн≥ д≥лов≥ ¤кост≥ менеджера з маркетингових комун≥кац≥й п≥дприЇмства можна охарактеризувати так:

Х схильн≥сть до стратег≥чного плануванн¤, ум≥нн¤ передбачати)

тенденц≥њ розвитку економ≥ки, визначати свою ринкову н≥шу ≥ д≥¤ти у в≥дпов≥дний спос≥б;

Х ум≥нн¤ приймати правильн≥ та своЇчасн≥ р≥шенн¤;

Х бажанн¤ не задовольн¤тис¤ дос¤гнутим, а пост≥йно розц≥нювати масштаби своЇњ д≥¤льност≥;

Х здатн≥сть приймати нестандартн≥ р≥шенн¤;

Х ум≥нн¤ брати на себе в≥дпов≥дальн≥сть;

Х ум≥нн¤ пост≥йно вчитис¤, пристосовуючись до зм≥н б≥знесо≠воњ ситуац≥њ;

Х добре розвинута ≥нтуњц≥¤ ≥ здатн≥сть до анал≥тичного мисленн¤;

Х здатн≥сть до критичноњ оц≥нки своњх д≥й;

Х ум≥нн¤ концентрувати увагу на вир≥шенн≥ проблем, а не на пошуках винних;

Х знанн¤ людей, ум≥нн¤ брати на роботу таких спец≥ал≥ст≥в, ¤к≥ не бо¤тьс¤ ризику ≥ не перекидають свою роботу на ≥нших.

«розум≥ло, що люди не народжуютьс¤ профес≥йними маркетологами: характер ≥ знанн¤ виховуютьс¤ й удосконалюютьс¤ ро≠ками. ѕроте коли п≥дприЇмство (ф≥рма) бере на роботу молодого спец≥ал≥ста, воно маЇ право вже з перших дн≥в висунути до нього т≥ засадн≥ вимоги, ¤к≥ визначають його профес≥йну придатн≥сть:

Х широка профес≥йна п≥дготовка, що виходить за меж≥, вузькоњ спец≥ал≥зац≥њ;

Х розум≥нн¤ важливост≥ свого п≥дрозд≥лу дл¤ виконанн¤ тих завдань та вир≥шенн¤ тих проблем, що сто¤ть перед п≥дприЇмст≠вом;

Х оптим≥зм та здатн≥сть впливати на ≥нших людей, р≥шуч≥сть та вм≥нн¤ спонукати ≥нших до д≥њ;

Х здатн≥сть не т≥льки створювати досконал≥ плани маркетингових комун≥кац≥й, але наполегливо й ретельно виконувати ц≥ плани;

Х в≥ддан≥сть п≥дприЇмству;

Х здатн≥сть до виправленн¤ своњх помилок;

Х ум≥нн¤ переконувати людей;

Х ф≥зична й духовна витривал≥сть, здатн≥сть п≥дтримувати нормальн≥ д≥лов≥ стосунки з ≥ншими спец≥ал≥стами, схильн≥сть до л≥дерства.

¬≥д квал≥ф≥кац≥њ прац≥вник≥в п≥дрозд≥лу маркетингових кому≠н≥кац≥й багато що залежить, кр≥м обс¤гу продажу товар≥в, Ч пре≠стиж п≥дприЇмства, його авторитет у покупц≥в, перемога над чис≠ленними конкурентами, бо св≥доме споживанн¤ базуЇтьс¤ т≥льки на вибор≥ покупцем даного п≥дприЇмства або його товар≥в з-пом≥ж значноњ к≥лькост≥ до них под≥бних.

1

Ќазва: ѕерсонал у маркетингов≥й робот≥
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-03 (430 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
payment loan - check cheap - ball jackpot missouri power result - тексты - approval credit - insurance more - debt offer
Page generation 0.188 seconds
Хостинг от uCoz