ћаркетинг > ѕерсонал у маркетингов≥й робот≥
ѕерсонал у маркетингов≥й робот≥
—учасний ринок стаЇ все б≥льше насиченим. «начна к≥льк≥сть товар≥в буквально ЂрозштовхуЇї один одного, щоб привернути до себе увагу споживач≥в. «а таких умов квал≥ф≥кован≥ прац≥вни≠ки служби маркетингу та њњ комун≥кац≥йного п≥дрозд≥лу змушен≥ пост≥йно шукати нов≥, досконал≥ш≥ прийоми продажу товар≥в. ”сп≥хи комун≥кац≥й п≥дприЇмств економ≥чно розвинутих крањн незаперечно довод¤ть, що нин≥, ¤к н≥коли ран≥ше, маркетингова пол≥тика комун≥кац≥й Ї запорукою усп≥ху будь-¤кого б≥знесу, а д≥¤льн≥сть багатьох менеджер≥в з маркетингових комун≥кац≥й стаЇ в≥домою в усьому св≥т≥. ƒосл≥дженн¤ показали, що т≥льки т≥ п≥дприЇмства, ¤к≥ будують комун≥кац≥њ з метою задоволенн¤ сусп≥льних оч≥кувань, домагаю≠тьс¤ р≥вноваги м≥ж трьома ц≥л¤ми маркетингу: прибутком п≥дпри≠Їмств, потребами споживач≥в та ≥нтересами сусп≥льства. —учасн≥ фах≥вц≥ розгл¤дають маркетинг вже не з позиц≥њ Ђчотирьох рї, а з позиц≥њ Ђчотирьох сї, тобто: потреби споживача (customer needs and wants), витрати споживача (cost to the customer), зручн≥сть (convenience) та обм≥н ≥нформац≥Їю. ќтже, фах≥вц≥ з маркетингу ≥ маркетинговоњ пол≥тики комун≥кац≥й можуть роз≠раховувати на усп≥х, ¤кщо вони зможуть задовольнити потреби споживача економно, зручно ≥ за доброго взаЇморозум≥нн¤. √оловн≥ д≥лов≥ ¤кост≥ менеджера з маркетингових комун≥кац≥й п≥дприЇмства можна охарактеризувати так: Х схильн≥сть до стратег≥чного плануванн¤, ум≥нн¤ передбачати) тенденц≥њ розвитку економ≥ки, визначати свою ринкову н≥шу ≥ д≥¤ти у в≥дпов≥дний спос≥б; Х ум≥нн¤ приймати правильн≥ та своЇчасн≥ р≥шенн¤; Х бажанн¤ не задовольн¤тис¤ дос¤гнутим, а пост≥йно розц≥нювати масштаби своЇњ д≥¤льност≥; Х здатн≥сть приймати нестандартн≥ р≥шенн¤; Х ум≥нн¤ брати на себе в≥дпов≥дальн≥сть; Х ум≥нн¤ пост≥йно вчитис¤, пристосовуючись до зм≥н б≥знесо≠воњ ситуац≥њ; Х добре розвинута ≥нтуњц≥¤ ≥ здатн≥сть до анал≥тичного мисленн¤; Х здатн≥сть до критичноњ оц≥нки своњх д≥й; Х ум≥нн¤ концентрувати увагу на вир≥шенн≥ проблем, а не на пошуках винних; Х знанн¤ людей, ум≥нн¤ брати на роботу таких спец≥ал≥ст≥в, ¤к≥ не бо¤тьс¤ ризику ≥ не перекидають свою роботу на ≥нших. «розум≥ло, що люди не народжуютьс¤ профес≥йними маркетологами: характер ≥ знанн¤ виховуютьс¤ й удосконалюютьс¤ ро≠ками. ѕроте коли п≥дприЇмство (ф≥рма) бере на роботу молодого спец≥ал≥ста, воно маЇ право вже з перших дн≥в висунути до нього т≥ засадн≥ вимоги, ¤к≥ визначають його профес≥йну придатн≥сть: Х широка профес≥йна п≥дготовка, що виходить за меж≥, вузькоњ спец≥ал≥зац≥њ; Х розум≥нн¤ важливост≥ свого п≥дрозд≥лу дл¤ виконанн¤ тих завдань та вир≥шенн¤ тих проблем, що сто¤ть перед п≥дприЇмст≠вом; Х оптим≥зм та здатн≥сть впливати на ≥нших людей, р≥шуч≥сть та вм≥нн¤ спонукати ≥нших до д≥њ; Х здатн≥сть не т≥льки створювати досконал≥ плани маркетингових комун≥кац≥й, але наполегливо й ретельно виконувати ц≥ плани; Х в≥ддан≥сть п≥дприЇмству; Х здатн≥сть до виправленн¤ своњх помилок; Х ум≥нн¤ переконувати людей; Х ф≥зична й духовна витривал≥сть, здатн≥сть п≥дтримувати нормальн≥ д≥лов≥ стосунки з ≥ншими спец≥ал≥стами, схильн≥сть до л≥дерства. ¬≥д квал≥ф≥кац≥њ прац≥вник≥в п≥дрозд≥лу маркетингових кому≠н≥кац≥й багато що залежить, кр≥м обс¤гу продажу товар≥в, Ч пре≠стиж п≥дприЇмства, його авторитет у покупц≥в, перемога над чис≠ленними конкурентами, бо св≥доме споживанн¤ базуЇтьс¤ т≥льки на вибор≥ покупцем даного п≥дприЇмства або його товар≥в з-пом≥ж значноњ к≥лькост≥ до них под≥бних.
| 1 |
Ќазва: ѕерсонал у маркетингов≥й робот≥ ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-03 (430 прочитано) |