ћаркетинг > —кладанн¤ рекламних лист≥в
—кладанн¤ рекламних лист≥в—тор≥нка: 1/2
«м≥ст ¬ступ ........................................................................................................................... 3 –озд≥л 1. –озробка рекламного листа ................................................................. 4 –озд≥л 2 . јдресати рекламних лист≥в ................................................................. 7 –озд≥л 3. “ехн≥ка оформленн¤ рекламних лист≥в ............................................. 8 ¬исновки ....................................................................................................................11 —писок використаних джерел ................................................................................12 ¬ступ ¬ наш час одним з основних джерел ≥нформац≥њ про п≥дприЇмство, орган≥зац≥ю, ф≥рму а також про вид њх д≥¤льност≥, продукц≥ю, ¤ку вони випускають та послуги, ¤к≥ вони надають виступаЇ реклама. –еклама - ц≥леспр¤мований ≥нформативний вплив опосередкованого характеру на споживача дл¤ просуванн¤ товар≥в ≥ послуг на ринку збуту. —еред завдань, що вир≥шуЇ реклама ,- поширенн¤ знань про ф≥рму; одержанн¤ запит≥в про повн≥шу ≥нформац≥ю щодо повару; вплив на процес прийн¤тт¤ р≥шенн¤ про покупку поданн¤ допомоги прац≥вникам служби збуту п≥д час њхн≥х переговор≥в з кл≥Їнтурою, подоланн¤ упередженост≥ стосовно рекламованого товару; п≥дтримка добрих емоц≥й у покупц≥в товар≥в; поширенн¤ в≥домостей про серв≥с; формуванн¤ позитивного ставленн¤ до ф≥рми з боку сусп≥льства. ќдним з найефективн≥ших засоб≥в реклами, що забезпечуЇ високу виб≥рку аудитор≥њ ≥ гнучк≥сть по в≥дношенню до њњ територ≥ального охопленн¤, виход¤чи з конкретних ≥нтерес≥в ≥ задач орган≥зац≥њ рекламодавача виступаЇ пр¤ма поштова реклама. ѕереваги даного засобу реклами пол¤гають у тому, що вона може бути напр¤млена на конкретн≥ категор≥њ ос≥б у конкретний рег≥он, зд≥йснюЇтьс¤ в необх≥дний дл¤ рекламодавача пром≥жок часу ≥ носить характер особистого зверненн¤. –екламний лист Ї одним з вид≥в пр¤моњ поштовоњ реклами. ¬≥н ¤вл¤Ї собою ≥нформац≥йно-рекламний матер≥ал, що маЇ вигл¤д листа, виконаного на ф≥рмовому бланку та адресованого конкретн≥й посадов≥й особ≥ (або приватн≥й особ≥) , що коротко ≥нформуЇ њњ про конкретну ф≥рму та напр¤мки њњ д≥¤льност≥. –озд≥л 1. –озробка рекламного листа. ѕерш за все у рекламному лист≥ обовТ¤зково повинн≥ бути зазначен≥ ц≥л≥, ¤ких ф≥рма-рекламодавач пересл≥дуЇ даним листом. ћаЇтьс¤ на уваз≥ т≥ д≥њ, ¤к≥ дана ф≥рма оч≥куЇ в≥д цього кореспондента. ÷е може бути перел≥к запропонованих до продажу нових товар≥в, тод≥ лист може розпочинатис¤, наприклад такими словами: УѕропонуЇмо придбати нову, покращену модиф≥кац≥юФ ≥ дал≥ йде найменуванн¤ певного товару; ≥нформац≥¤ про послуги, наприклад: У наш серв≥сний центр виконуЇ наступн≥ види послуг Ф ≥ приводитьс¤ перел≥к певних послуг; знижка ц≥н на ран≥ше запропонован≥ товари, наприклад: У ми готов≥ надати ... % знижку на вс≥ замовленн¤ на (приводитьс¤ найменуванн¤ продукц≥њ) , отриман≥ до (зазначаЇтьс¤ певна дата) Ф. —л≥д зазначити, що у будь-¤кого товару Ї ¤к позитивн≥ так ≥ негативн≥ ¤кост≥. јле ¤кщо в рекламному лист≥ в≥дзначаЇтьс¤ лише багато позитивних ¤костей, то покупц≥ не пов≥р¤ть вс≥м цим твердженн¤м. “ому в лист≥ потр≥бно викладати лише суттЇв≥ позитивн≥ ¤кост≥. ожний рекламний лист повинен м≥стити де¤кий центральний тезис - рекламний аргумент, ¤кий пов≥домл¤Ї про найважлив≥ш≥ особливост≥ товару, або ¤к≥-небудь суттЇв≥ в≥домост≥ про нього. ѕри складанн≥ рекламного листа доц≥льно керуватис¤ такими наступними правилами. ѕо-перше, висказуванн¤ повинн≥ бути простими. Ќепотр≥бно затуманювати своЇњ аргументац≥њ або свого п≥дходу складн≥стю роздум≥в. Ќавпаки в рекламних листах сл≥д спрощувати думки, користуватись повс¤кденними виразами ≥ словами а також короткими реченн¤ми, зм≥ст ¤ких в≥дразу може зрозум≥ти кожна людина. ѕо-друге, потр≥бно уникати довгих нудних перерахунк≥в. ѕо-третЇ, сл≥д швидко переходити до сут≥ справи, уникати непотр≥бних сл≥в, зокрема прикметник≥в, по¤снювати свою пропозиц≥ю економно, але н≥коли не жертвувати словами, котр≥ Ї необх≥дними дл¤ п≥дтриманн¤ стилю та ритму. ¬ середньому лише незначна частина рекламних лист≥в привертаЇ увагу читача (майбутнього потенц≥йного споживача). “ому рекламний лист повинен бути складений таким чином, щоб читач з першого погл¤ду зрозум≥в, що даний лист м≥стить саме ту ≥нформац≥ю, ¤ку в≥н на даний час потребуЇ. ¬игода, ¤ку об≥ц¤Ї дана реклама. ћоже бути ч≥тко визначеною або т≥льки п≥дрозум≥ватис¤. ¬она також може бути виражена негативно, у форм≥ попередженн¤ в≥д можливих збитк≥в. ѕрибуток, ¤кщо в≥н зазначаЇтьс¤, повинен бути точно сформульований. Ќаприклад: У невелик≥ витрати по техобслуговуванню Ф не так вражають читача, ¤к У ви можете знизити витрати по техобслуговуванню на 25 % Ф. дл¤ того, щоб читач пов≥рив у можливий прибуток необх≥дно, щоб рекламний лист м≥стив вагом≥ докази. ≤нколи буваЇ достатньо пом≥стити опис конструкц≥њ виробу або техн≥чн≥ характеристики продукту. «вичайно в промислов≥й реклам≥, так ¤к ≥ в реклам≥ товар≥в народного споживанн¤, розмова ведетьс¤ м≥ж окремими ф≥рмами або й нав≥ть м≥ж галуз¤ми промисловост≥. “ому реклама набуваЇ переконлив≥шого виду, коли њњ подати у форм≥ приватноњ розмови. ј це найкраще дос¤гаЇтьс¤ саме за допомогою рекламних лист≥в. Ќайоптимальн≥шим вар≥антом Ї звертанн¤ в рекламних листах до потенц≥йних покупц≥в по ≥мен≥. ÷е надаЇ даному листу особистого характеру, що Ї дуже важливою ознакою дл¤ даного засобу пр¤моњ поштовоњ реклами. —еред принцип≥в, ¤кими необх≥дно користуватис¤ при написанн≥ рекламних лист≥в можна вид≥лити наступн≥ пТ¤ть: ѕерший абзац повинен обовТ¤зково викликати в читача ≥нтерес. Ћисти мають бути короткими ≥ по сут≥ справи. ≤деальним Ї лист, що складаЇтьс¤ з чотирьох - пТ¤ти невеликих абзац≥в. ќстанн≥й абзац повинен збудити до негайноњ д≥њ. ѕостскриптум робить особливий наголос на м≥ркуванн¤х, ¤к≥ ф≥рма рекламодавач хоче п≥дкреслити. ¬икористанн¤ основоположноњ теми ≥ обачних повтор≥в п≥двищуЇ вплив наступних доповнюючих лист≥в та ≥нших супров≥дних матер≥ал≥в. ƒл¤ наданн¤ ≥дењ душевного спокою рекламодавач≥ навмисне користуютьс¤ закликом Уми повн≥стю зн≥мемо з ¬ас т¤гар турботФ, а також словами Уц≥леспр¤мован≥стьФ, Ув≥дпов≥дальн≥стьФ. Ћюдина напевне в≥дгукнетьс¤ на такий лист, ¤кщо пов≥рить, що дане п≥дприЇмство зможе усунути джерело њњ тривог ≥ напруженост≥. Ќ≥коли не потр≥бно позичати ≥дею зв≥дкись з≥ сторони ≥ не намагатись пристосувати њњ до свого товару чи своЇњ послуги, адже через це можна загубити блиск, одухотворен≥сть ≥ нап≥р, ¤к≥ притаманн≥ лишень власним ориг≥нальним задумам. –озд≥л 2 јдресати рекламних лист≥в. –екламн≥ листи звичайно направл¤ють ¤к першу спробу контакту з можливим покупцем або потенц≥йним партнером. Ћист може бути ≥ндив≥дуальним - адресованим лишень одному адресату, або типовим, коли текст адресований в≥дразу багатьом адресатам. ” другому випадку необх≥дно надати йому ≥ндив≥дуальн≥сть зверненн¤ - основну в≥дм≥нну рису даного виду реклами. ƒл¤ цього сл≥д додрукувати у верхньому правому кут≥ посаду та пр≥звище, ≥мТ¤ ≥ по-батьков≥ адресата. ƒо написанн¤ самого тексту потр≥бно продумати ¤к≥ ц≥л≥ пересл≥дуютьс¤ написанн¤м ≥ в≥дправленн¤м рекламного листа. якщо це перший контакт, то необх≥дно обовТ¤зково описати в лист≥ напр¤мки д≥¤льност≥ ф≥рми, ц≥л≥ та задач≥, що пересл≥дуЇ дана ф≥рма. ¬ пошуках потенц≥йних споживач≥в або партнер≥в у вигл¤д≥ ф≥рм потр≥бно старанно вивчити м≥сцев≥ дов≥дники. Ѕажано на кожного потенц≥йного кл≥Їнта, на кожного потенц≥йного партнера завести карточку з ≥ндексом ≥ таким чином сформувати власну базу даних. оли все перел≥чене зроблено можна приступати до самого розсиланн¤ лист≥в. ÷≥лком очевидно, що у першу чергу воно повинне бути орган≥зоване на адреси найкрупн≥ших потенц≥йних кл≥Їнт≥в, адже число њх досить не велике, а можлива в≥ддача значна. ѕотр≥бно також зазначити, що таке УпошуковеФ розсиланн¤, ¤ке розраховане на ви¤вленн¤ ≥мен ≥нших потенц≥йних кл≥Їнт≥в, ¤к правило, спрацьовуЇ ефективн≥ше при на¤вност≥ стимулу, що збуджуЇ виклик на рекламу. Ќаприк≥нц≥ даного розд≥лу сл≥д також зазначити, що ¤ким би не був стиль рекламного листа, потр≥бно зробити в≥дпов≥дне зак≥нченн¤. «ак≥нченн¤ У« ц≥лковитою повагоюФ буде, ¤к правило, ц≥лком оф≥ц≥йною. ¬ираз Уўиро ¬ашФ може деколи сприйматис¤ занадто товаристським. Ќад≥йним компром≥сом може нер≥дко стати зак≥нченн¤ У« повагоюФ. Ќу а лист у псевдов≥ктор≥анському стил≥ можна завершити наступними словами : У«алишаюсь ¬ашим пок≥рною слугоюФ. –озд≥л 3 “ехн≥ка оформленн¤ рекламних лист≥в. як ≥ дл¤ будь-¤ких форм реклами, дл¤ рекламних лист≥в величезне значенн¤ маЇ макет. ѕо-перше, вони повинн≥ мати вид зручних дл¤ читанн¤ матер≥ал≥в з широкими пол¤ми ≥ невеликими абзацами, щоб спонукати погл¤д спочатку проб≥гти по дек≥лькох перших словам, а пот≥м продовжити читанн¤. ѕо-друге, хороше розташуванн¤ листа на стор≥нц≥ надаЇ йому б≥льш виграшний ≥ приваблив≥ший вид. «верненн¤ повинно бути красиво обрамлене - майже ¤к картина - приблизно однаковими пол¤ми з обох стор≥н ≥ щедрим нижн≥м полем, але не дуже широким, щоб не порушувати балансу. Ќеобх≥дно уникати такого розташуванн¤, коли текст розповзаЇтьс¤ в ширину ≥ в результат≥ знизу залишаЇтьс¤ досить широке поле. Ќа лист≥ формату ј4 максимальна ширина полоси набору повинна складати б≥л¤ чотирнадц¤ти сантиметр≥в.
Ќазва: —кладанн¤ рекламних лист≥в ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-03 (708 прочитано) |