Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

ћаркетинг > ”паковка ≥ ф≥рмовий стиль


”паковка ≥ ф≥рмовий стиль

¬≥домо, що в середньоњ руки сучасному супермаркет≥ асортимент найменувань товар≥в нал≥чуЇ 15Ч17 тис¤ч. ѕерес≥чна ль дина здатна поб≥жно гл¤нути лише на близько 300 найменувань за хвилину. ¬≥дтак спец≥ал≥сти вважають, що 53% вс≥х покупок «буваЇтьс¤ п≥д впливом ≥мпульсного бажанн¤! –инок нин≥ (нав≥ть ≥ в ”крањн≥) став наст≥льки насиченим товарами ≥ послугами, 01 виробникам треба буквально розштовхувати один одного. усп≥шно д≥¤ти за таких умов здатн≥ т≥льки т≥ п≥дприЇмц≥, ¤к≥ використовують ≥нформац≥ю про потреби споживач≥в дл¤ оперативного коригуванн¤ своЇњ д≥¤льност≥. «биранню й узагальненню ц≥≥Їњ ≥нформац≥њ ≥ служить маркетингова комун≥кац≥¤.

ѕокупц≥ найчаст≥ше ≥ гадки не мають, що за маркетинговою комун≥кац≥Їю стоњть широка мережа людей, ¤к≥ борютьс¤ за ньо≠го та за його грош≥. «а умов жорсткоњ конкуренц≥њ упаковка може стати Ђостанн≥м доводом корол¤ї, тобто останн≥м шансом залу≠чити увагу покупц≥в ≥ здобути перевагу перед конкурентами.

„ерез упаковку виробники, продавц≥ та покупц≥ обм≥нюютьс¤ ≥нформац≥Їю, н≥би перемовл¤ютьс¤ за допомогою образ≥в, симво≠л≥в, стил≥в. ”паковка та ≥нформац≥¤ на н≥й Ч це до певноњ м≥ри зам≥на продавц¤, це Ђдовга рукаї виробника, це гучний крик се≠редньов≥чного глашата¤ про товар та його особливост≥. Ќин≥ вважають, що упаковка Ч це н≥мий продавець, послуги ¤кого Ї незам≥нними за умов пост≥йного зб≥льшенн¤ номенклатури това≠р≥в ≥ поширенн¤ нових форм торг≥вл≥. ƒе¤к≥ нов≥ форми упаковки взагал≥ нев≥дд≥льн≥ в≥д товару, ц≥Їњ Ђпослуги в упаковц≥ї, ¤к ка≠жуть сучасн≥ маркетологи. ”паковка товару Ч це його в≥добра≠женн¤ у св≥домост≥ покупц¤, потенц≥йного або фактичного.

–озробл¤ючи нову упаковку, виробник товару або посередник мають насамперед в≥дпов≥сти сам≥ соб≥ на так≥ запитанн¤:

Х наск≥льки проект упаковки в≥дпов≥даЇ сут≥ самого товару, його ц≥н≥ та ≥м≥джу; чи привертатиме вона увагу споживача;

Х чи збер≥гаЇ упаковка товар в≥д пошкодженн¤;

Х чи полегшуЇ упаковка роботу продавц¤ не т≥льки за його пе≠ресуванн¤ з м≥сц¤ на м≥сце, а ¤к зас≥б миттЇвоњ комун≥кац≥њ поку≠пц¤ з товаром;

Х чи можна буде ¤кось використати порожню упаковку п≥сл¤ того, ¤к товар зв≥льнили в≥д нењ;

Х чи проект упаковки достатньо в≥др≥зн¤Їтьс¤ в≥д упаковки аналог≥чних товар≥в конкурент≥в з тим, щоб покупець блискавич≠но њњ вп≥знавав з-пом≥ж маси ≥нших;

Х чи в≥дпов≥даЇ об'Їм розфасовки (к≥льк≥сть вироб≥в у парт≥њ) вимогам покупц≥в (вимогам ринку) тощо.

“реба сказати, що нин≥ б≥льш≥сть ф≥рм не обмежуЇтьс¤ опрацюванн¤ т≥льки окремих упаковок чи ≥нших рекламних елемент≥в: вони опрацьовують ц≥лий комплекс Ч так званий ф≥рмовий стиль.

” загальному розум≥нн≥ ф≥рмовий стиль Ч це сукупн≥сть пост≥йних художн≥х, текстових та ≥нших елемент≥в у вс≥х рекламних розробках виробник≥в або посередник≥в. ≈лементами ф≥рмове стилю Ї товарний знак, ф≥рмовий шрифтовий надпис (в≥н ще маЇ! назву Ђлоготипї), ф≥рмовий блок, ф≥рмове гасло (так званий слоган), ф≥рмов≥ кольори, ф≥рмовий комплект шрифт≥в, ≥нш≥ ф≥рмов≥ константи: сувен≥рна реклама, засоби пабл≥к рилейшнз, друкова≠на продукц≥¤ (лист≥вки, буклети тощо), елементи д≥ловодства (ф≥р. мов≥ бланки, папки, конверти, ф≥рмов≥ блоки паперу тощо), ф≥рмовий рекламний прапор, пакувальний пап≥р, зображенн¤ товар≠ного знака або логотипа на транспортних засобах тощо.

–озгл¤даючи складов≥ ф≥рмового стилю, не можна не пом≥ти≠ти, що значна њхн¤ частина т≥сно пов'¤зана з упаковкою ¤к нос≥Їм реклами. Ќаприклад, пакувальний пап≥р виробл¤Їтьс¤ у кольорах п≥дприЇмства-виробника або продавц¤, на ньому мають бути елементи торгового або ф≥рмового знака тощо.

Ќайважлив≥шим елементом ф≥рмового стилю та упаковки Ї товарний знак, ¤кий виконуЇ функц≥ю знака обслуговуванн¤. ¬≥н використовуЇтьс¤ дл¤ виокремленн¤ товар≥в ≥ послуг п≥дприЇмст≠ва та дл¤ реклами. “оварний знак маЇ так≥ синон≥ми, ¤к ф≥рмовий знак (тод≥ виокремлюЇтьс¤ орган≥зац≥йна одиниц¤), марка, ф≥рмо≠ва марка, емблема. Ќа думку фах≥вц≥в, вони не просто св≥дчать про назву виробника чи продавц¤, а й пов≥домл¤ють покупцев≥ певну важливу ≥нформац≥ю про ¤к≥сть товару (покупц≥, ¤к≥ зав≠жди купують товар одн≥Їњ марки, знають, що вони отримують пост≥йно товар одн≥Їњ ¤кост≥). “оргов≥ марки привертають увагу покупц≥в ≥ зб≥льшують ефективн≥сть пошуку необх≥дних товар≥в.

Ѕагато важать товарн≥ знаки (товарн≥ марки) ≥ з погл¤ду за≠безпеченн¤ ефективност≥ роботи канал≥в розпод≥лу:

Х полегшуЇтьс¤ ≥дентиф≥кац≥¤ продукц≥њ ¤к покупцем, так ≥ по≠середником;

Х споживач може замовити товар чи послугу за конкретною назвою;

Х на¤вн≥сть штрих-код≥в значно полегшуЇ розрахунки динам≥≠ки продажу та зм≥ни товарних запас≥в на склад≥;

Х торгова марка стаЇ певним зам≥нником стандарту чи серти≠ф≥ката, оск≥льки гарантуЇ певний р≥вень ¤кост≥ споживачу;

Х товарний знак даЇ змогу точно визначити виробника даного то≠вару, чого ≥нод≥ не можна зробити стосовно немарочноњ продукц≥њ;

Х на¤вн≥сть товарного знака зн≥маЇ б≥льш≥сть питань стосовно ц≥н, тому що споживач≥ сам≥ усв≥домлюють р≥зницю в ¤кост≥ ма≠рочних ≥ немарочних товар≥в ≥ ту обставину, що куп≥вл¤ багатьох очних товар≥в Ї ознакою певного р≥вн¤ добробуту; товарна зб≥льшуЇ престижн≥сть продукц≥њ (Ї нав≥ть так≥ випадки, товарна марка стаЇ надто попул¤рною ≥ перетворюЇтьс¤ на нац≥ональне надбанн¤, ¤к це сталос¤ з такими товарними марками ¤к ксерокс, тефлон, целофан, л≥нолеум тощо);

Х в≥дома товарна марка заспокоюЇ споживач≥в: њм здаЇтьс¤, що вони менше ризикують, вибираючи њњ;

Х використанн¤ товарних марок у маркетингу полегшуЇ сегментуванн¤ ринку; канали розпод≥лу також л≥пше працюють з арочними товарами, бо њх знають, про них не треба багато роз≠пов≥дати;

Х за торговою маркою може ховатис¤ не т≥льки конкретний товар, а й значно б≥льше Ч ≥сторичний аспект, особливост≥ суча≠сного дизайну, використанн¤ нац≥ональних традиц≥й, ф≥рмовий стиль, застосуванн¤ нов≥тньоњ технолог≥њ або еколог≥чно чистих матер≥ал≥в ≥ нав≥ть елементи корпоративноњ ф≥лософ≥њ.

ѕрикладом сучасного застосуванн¤ елемент≥в ф≥рмового сти≠лю на упаковц≥ Ї реклама на пол≥етиленових пакетах, що трапл¤≠Їтьс¤ нин≥ на кожному кроц≥. «начна к≥льк≥сть п≥дприЇмств (на≠в≥ть украњнських) замовл¤Ї спец≥альн≥ ф≥рмов≥ пакети з товар≠ними знаками, слоганом, адресою ≥ телефоном. “ака форма упа≠ковки робитьс¤ ¤скравою, ≥нтенсивною за кольоровими сполу≠ченн¤ми.

ƒо ф≥рмового стилю належить також сучасний стиль м≥сто≠будуванн¤. ¬ економ≥чно розвинутих крањнах буд≥вл≥ суто функ≠ц≥онального призначенн¤ будуютьс¤ за однаковим стандартом, що виконуЇ роль своЇр≥дноњ упаковки. ÷е, ¤сна р≥ч, зменшуЇ ма≠льовнич≥сть пейзаж≥в, зате Ї запорукою певноњ ¤кост≥, гарант≥≠Їю, що такого роду Ђупаковкиї в≥дпов≥дають тому, чого в≥д них оч≥кують. Ђ”пакован≥ї в однаковий дизайн готел≥, ресторани, мотел≥ та бензозаправки об≥ц¤ють стандартне, а отже, ¤к≥сне об≠слуговуванн¤.

” —Ўј нав≥ть вважають, що забезпеченн¤ ф≥рмового стилю у зовн≥шньому вигл¤д≥ супермаркет≥в, ресторан≥в або стоматолог≥≠чних кл≥н≥к маЇ п≥дл¤гати таким самим правилам, що й дизайн пл¤шки, туби або пакета, оск≥льки ≥ буд≥вл¤, ≥ пл¤шка мають те, ў∞ називають торговим од¤гом (trade dress).

1

Ќазва: ”паковка ≥ ф≥рмовий стиль
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-03 (801 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
travel zip - motorcycle insurance - directory games - leasing to - furniture discount - computer training -
Page generation 0.121 seconds
Хостинг от uCoz