Менеджмент > Діагностична модель служби управління персоналом
Наприклад, категорично не карати за спізнення на роботу, а попередити, можливо декілька разів. Фірма піклується про здоров'я своїх співробітників і тому періодично орендується спортивний зал для співробітників. На наш погляд вплив внутрішньої культури, спілкування всередині нашої фірми веде до поліпшення, а головне до прискорення виконання роботи. Завдяки неформальному відношенню до роботи і підтримки такого відношення, у співробітників повинно сформуватися уявлення про роботу над спільною справою, взаємодопомогу, взаємовиручку і злагодженість в роботі. Задоволення від роботи в колективі для кожного працівника принесе очевидні плоди і послужить позитивною стороною в розвитку і поточній роботі. 9. Щоб визначити стратегію нашої фірми треба визначити слабі і сильні її сторони. Сильні сторони: повний комплекс що надаються клієнту високий творчий потенціал професіоналізм здатність швидкого реагування на появу нових технологій в сфері рекламного ринку і уміння творче використати новинки що з'являються в результаті Н.Т.П. на благо клієнтів. Слабі сторони: На початковому етапі існує проблема замін фахівців людьми фірми, це відбувається завдяки малій кількості колективу і пов'язане з економічними труднощами на етапі становлення організації. Отже доводиться наймати людей з поза. Перспективні напрями: вихід на регіони розробка know-how розширення переліку послуг Можливі загрози у зовнішній середі: зміна політичної ситуації в країні, і, як наслідок, порушення економічного балансу системи. глобальний екологічний катаклізм невиконання зобов'язань з боку клієнтів несумлінна конкуренція Декілька ефективних заходів щодо досягнення поставлених цілей. бездоганне виконання своїх обов'язків працівниками фірми створення позитивного образу фірми в очах громадськості участь в суспільних акціях пов'язаних з шоу і рекламним бізнесом
Назва: Діагностична модель служби управління персоналом Дата публікації: 2005-03-03 (1892 прочитано) |