Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

ћенеджмент > “ипи комун≥катор≥в


∆урнал≥ст - профес≥ональний комун≥катор (мовець), ¤кий працюЇ з ≥нформац≥Їю й готуЇ њњ дл¤ пер≥одичних та продовжуваних видань, що готуютьс¤ в≥дпов≥дними виробниками засоб≥в масовоњ комун≥кац≥њ (пресою, телебаченн¤м, рад≥омовленн¤м, електронними засобами); виробник масовоњ ≥нформац≥њ; фах≥вець з питань функц≥онуванн¤ названих «ћ .

∆урнал≥ст ¤к профес≥ональний мовець д≥Ї в реальних соц≥ально-економ≥чних умовах ≥ впливаЇ на масову св≥дом≥сть словом та в≥зуальними засобами. “ут важливими Ї й питанн¤ особистост≥ журнал≥ста, ≥ його здатност≥ та ум≥нн¤ самоусв≥домити себе мовцем, що творить текст, сп≥вбес≥дником, ¤кий св≥домо впливаЇ на аудитор≥ю, спираючись на ≥нтереси ≥ потреби аудитор≥њ. Ќе економ≥ка, не пол≥тика Ї дл¤ журнал≥ста метою. …ого мета вища, в≥н через розмови про пол≥тику й економ≥ку впливаЇ на повед≥нку людини, њњ емоц≥йно-вольову сферу, њњ мисленн¤ ≥ св≥дом≥сть. ∆урнал≥ст в≥др≥зн¤Їтьс¤, скаж≥мо, в≥д економ≥ста тим, що дл¤ економ≥ста економ≥ка Ї метою, а дл¤ журнал≥ста розмови на економ≥чн≥ теми Ї лише засобом, знар¤дд¤м дос¤гненн¤ своњх ц≥лей, ¤к≥ лежать у сфер≥ насамперед соц≥альноњ повед≥нки людей. ∆урнал≥ст тому ≥ Ї фах≥вцем у сфер≥ масовоњ комун≥кац≥њ, що в≥н оперуЇ масовою св≥дом≥стю ? впливаЇ на маси, виховуЇ њх, керуЇ соц≥альними м≥крогрупами, пристосовуючись до них ≥ використовуючи при цьому р≥зн≥ засоби, зокрема говор¤чи њхньою мовою, на њхн≥ теми.


¬икористана л≥тература:

«арецка¤ ≈. Ќ. –иторика. “еори¤ и практика речевой коммуникации.- ћ.: ƒело, 1999.- 480 с.

«ернецька ќ. ¬. √лобальний розвиток систем масовоњ комун≥кац≥њ ≥ м≥жнародн≥ в≥дносини.-  .: ќсв≥та, 1999.- 351 с.

–≥зун ¬. ¬. Ћ≥тературне редагуванн¤.-  .: Ћиб≥дь, 1996.- 240 с.

–≥зун ¬. ¬. ћовленн¤ в структур≥ профес≥йноњ д≥¤льност≥ журнал≥ст≥в // ∆урнал≥стика. ѕреса. “елебаченн¤. –ад≥о.- ¬ип. 22.-  .: Ћиб≥дь, 1990.- —. 73-78.

–≥зун ¬. ¬. ћоделюванн¤ ≥ технолог≥¤ редакторських систем / ≤нститут системних досл≥джень осв≥ти; ≤нститут журнал≥стики  ињвського ун≥верситету.-  ., 1995.- 200 с.

Goban-Klas T. Media i komunikowanie masove. Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu.- Warszawa-Krak?w: Wydawnictwo naukowe PWN, 1999.- 336 s.

Johnson, David W., Johnson, Frank p. Joining Together. Group Theory and Group Skills.- New Jersey, 1987.

Ќазва: “ипи комун≥катор≥в
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-03 (1150 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
рефераты - car can - credit christian - play to - human human - cheap contact lens - credit cards
Page generation 0.528 seconds
Хостинг от uCoz