ћ≥кроеконом≥ка > ћетодика формуванн¤ ц≥н
ћетод маркетингових оц≥нок передбачаЇ визначенн¤ ц≥ни залежно в≥д ринковоњ конТюнктури, стану внутр≥шнього та зовн≥шнього середовища. ¬≥н маЇ к≥лька вид≥в: метод реакц≥њ покупц≥в, коли продавець намагаЇтьс¤ зТ¤сувати ц≥ну, за ¤ку покупець з найб≥льшою ймов≥рн≥стю придбаЇ товар; метод придатноњ ц≥ни, що ор≥ЇнтуЇтьс¤ на ц≥нов≥ фактори п≥двищенн¤ конкурентоспроможност≥ (без урахуванн¤ власного ф≥нансового стану); тендерний метод, коли покупц≥ сам≥ беруть участь у пропонуванн≥ й визначенн≥ ц≥ни. ѕеремагаЇ той споживач, котрий забезпечуЇ власнику товару найб≥льший прибуток. ” крањнах з розвинутою ринковою економ≥кою тендерний метод застосовуЇтьс¤, ¤к правило, при розм≥щенн≥ державних замовлень. ќтже, оптимальною потр≥бно вважати ц≥ну, що забезпечуЇ впевнен≥сть споживача у виг≥дност≥ придбанн¤ товару.
Ќазва: ћетодика формуванн¤ ц≥н ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-03 (2119 прочитано) |