ћовознавство > ¬ласн≥ ≥ загальн≥ назви ≥менник≥в
айва, смерека, вечори, числа, плече, серц¤, гриби, грак, вовки. ѕоставте дан≥ ≥менники в протилежну форму ≥ запиш≥ть њх у зошити. ‘≥зкультхвилинка. 2. —постереженн¤ за ≥менниками, ¤к≥ вживаютьс¤ т≥льки у форм≥ однини або т≥льки у множин≥. - —пробуйте поставити у форму однини так≥ ≥менники (усно): арпати, штани, сани, ножиц≥, грабл≥, др≥ждж≥, грош≥. ¬исновок. ÷≥ ≥менники вживаютьс¤ в мов≥ лише у форм≥ множини. ¬ украњнськ≥й мов≥ Ї ще одн≥ Ђц≥кав≥ї ≥менники. ѕоставте слова у форму множини: молоко, чуйн≥сть, скло, сметана, молодь, ƒн≥про. ¬исновок. ™ ≥менники, ¤к≥ мають лише форму однини. —амост≥йна робота. ¬ар≥ант 1. 1. « кожноњ групи сл≥в склад≥ть реченн¤. «апиш≥ть њх. «найд≥ть ≥менники, вкаж≥ть число. ƒе, пташок, нема, там, багато, комашок. в≥тень, травень, з травою, з водою. 2. «аписати ≥менники у множин≥. √олуб, хмара, гн≥здо. ¬ар≥ант 2. 1. «аписати ≥менники в однин≥: сини, хвороби, прац≥вники, сн≥жинки, мови. 2. —класти два реченн¤ з парою ≥менник≥в. VI. ѕ≥дсумок уроку. - ўо д≥зналис¤ про число ≥менник≥в? - як≥ ц≥кав≥ групи ≥менник≥в Ї в наш≥й мов≥? VII. ƒомашнЇ завданн¤ (на виб≥р). 1. ¬иконати вправу 400. 2. ¬иписати з додатковоњ л≥тератури (газети, журнали) 5 ≥менник≥в, зжитих в множин≥ ≥ 5 ≥менник≥в, вжитих у форм≥ однини.
Ќазва: ¬ласн≥ ≥ загальн≥ назви ≥менник≥в ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-07 (1576 прочитано) |