ћузика > –озучуванн¤ по парт≥¤х ≥ частинах в залежност≥
—опрано, ¤к ≥ ≥нш≥ голоси будуть сп≥вати з тенденц≥Їю до пониженн¤ звуку до через х≥д на малу секунду. ¬ них та попередн≥ альтерован≥ зм≥ни у медолиц≥. ’оровий сп≥в Ц найголовн≥ший зас≥б художнього вихованн¤ в школах в≥н Ї нев≥дм≥нною частиною естетичного ≥ комун≥стичного вихованн¤, великою орган≥зуючою ≥ дисципл≥нуючою силою. ’оровий сп≥в прилучаЇ учн≥в до музичного мистецтва ≥ культури даЇ можлив≥сть ознайомити њх з найкращими зразками рад¤нськоњ музичноњ л≥тератури, класиф≥чноњ спадщини ≥ народноњ творчост≥, допомагаЇ виховувати в учн≥в моральн≥ ¤кост≥. ѕитанн¤ про д≥апазон ≥ тембр дит¤чого голосу звукоутворенн¤, диханн¤, розсп≥вуванн¤, дикц≥ю, ансамбль, строй репертуар хору не нов≥, вони докладно висв≥тлен≥ в р≥зних наукових: методичних прац¤х, але тут проблема коротко рогл¤нути кожен з них питань окремо. ƒит¤чий голос за д≥апазоном докор≥нно в≥др≥зн¤Їтьс¤ в≥д голосу дорослоњ людини. ƒ≥апазон Ц це межа звучанн¤ дит¤чого голосу в≥д найнижчого до найвищого звука. ƒиханн¤ Ц основа сп≥ву, завжди повинно бути в центр≥ уваги вчител¤. ¬≥д того, ¤к д≥ти дихають п≥д час сп≥ву, залежить усп≥х хорового сп≥ву взагал≥. Ќайкращим показником сп≥вацького диханн¤ Ї комплексний, то зв'¤зний ≥ плавний сп≥в. ƒикц≥¤ Ц це виразне вимовленн¤ сл≥в склад≥в ≥ окремих звук≥в.
Ќазва: –озучуванн¤ по парт≥¤х ≥ частинах в залежност≥ ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-07 (608 прочитано) |