Образотворче мистецтво > Доповідь
На основі одержаних результатів можна констатувати, що використання в експериментальному навчанні методики зображення людини дає позитивні результати – оживляє малюнки дітей і значно розширює можливості в образотворчій діяльності. В експериментальній роботі виявилась ефективність наступних положень: ціленаправленість диференційованого навчання в залежності від рівня розвитку композиції і своєрідності побудови дитячого малюнка, від розвитку графічної діяльності дітей; поетапне підвищення складності роботи при зображенні одних і тих же об’єктів. Використання різних матеріалів, форм графічної діяльності в орієнтуванні зображень по розміщенню і кольору, дій учнів мовленням, опора на досвід дітей.
Назва: Доповідь Дата публікації: 2005-03-17 (1387 прочитано) |