Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

ќрган≥зац≥¤ виробництва > ќл≥гоном≥¤


«найти прибуток ф≥рми, ¤кщо:

‘≥рма продаЇ товари окремо, ¤к≥ сл≥д встановити ц≥ни, щоб максим≥зувати прибуток?

яку сл≥д призначити ц≥ну при чистому комплектуванн≥?

„и може виграти ф≥рма при чистому комплеатуванн≥?

–озвТ¤зок.

‘≥рма встановить на товар У’Ф ц≥ну 30 грн. ≥ продасть його трьом споживачам, на товар У”Ф ц≥ну 30 грн. ≥ продасть його ш≥стьом споживачам, отримаЇ загальний прибуток:

ѕ=(30-7)*3+(36-12)*6=69+144=213 грн.

ѕри чистому комплектуванн≥ сл≥д встановити ц≥ну 62 грн. ≥ продасть його вс≥м споживачам, отримаЇ прибуток:

ѕ=(62-19)*7=301 грн.

ѕри зм≥шаному комплектуванн≥ ф≥рма продасть:

а). товар У’Ф по ц≥н≥ 56 грн. одному споживачу.

б). товар У”Ф по ц≥н≥ 70 грн. одному споживачу.

в). комплект по ц≥н≥ 62 грн. пТ¤тьом споживачам, ≥ отримаЇ загальний прибуток:

ѕ=(56-7)+(70-12)+(62-19)*5=49+58+215=322 грн.

¬≥дпов≥дь: ф≥рма максим≥зуЇ прибуток при зм≥шаному комплектуванн≥ 322 грн.

«адача 6.

‘≥рма продаЇ товари на ринку багатьом споживачам. ¬итрати на виробництво товару: У’Ф Ц 12 грн. У”Ф Ц 18 грн.

—поживач.

÷≥на товару, грн.

÷≥на комплекту,

грн.

У’Ф

У”Ф

1

60

25

85

2

55

30

85

3

50

75

125

4

45

80

125

5

20

82

102

6

15

85

100

¬изначити: вар≥ант продажу товар≥в, коли ф≥рма максим≥зуЇ прибуток.

–озвТ¤зок.

‘≥рма встановить на товар У’Ф ц≥ну 45 грн. ≤ продасть його чотирьом споживачам, на товар У”Ф 75 грн. ≤ продасть його чотирьом споживачам, отримаЇ сумарний прибуток:

ѕ=(45-12)*4+(75-18)*4=132+228 грн.

ѕри чистому комплектуванн≥ сл≥д встановити ц≥ну 85 грн. ≤ продасть його вс≥м споживачам, отримаЇ прибуток:

ѕ=(85-30)*6=330 грн.

ѕри зм≥шаному комплектуванн≥ ф≥рма продасть:

а). товар У’Ф по ц≥н≥ 55 грн. двом споживачам.

б). товар У”Ф по ц≥н≥ 82 грн. двом споживачам.

в). комплект по ц≥н≥ 125 грн. двом споживачам.

ѕ=(55-12)*2+(82-18)*2+(125-30)*2=86+128+190=404 грн.

¬≥дпов≥дь: ф≥рма максим≥зуЇ прибуток при зм≥шаному комплектуванн≥ в сум≥ 404 грн.

«адача7.

Ќа ринку д≥л¤ть дв≥ ф≥рми Ц ол≥гоном≥сти.  рива попиту маЇ вигл¤д

ƒ=1000-20 –; середн≥ сукупн≥ витрати ф≥рми є1 становл¤ть 4 грн., а ф≥рми є2 Ц 7 грн. ÷≥на товару дор≥внюЇ Ц 10 грн. –инковий попит ф≥рми задов≥льн¤ють пор≥вну. „астка ринку кожноњ ф≥рми Ц 50%

¬изначити:

ќбс¤г ринкового попиту.

ѕрибутки кожноњ ф≥рми.

ўо сл≥д зробити ф≥рм≥ є1, щоб максим≥зувати прибутки.

–озвТ¤зуванн¤.

«находимо обс¤гринкового попиту:

ƒ=1000-20*10=800 одиниць. ƒ2=400 од.

ƒ2=400 од.

ѕ1=(10-4)*400=2400 грн.

ѕ2=(10-7)*400=1200 грн.

‘≥рм≥ є1 треба знизити ц≥ну до 6 грн., щоб захопити ринок, хоча вона тимчасово втратить частку своњх прибутк≥в:

ƒ1=100-20*6=880 од.

ѕ1=(6-4)*880=1760 од.

‘≥рма є1 знову встановлюЇ ц≥ну 10 грн. ≥ максим≥зуЇ своњ прибутки:

ƒ2=100-20*10=800 од.

ѕ2=(10-4)*800=4800 грн.

‘≥рма є1 може максим≥зувати св≥й прибуток скоротивши обс¤г виробництва, п≥дн≥маючи ц≥ну (попит нееластичний ≥ виручка зростаЇ).

ƒ=1000-20*30=1000-600=400 од.

ѕ=(30-4)*400=10400 грн.

«адача 8.

ƒо складу картемо виробник≥в лимон≥в вход¤ть чотири сади. ‘ункц≥њ сумарних витрат сад≥вник≥в задано такими р≥вн¤нн¤ми:

“—1=20+5 Q12

“—2=25+3 Q22

“—3=15+4 Q32

“—4=20+6 Q42

“— Ц вим≥рюЇтьс¤ в сотн¤х долар≥в;

Q Ц к≥льк≥сть ¤щик≥в, упакованих та доставлених за м≥с¤ць.

«найти:

а). сумарн≥, середн≥ та граничн≥ витрати дл¤ кожноњ з ф≥рм дл¤ р≥вн≥в виробництва в≥д 1 до 5 ¤щик≥в за м≥с¤ць, тобто дл¤ 1,2,3,4 ≥ 5¤щик≥в.

б). ¤кби картель вир≥шив поставл¤ти 10 ¤щик≥в щом≥с¤ц¤ за ц≥ни 25$ за ¤щик, ¤кмав би розпод≥л¤тис¤ м≥ж ф≥рмами обс¤г виробництва?

в). ¤ка ф≥рма в≥дчуватиме найб≥льшу спокусу перерахувати своњх партнер≥в за такого р≥вн¤ поставок? „и ≥снуватиме серед даних ф≥рм така, в ¤коњ б не було стимулу вдатис¤ до хитрощ≥в?

–озвТ¤зок.

Q, ¤щик

“— ф≥рми

ј— ф≥рми

ћ— ф≥рми

1

2

3

4

1

2

3

4

1

2

3

4

28

19

26

25

28

19

26

---

---

---

---

2

40

37

31

44

20

18,5

18,5

22

15

9

12

18

3

65

52

51

74

21,66

17,33

17,33

24,66

25

15

20

30

4

100

73

79

116

25,0

18,25

18,25

29

35

21

28

42

5

145

100

115

170

29,0

20,0

20,0

34

45

27

36

54

Ќазва: ќл≥гоном≥¤
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-17 (1225 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤ bmQ=' 'target=_blank>liveinternet.ru: показано число просмотров за 24 часа, посетителей за 24 часа и за сегодн\¤')//-->
додати шрифт - comparison electronic - expedia - electronic circuit - mp3 - bridal gown - bus airfares
Page generation 0.923 seconds
Хостинг от uCoz