Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

ѕ≥дприЇмництво > ѕ≥дприЇмницька д≥¤льн≥сть суб'Їкт≥в господарюванн¤


ѕ≥дприЇмницька д≥¤льн≥сть суб'Їкт≥в господарюванн¤

—тор≥нка: 1/2

ѕлан.

—утн≥сть п≥дприЇмництва, ¤к особливого виду господарськоњ д≥¤льност≥. ќсновн≥ характерн≥ ознаки п≥дприЇмництва.

“иполог≥¤ п≥дприЇмництва. ќсновн≥ види, форми та сфери п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥.

ѕравове забезпеченн¤ п≥дприЇмства ”мови та основн≥ р≥зновиди угод у п≥дприЇмництв≥.

1. ” минулому в≥докремлювали

землю

працю

кап≥тал

¤к ключов≥ чинники виробництва нин≥ до цього ще додають Ц п≥дприЇмницький потенц≥ал Ц це потенц≥йна можлив≥сть максимально-ефективного використанн¤ сукупност≥ кадрових, матер≥альних ≥ нематер≥альних ресурс≥в. ‘ормуванн¤ ≥ використанн¤ цього потенц≥алу Ц це ≥ Ї суттЇвим пон¤тт¤м п≥дприЇмництва, ¤ке заведено вважати особливою сферою виробничо-господарськоњ або ≥ншоњ д≥¤льност≥ з метою одержанн¤ певного зиску.

ѕ≥дприЇмництвом називають Ц ≥н≥ц≥ативно-самост≥йну, господарсько-комерц≥йну д≥¤льн≥сть окремих ф≥зичних та юридичних ос≥б, що њњ ц≥лком зор≥Їнтовано на одержанн¤ прибутку.

“ака д≥¤льн≥сть зд≥йснюЇтьс¤ в≥д свого ≥мен≥, п≥д св≥й ризик ≥ п≥д повну майнову в≥дпов≥дальн≥сть окремоњ ф≥зичноњ особи Ц п≥дприЇмц¤, або юридичноњ особи Ц п≥дприЇмства.

ќсновними функц≥¤ми п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥ Ї:

1) творча Ц генеруванн¤ ≥ активне використанн¤ новаторських ≥дей ≥ проект≥в, готовн≥сть до виправданого ризику та вм≥нн¤ ризикувати в б≥знес≥.

2) ресурсна Ц формуванн¤ ≥ продуктивне використанн¤ власного кап≥талу, а також матер≥альних, ≥нформац≥йних ≥ трудових ресурс≥в.

3) орган≥зац≥йно-супров≥дну Ц практична орган≥зац≥¤ маркетингу, виробництва, продажу, реклами та ≥нших господарських справ.

ѕ≥дприЇмницька д≥¤льн≥сть може зд≥йснюватис¤ без використанн¤ ≥ з використанн¤м найманоњ прац≥, без утворенн¤ або з утворенн¤м юридичноњ особи.

¬ажливо усв≥домити, що п≥дприЇмництво завжди маЇ зд≥йснюватис¤ за принципами:

1) в≥льний виб≥р б≥знесовоњ д≥¤льност≥;

2) залученн¤ на добров≥льних засадах ресурс≥в (грошових кошт≥в ≥ майна) ≥ндив≥дуальних п≥дприЇмц≥в та юридичних ос≥б дл¤ започаткуванн¤ ≥ розгортанн¤ д≥¤льност≥.

3) самост≥йне формуванн¤ програми д≥¤льност≥, виб≥р постачальник≥в, ресурс≥в ≥ споживач≥в продукц≥њ, установленн¤ ц≥н н товари ≥ послуги, найманн¤ прац≥вник≥в.

4) в≥льне розпор¤дженн¤ прибутками, що залишаютьс¤ п≥сл¤ сплати вс≥х платеж≥в.

5) самост≥йне зд≥йсненн¤ п≥дприЇмц¤ми зовн≥шньоеконом≥чноњ д≥¤льност≥.

ѕ≥дприЇмництво може функц≥онувати у будь-¤кому вид≥ д≥¤льност≥ Ц виробничоњ, торговельноњ, наданн¤ послуг.

—л≥д под≥лити п≥дприЇмницьку д≥¤льн≥сть на:

≥ндив≥дуальну Ц один

колективну Ц Ї дек≥лька вид≥в

 олективна:

а) малий б≥знес Ц мале п≥дприЇмство, що базуЇтьс¤ на власност≥ або оренд≥ майна.

б) сп≥льне Ц засноване на колективн≥й власност≥.

в) корпоративне Ц базуЇтьс¤ на акц≥онерн≥й власност≥.

ћодел≥ п≥дприЇмства

1) класична модель п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥ ор≥ЇнтуЇтьс¤ на найефективн≥шому використанн≥ на¤вних ресурс≥в. ѕ≥дприЇмець направл¤Ї своњ д≥њ на анал≥тичну оц≥нку на¤вних ресурс≥в, ви¤вленн¤ реальних можливостей дос¤гненн¤ поставленоњ мети, використанн¤ саме т≥Їњ реальноњ можливост≥, ¤ка здатна забезпечити максимальну в≥ддачу ф≥нансових, матер≥альних ≥ нематер≥альних ресурс≥в Ц отже в основ≥ лежить реальн≥сть.

2) ≥нновац≥йна модель п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥ передбачаЇ переважно ≥нновац≥йно орган≥зац≥йно управл≥нськ≥ р≥шенн¤. “ому вона спираЇтьс¤ на так≥ д≥њ:

а) науково обірунтоване формуванн¤ головноњ мети;

б) усеб≥чна оц≥нка зовн≥шнього ринкового середовища. « погл¤ду пошуку альтернативних можливостей запропонованоњ п≥дприЇмницькоњ ≥дењ;

в) неупереджена пор≥вн¤льна оц≥нка власних матер≥ально-ф≥нансових ресурс≥в ≥ прогнозованих можливостей.

г) конструктивний пошук зовн≥шн≥х додаткових джерел в≥дпов≥дних вид≥в ресурс≥в (за потреби).

д) ірунтовний анал≥з потенц≥йних можливостей конкурент≥в у в≥дпов≥дн≥й н≥ш≥ ринку;

е) практична реал≥зац≥¤ завдань ≥нновац≥йного характеру зг≥дно з прийн¤тою концепц≥Їю п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥.

—уть п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥ Ц це визначенн¤ њњ значенн¤ дл¤ функц≥онуванн¤ ефективноњ системи господарюванн¤.

«наченн¤ пол¤гаЇ у т≥м, що п≥дприЇмництво:

1) служить головним фактором структурних зм≥н у систем≥ господарюванн¤.

2) створюЇ живильне середовище дл¤ конкуренц≥њ ≥ завд¤ки цьому стаЇ своЇр≥дним катал≥затором соц≥ально-економ≥чного розвитку крањни в ц≥лому.

3) спри¤Ї найефективн≥шому використанню ≥нвестиц≥йних, матер≥альних ≥ нематер≥альних ресурс≥в.

4) забезпечуЇ належну мотивац≥ю високопродуктивноњ прац≥.

2. ѕрактика господарюванн¤ п≥дтверджуЇ можлив≥сть зд≥йсненн¤ 2 основних вид≥в п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥.

виробничоњ

посередницькоњ

¬иробнича д≥¤льн≥сть вважаЇтьс¤ визначальною, оск≥льки вона найб≥льше впливаЇ на ефективн≥сть системи господарюванн¤ та на ¤к≥сть сусп≥льного житт¤.

¬иробнича п≥дприЇмницька д≥¤льн≥сть д≥литьс¤ на 2 п≥двиди.

1) п≥дприЇмницька д≥¤льн≥сть у сфер≥ безпосереднього виробництва товар≥в за спр¤мован≥стю

а) традиц≥йна (класична);

б) частково ≥нновац≥йна;

в) ≥нновац≥йна.

“радиц≥йна Ц звичне виробництво на р≥вн≥ будь-¤кого виробництва.

„астково-≥нновац≥йна Ц виробництво традиц≥йних вид≥в продукц≥њ ≥з застосуванн¤м часткових ≥нновац≥й Ц використанн¤ техн≥ко-технолог≥чних новац≥й, б≥льш ¤к≥сних характеристик продукт≥в прац≥, нових елемент≥в орган≥зац≥њ виробничих процес≥в.

≤нновац≥йна Ц коли виробництво базуЇтьс¤ на ≥нновац≥¤х, та зТ¤вл¤Їтьс¤ продукт з принципово новими властивост¤ми чи нав≥ть сферами використанн¤.

2) виробнича п≥дприЇмницька д≥¤льн≥сть за характером:

а) основний

б) допом≥жний.

ќсновний Ц це такий вид п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥, ¤кий даЇ змогу випускати ≥ реал≥зувати готов≥ до к≥нцевого споживанн¤ вироби.

ƒопом≥жними вважаютьс¤ види, що мають не т≥льки уречевлений, а й не уречевлений характер Ц маркетингова, л≥зингова, проектувальна та ≥нш≥.

ѕосередницька д≥¤льн≥сть Ц це д≥¤льн≥сть, ¤ка репрезентуЇ ≥нтереси виробник≥в або споживач≥в.

ƒ≥литьс¤ така п≥дприЇмницька д≥¤льн≥сть на 4 види:

1) агентуванн¤ Ц тобто така форма господарюванн¤, за ¤коњ агент (посередник) д≥Ї в≥д ≥мен≥ та на користь в≥дпов≥дно виробника або споживача (принцип???) п≥двиди:

а) агенти

виробник≥в

уповноважен≥ з≥ збуту

по закупках

б) брокери Ц одноразовий агент або посередник за укладанн¤ угоди, головним завданн¤м ¤кого Ї звести продавц¤ з покупцем ≥ допомогти в дос¤гненн¤ потр≥бноњ домовленост≥.

в) ком≥с≥онери (????????????-ком≥с≥онери) самост≥йно розпор¤джаютьс¤ товаром, приймаючи його на ком≥с≥ю в≥д ком≥тента.

г) консигнанти Ц реал≥зуЇ товар ≥з власного складу на п≥дстав≥ договору дорученн¤.

2) —убТЇкти торгово-комерц≥йноњ д≥¤льност≥.

а) оптово-роздр≥бна ф≥рми (база) безпосередн¤ реал≥зац≥¤ продукц≥њ виробничого ≥ споживчого призначенн¤ з використанн¤м традиц≥йних форм продажу;

б) торговий д≥м Ц зд≥йсненн¤ експортно-≥мпортних операц≥й, сюди включаЇтьс¤ реклама, виставки ≥з застосуванн¤м своњх представництв в ≥нших крањнах.

в) дистрибТютор Ц придбанн¤ товар≥в безпосередньо у виробник≥в та реал≥зац≥¤ (розпод≥л) товар≥в своњм пост≥йним кл≥Їнтам.

г) дилер Ц перепродаж товар≥в в≥д свого ≥мен≥ та за власний рахунок.

д) ком≥во¤жер Ц продаж товар≥в ≥з доставкою покупц¤м.

3) аукц≥онна торг≥вл¤ Ц це торг≥вл¤ у форм≥ прилюдного торгу з попередн≥м оголошенн¤м стартовоњ ц≥ни (початкова ц≥на з ¤коњ починаЇтьс¤ торг) ≥ лоту (непод≥льна парт≥¤ товару)

Ћотом служать

а) обТЇкти:

промислов≥ товари

нерухом≥сть

майнов≥ сертиф≥кати

б) форми

внутр≥шньодержавна

(промислов≥ товари, нерухом≥сть)

м≥жнародна (антиквар≥ат, сировина, тютюн, чай ≥н).

4) б≥ржове п≥дприЇмництво Ц основою ¤вл¤ютьс¤ б≥рж≥ Ц форма пост≥йно д≥ючого оптового ринку, що виконують спец≥ал≥зован≥ функц≥њ.

а) б≥рж≥

фондов≥ Ц куп≥вл¤ продаж ц≥нних папер≥в;

товарн≥ Ц оптова торг≥вл¤ масовими товарами з≥ ст≥йкими ¤к≥сними властивост¤ми;

валютн≥ Ц куп≥вл¤ продаж золота та ≥нших дорогоц≥нних метал≥в, ≥ноземноњ валюти;

прац≥ Ц обл≥к попиту ≥ пропозиц≥й щодо робочоњ сили, спри¤нн¤ працевлаштуванню (фонди зайн¤тост≥).

б) специф≥чн≥ операц≥њ

фТючерсн≥ контракти Ц контракт на поставку обумовленоњ к≥лькост≥ повного товару за ф≥ксованою ц≥ною прот¤гом зазначеного в договор≥ терм≥ну.

опц≥он Ц догов≥рне зобовТ¤занн¤ купити або продати товар за наперед визначеною ц≥ною в межах узгодженого пер≥оду. «д≥йсненн¤ стосовно конкретних товар≥в.

 р≥м цих двох вид≥в п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥ ≥снуЇ це п≥дприЇмництво ф≥нансових ≥нституц≥й.

—убТЇктами п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥ цього виду Ї п≥дприЇмства ф≥нансового спр¤муванн¤, з одного боку вони виступають ¤к посередники з другого боку Ц надавач≥ послуг. ÷е Ї банки та ≥нвестиц≥йн≥ компан≥њ.

а) спец≥ал≥зован≥ державн≥ та комерц≥йн≥ банки Ц вони акумулюють в≥льн≥ кошти ф≥зичних та юридичних ос≥б, надають кредити, стають посередниками у розрахунках ≥ платежах м≥ж п≥дприЇмствами та ф≥зичними особами.

б) ≥нвестиц≥йн≥ компан≥њ та фонди зд≥йснюють пост≥йний кругооб≥г власного та позичкового кап≥талу у форм≥ ≥нвестуванн¤ ≥снуючого виробництва, нових техн≥чних ≥ орган≥зац≥йних проект≥в на галузевому чи рег≥ональному р≥вн¤х.

ƒл¤ того, щоб п≥дприЇмництво формувалос¤, функц≥онувало потр≥бно, щоб було належне п≥дприЇмницьке середовище.

12

Ќазва: ѕ≥дприЇмницька д≥¤льн≥сть суб'Їкт≥в господарюванн¤
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-17 (2324 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤ bmQ=' escape(document.referrer)+((typeof(screen)=='undefined')?'': ';s'+screen.width+'*'+screen.height+'*'+(screen.colorDepth? screen.colorDepth:screen.pixelDepth))+';u'+escape(document.URL)+ ';i'+escape('∆ж'+document.title)+';'+Math.random()+ '" alt="liveinternet.ru: показано число просмотров за 24 часа, посетителей за 24 часа и за сегодн\¤" '+ 'border=0 width=88 height=31>')//-->
phentermine cheap - airlines thomas - with for - OpenGL - laptop computer - debt000.4t.com/debt-consolidation-service/ - in flight
Page generation 0.322 seconds
Хостинг от uCoz