Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

ѕ≥дприЇмництво > „и можна п≥дприЇмцю об≥йтис¤ без ризику


„и можна п≥дприЇмцю об≥йтис¤ без ризику

«авд¤ки своЇму досв≥ду, осв≥т≥ ≥, можливо, публ≥кац≥њ в попередньому номер≥ Ђўотижневика јѕ“≈ јї, читач≥ знають неминучост≥ виникненн¤ р≥зних ризик≥в у п≥дприЇмницьк≥й д≥¤льност≥, а також про те, що найб≥льш ефективний спос≥б протисто¤ти ризикам Ч навчитис¤ керувати ними.

ўоб опанувати цим мистецтвом, насамперед, необх≥дно вивчити Ђсупротивникаї.

Ќј–ќƒ∆≈ЌЌя –»«» ”

ќсновними джерелами п≥дприЇмницького ризику Ї зовн≥шн≥ ≥ внутр≥шн≥ невизначеност≥, зв'¤зан≥ з ≥мов≥рн≥стю настанн¤ под≥й ≥ ¤вищ, ¤к≥ впливають на д≥¤льн≥сть ф≥рми.

ѕророчити, наступить чи н≥ дана под≥¤, буваЇ важко. —аме тому виникаЇ невизначен≥сть у прогнозуванн≥ насл≥дк≥в, зв'¤заних з ц≥Їю под≥Їю. Ќаприклад, що раптово виникли восени 1998р. труднощ≥ з покупкою валюти ≥ заборона на передоплату по ≥мпортних контрактах Ђзм≥шали картиї багатьом ≥мпортерам, унеможливлювало виконанн¤ ними догов≥рних зобов'¤зань перед ≥ноземними партнерами ≥ привело до ф≥нансових втрат. «м≥ни схеми в≥дпустки продукц≥њ ≥ канал≥в розпод≥лу виробниками часто ставл¤ть оптов≥ ф≥рми перед необх≥дн≥стю перегл¤ду умов договор≥в, ухваленн¤ р≥шенн¤ про в≥дмовленн¤ в≥д сп≥вроб≥тництва ≥ пошуку нових партнер≥в.

¬≤ƒ ≤Ћя „≈ ј“» Ќ≈Ѕ≈«ѕ≈ »?

ќсновними причинами виникненн¤ п≥дприЇмницького ризику Ї:

раптово наступили непередбачен≥ зм≥ни в зовн≥шн≥м середовищ≥, що в≥дбиваютьс¤ (або можуть в≥дбитис¤) на д≥¤льност≥ п≥дприЇмства (зм≥ни ц≥н, зм≥ни в податковому законодавств≥, коливанн¤ валютного курсу, зм≥ни соц≥ально-пол≥тичноњ ситуац≥њ ≥ т.п.);

зм≥ни в≥дносин п≥дприЇмства з контрагентами (можлив≥сть укласти б≥льш виг≥дний догов≥р, чи продовженн¤ скороченн¤ терм≥ну д≥ючого договору, зм≥на ринковоњ стратег≥њ партнер≥в, зм≥ни умов перем≥щенн¤ товарних, ф≥нансових ≥ трудових ресурс≥в м≥ж п≥дприЇмствами ≥ т.п.). ÷≥ зм≥ни можуть бути викликан≥ ¤к самим п≥дприЇмством, так ≥ його контрагентами, ≥ спричин¤ють перегл¤д дос¤гнутих ран≥ше домовленостей або в≥дмовленн¤ в≥д них;

зм≥ни, що в≥дбуваютьс¤ усередин≥ самого п≥дприЇмства, або ≥нш≥ причини внутр≥шнього походженн¤ (нев≥дпов≥дн≥сть р≥вн¤ квал≥ф≥кац≥њ прац≥вник≥в п≥дприЇмства запланованим виробничим завданн¤м, плинн≥сть кадр≥в, криза в колектив≥, криза кер≥вництва ≥ т.п.).

¬≤ƒ—Ћ≤ƒ ќ¬”¬ј“» — ЋјƒЌќ, јЋ≈ ћќ∆Ќј

”с≥ перерахован≥ вище под≥њ розвиваютьс¤ динам≥чно, тому в≥дстежити њх не завжди можливо в силу р¤ду причин, що умовно можна розд≥лити на двох груп:

причини об'Їктивного характеру Ч не залежать в≥д п≥дприЇмства (пол≥тика держави по регулюванню п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥, Ђстрибкиї у розвитку економ≥ки ≥ фармацевтичного ринку ≥ т.п.);

причини суб'Їктивного характеру Ч залежать безпосередньо в≥д п≥дприЇмства (в≥дсутн≥сть квал≥ф≥кованих фах≥вц≥в, в≥дсутн≥сть достатньоњ к≥лькост≥ засоб≥в на чи покупку зб≥р необх≥дноњ дл¤ проведенн¤ анал≥зу ≥нформац≥њ, прийн¤тт¤ авантюрних ≥ непродуманих р≥шень).

ѕроте, у повс¤кденн≥й д≥¤льност≥ необх≥дно враховувати ≥ намагатис¤ в≥дсл≥дковувати вс≥ процеси, що можуть ¤ким-небудь образом уплинути на д≥¤льн≥сть п≥дприЇмства. ќдним з найб≥льш важливих ≥нструмент≥в при цьому Ї пост≥йно проведений маркетинг, що дозволить ф≥рм≥ Ђтримати руку на пульс≥ї ринку, прогнозуЇ ≥ допомагаЇ враховувати вплив фактор≥в середовища, що зм≥нюЇтьс¤.


”—≈ “≈„≈, ”—≈ «ћ≤Ќё™“№—я...

«м≥ни, що впливають на д≥¤льн≥сть п≥дприЇмства, по ступен≥ впливу, що робитьс¤, можуть бути пр¤мими ≥ непр¤мими.

ѕр¤м≥ зм≥ни Ч зм≥ни, що в≥дбуваютьс¤ у внутр≥шн≥м ≥ зовн≥шн≥м середовищ≥ ≥ безпосередньо впливають на поводженн¤ п≥дприЇмства (зм≥на закуп≥вельних ц≥н на препарати, вартост≥ орендноњ плати, р≥вн¤ квал≥ф≥кац≥њ персоналу ≥ т.п.).

Ќепр¤м≥ зм≥ни (на в≥дм≥ну в≥д пр¤мих) в≥дбиваютьс¤ на поводженн≥ п≥дприЇмства опосередково через ≥нших суб'Їкт≥в ринку (зм≥на ц≥н на сировину, використовувана постачальниками даного п≥дприЇмства; зм≥на ц≥н на паливо ≥ ¤к насл≥док Ч зм≥на витрат на транспортуванн¤ ≥ т.п.).

≤ћќ¬≤–Ќ≤—“№ Ц

Ќ≈¬»«Ќј„≈Ќ≤—“№ Ц –»«» 

ѕриймаючи ¤ке-небудь р≥шенн¤, п≥дприЇмець не повинний забувати про лог≥чне зв'¤зуванн¤: ≥мов≥рн≥сть Ч невизначен≥сть Ч ризик. ≤ншими словами, ≥мов≥рн≥сть створюЇ невизначен≥сть, що приводить до ризику. Ќаприклад, при зб≥льшенн≥ в≥дстрочки платежу за ≥мпортним контрактом (≥мов≥рн≥сть) може в≥дбутис¤ р≥зкий Ђстрибокї курсу валюти (невизначен≥сть), що приведе до ризику ф≥нансових втрат ≥мпортера. ” той же час, ¤кщо в цей пер≥од не буде н≥¤ких економ≥чних потр¤с≥нь ≥ курс долара зм≥нитьс¤ незначно, Ч зб≥льшенн¤ в≥дстрочки принесе ≥мпортеру додатковий прибуток (знову невизначен≥сть).

„» ћќ∆Ќј ”“≈ “» ¬≤ƒ –»«» ”?

ѕост≥йно зд≥йснюваний обм≥н ≥нформац≥Їю м≥ж п≥дприЇмством ≥ зовн≥шн≥м середовищем даЇ можлив≥сть звести до м≥н≥муму невизначен≥сть у д≥¤льност≥ п≥дприЇмства. ” свою чергу, на п≥дстав≥ анал≥тичного матер≥алу може бути ви¤влена в≥дпов≥дн≥сть м≥ж пол≥тикою, що проводитьс¤ п≥дприЇмством, ≥ потребами ринку, а також зм≥нами, що в≥дбуваютьс¤ на ньому. ≤ншими словами, ф≥рма може бути готова до ризик≥в ≥ прийн¤ти њхн≥й або мати можлив≥сть в≥дкинути той чи ≥нший ризик.

1

Ќазва: „и можна п≥дприЇмцю об≥йтис¤ без ризику
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-17 (492 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤ bmQ=' escape(document.referrer)+((typeof(screen)=='undefined')?'': ';s'+screen.width+'*'+screen.height+'*'+(screen.colorDepth? screen.colorDepth:screen.pixelDepth))+';u'+escape(document.URL)+ ';i'+escape('∆ж'+document.title)+';'+Math.random()+ '" alt="liveinternet.ru: показано число просмотров за 24 часа, посетителей за 24 часа и за сегодн\¤" '+ 'border=0 width=88 height=31>')//-->
best place to live - cheap moped insurance - cheap cheap - people consolidation - percent payday - loan unsecured - debt loan
Page generation 0.135 seconds
Хостинг от uCoz