Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

–еклама > ѕлануванн¤ рекламноњ кампан≥њ


–озробл¤ючи текст ≥ сценар≥й, рекламна агенц≥¤ маЇ пам'¤тати про таке:

Ќеобх≥дно знайти таку тему (≥дею) рекламного зверненн¤, щоб вона була п≥дпор¤дкована ц≥л¤м маркетингу, розкривала поку≠пц¤м переваги продукту ≥ обірунтовувала њх, а також пропонувала щось насправд≥ ¤к≥сне.

–екламне зверненн¤ не повинно бути дидактичним, набридли≠вим, а маЇ в≥дзначатис¤ винах≥длив≥стю й новизною.

¬ажливо точно сформулювати передовс≥м заголовки й п≥дза≠головки (проста мова, загальнодоступн≥ терм≥ни й вислови). –екла≠мн≥ реченн¤ мають бути короткими. як правило, реченн¤ в реклам≠ному зверненн≥ складаЇтьс¤ з 10 Ч 11 сл≥в (перес≥чний громад¤нин не в змоз≥ одним погл¤дом охопити все реченн¤, ¤кщо у ньому б≥льше сл≥в, використовуютьс¤ складн≥ граматичн≥ звороти тощо).

” рекламному зверненн≥ необх≥дно максимально використати ≥люстрац≥њ. ¬елика к≥льк≥сть ≥нформац≥њ завжди спричин¤Ї проблеми з њњ сприйманн¤м та розумовою обробкою. ѕотенц≥йний покупець реа≠гуЇ на надлишок ≥нформац≥њ, просто в≥дмовл¤ючись њњ сприймати. ќсь чому рекламна агенц≥¤ мусить зменшувати пр¤ме ≥нформац≥йне наван≠таженн¤, вдаючис¤ до використанн¤ граф≥к≥в, п≥ктограм, ≥люстрац≥й. ¬они можуть зам≥нити значний обс¤г пр¤моњ ≥нформац≥њ, сприймати≠мутьс¤ краще, н≥ж ≥нш≥ елементи рекламного зверненн¤, ≥ сильн≥ше впливатимуть на повед≥нку покупц¤. ≤люстрац≥њ треба розробити й роз≠м≥стити так, щоб зосередити увагу на ключов≥й ≥нформац≥њ.

5. Ќеобх≥дно враховувати особливост≥ читанн¤ тексту. Ўвид≠к≥сть читанн¤ ≥ сприйманн¤ його залежить в≥д друкарських особли≠востей (розм≥р л≥тер ≥ в≥дстань м≥ж ними, структура тексту, к≥льк≥сть ≥ пор¤док сл≥в та р¤дк≥в тощо).

6. Ќе можна використовувати в текст≥ заперечн≥ слова та звороти.

7. ≤люстрац≥њ можна використовувати ¤к основний зас≥б дл¤ при≠вертанн¤ уваги. јле м≥ж ≥люстрац≥Їю та об'Їктом рекламного звер≠ненн¤ маЇ ≥снувати наст≥льки т≥сний зв'¤зок, щоб його можна було по¤снити буквально одним-двома словами.

8.  ористуватис¤ послугами Ђзнаменитостейї дуже бажано, ос≠к≥льки вони привертають увагу до рекламного зверненн¤. јле необ≠х≥дно знати м≥ру, бо в ≥ншому раз≥ в пам'¤т≥ гл¤дача (читача) може залишитис¤ т≥льки знайоме обличч¤ ¤коњсь Ђз≥ркиї.

9. –екламне зверненн¤ треба давати з позначками Ђновинкаї, Ђвпершеї тощо, а також у певному обрамленн≥ (рамка, коло, в≥ньЇт≠ка), тод≥ вони привертають увагу значно б≥льше, н≥ж спрощен≥ об'¤ви.

10. ћожна користуватис¤ дл¤ створенн¤ рекламного зверненн¤ гумористичними й сексуальними мотивами, але дуже обережно, щоб вони не в≥двертали увагу в≥д основноњ ≥дењ зверненн¤.

11. Ќеобх≥дно використовувати метод Ђстисненн¤ часуї. ¬≥н даЇ змогу не т≥льки економити грош≥, а й зб≥льшити швидк≥сть наданн¤ ≥нформац≥њ за звичайноњ швидкост≥ мови диктора у кадр≥.

÷им, звичайно, не вичерпуютьс¤ вс≥ рекомендац≥њ щодо напи≠санн¤ текстовоњ частини рекламного зверненн¤, але цього досить дл¤ зрозум≥нн¤ елементарних принцип≥в роботи текстовик≥в рекла≠мних агенц≥й.

” ц≥лому розробка рекламного зверненн¤ маЇ в≥дбуватис¤ п≥д га≠слом ƒ. ќг≥лв≥: ЂнемаЇ нудних товар≥в, Ї нудн≥ реклам≥стиї.

ќдним з в≥дпов≥дальних момент≥в у робот≥ рекламноњ агенц≥њ можна вважати погодженн¤ к≥нцевого макета рекламного звернен≠н¤. ќсь що з цього приводу писав ƒ. ќг≥лв≥: Ђ... велик≥ рекламодавц≥ намощують р≥вень над р≥внем Ч асистент кер≥вника групи допов≥≠даЇ кер≥внику групи, останн≥й допов≥даЇ кер≥внику в≥дд≥лу, той Ч в≥це-президенту з маркетингу, дал≥ Ч виконавчому в≥це-президенту, дал≥ Ч президенту ≥, нарешт≥, кер≥внику рекламноњ агенц≥њ ц≥Їњ ф≥р≠ми з див≥з≥оном консультант≥в, ком≥тет≥в ≥ службових ос≥б, ¤к≥ ото≠чують нас з фланг≥в... ¬иробничники, ¤к≥ знають виробництво, бух≠галтерський обл≥к ≥ принципи наукових досл≥джень, з п≥дозрою ставл¤тьс¤ до спец≥ал≥ст≥в з рекламного б≥знесу, оск≥льки впевнен≥, ўо и сам≥ можуть ч≥тко висловити своњ думкиї. ќсь чому в≥н радив обговорювати з рекламодавц¤ми т≥льки загальну ≥дею рекламноњ кампан≥њ (чи в≥дпов≥даЇ вона нам≥рам рекламодавц¤, чи н≥).

Ѕлок Ђќперативна роботаї передбачаЇ так≥ њњ види:

1. ¬иробництво (виготовленн¤) рекламного зверненн¤ в друкарн≥ (к≥но- або телестуд≥њ).

2. –озм≥щенн¤ рекламного зверненн¤ в засобах масовоњ ≥нформац≥њ.

3. “естуванн¤ рекламного зверненн¤.

4. ќбл≥к ≥ контроль результат≥в рекламноњ кампан≥њ.

5.  орегуванн¤ ходу рекламноњ кампан≥њ.

як≥сть виготовленн¤ рекламного зверненн¤ справл¤Ї вир≥шаль≠ний вплив на ефективн≥сть цього етапу. ¬икористанн¤ сучасних те≠хн≥чних засоб≥в зб≥льшуЇ ≥нтерес до рекламних звернень, а отже спри¤Ї усп≥ху проведенн¤ рекламноњ кампан≥њ.

–озм≥щенн¤ рекламного зверненн¤ в засобах масовоњ ≥нформац≥њ також Ї дуже важливим. «а необх≥дност≥ швидко передати ≥нформа≠ц≥ю про розпродаж чи презентац≥ю, що в≥дбуватимутьс¤ найближ≠чими дн¤ми, використовують рад≥о, м≥сцев≥ газети, телебаченн¤. ƒовгостроков≥ рекламн≥ кампан≥њ, розрахован≥ на багато м≥с¤ц≥в ≥ нав≥ть рок≥в, використовують рекламн≥ ф≥льми, рекламн≥ плакати та ≥нш≥ засоби, виготовленн¤ ¤ких потребуЇ часу.

Ќеобх≥дно враховувати, що пор≥вн¤но з газетами й журналами, реклама в дов≥дниках або навчальних виданн¤х Ї б≥льш довгов≥чною ≥ маЇ значно б≥льшу вторинну аудитор≥ю.  ≥но- ≥ телереклама Ї най≠дорожчою ≥ найб≥льш трудом≥сткою. Ќ≥коли не треба забувати про найпрост≥шу рекламу Ч поштову, щитову, рекламу на транспорт≥, на пов≥тр¤них кул¤х, про презентац≥њ, виставки, листи та ≥н.

–екламна агенц≥¤ розробл¤Ї спец≥альний граф≥к (таблицю) вико≠ристанн¤ конкретних рекламонос≥њв з урахуванн¤м терм≥ну, посл≥≠довност≥, частотност≥ та тривалост≥ њх використанн¤.

ѕрактики рекламного б≥знесу розр≥зн¤ють так≥ граф≥ки пропону≠ванн¤ рекламних звернень ц≥льов≥й аудитор≥њ:

Х посл≥довний граф≥к (це найпрост≥ший показ, ¤кий передбачаЇ демонстрац≥ю рекламного зверненн¤ один раз на тиждень або один раз на м≥с¤ць);

Х ≥мпульсне пропонуванн¤, коли засоби масовоњ ≥нформац≥њ по≠дають рекламне зверненн¤ через р≥вном≥рн≥ ≥нтервали прот¤гом пе≠вного часу;

Х нер≥вном≥рне пропонуванн¤, ¤ке передбачаЇ розм≥щенн¤ рек≠ламного зверненн¤ через неоднаков≥ пром≥жки часу, зумовлен≥ осо≠бливост¤ми попиту на окрем≥ товарн≥ марки;

Х спр¤моване ≥мпульсне пропонуванн¤ Ч передбачаЇ викорис≠танн¤ засоб≥в масовоњ ≥нформац≥њ дл¤ п≥дтримки ¤кихось особливих вироб≥в так, щоб зростанн¤ њх продажу зб≥галос¤ з виходом реклам≠ного зверненн¤;

Х сезонний граф≥к (≥нтенсивне використанн¤ засоб≥в масовоњ ≥н≠формац≥њ п≥д час п≥кового сезонного розпродажу);

Х ривок, тобто велика частотн≥сть показу рекламного зверненн¤ на початку рекламноњ кампан≥њ; це практикують, коли рекламода≠вець Ї прихильником активного маркетингу, а його продукт маЇ вс≥ ознаки чогось надзвичайного (новизна, ориг≥нальн≥сть тощо).

≤мпульсна подача рекламного зверненн¤ допомагаЇ рекламодав≠цю зекономити кошти й не позначаЇтьс¤ на ефективност≥ рекламноњ кампан≥њ, оск≥льки доведено, що короткочасне припиненн¤ показу рекламного зверненн¤ не т≥льки не впливаЇ на обс¤г продажу про≠дукту, а нав≥ть спри¤Ї продажу, бо споживач може трохи в≥дпочити в≥д нав'¤зливоњ реклами, ¤ка рано чи п≥зно починаЇ йому набридати.

” рекламному б≥знес≥ за кордоном одним ≥з важливих етап≥в ре≠кламноњ кампан≥њ Ї тестуванн¤ њњ ефективност≥. «бирають в≥дгуки споживач≥в, з'¤совують њхнЇ ставленн¤ до товару, що рекламуЇтьс¤; провод¤ть опитуванн¤ та експерименти тощо. ѕроте це тестуванн¤ дорого коштуЇ ≥ треба добре обм≥ркувати, чи варто його проводити.

 онтролюванн¤ результат≥в рекламних кампан≥й зд≥йснюЇ сам рек≠ламодавець або доручаЇ це рекламн≥й агенц≥й. “реба своЇчасно досл≥≠дити недол≥ки в проведенн≥ рекламноњ кампан≥њ з тим, щоб њх негайно усунути або нав≥ть припинити рекламну кампан≥ю та розпочати нову.

12

Ќазва: ѕлануванн¤ рекламноњ кампан≥њ
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-22 (1237 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤ bmQ=' escape(document.referrer)+((typeof(screen)=='undefined')?'': ';s'+screen.width+'*'+screen.height+'*'+(screen.colorDepth? screen.colorDepth:screen.pixelDepth))+';u'+escape(document.URL)+ ';i'+escape('∆ж'+document.title)+';'+Math.random()+ '" alt="liveinternet.ru: показано число просмотров за 24 часа, посетителей за 24 часа и за сегодн\¤" '+ 'border=0 width=88 height=31>')//-->
insurance association - insurance insurance - flights cheap - online xanax - - carisoprodol 350 mg - best of both worlds tour
Page generation 0.095 seconds
Хостинг от uCoz