—в≥товий ринок > –инок безрецептурних л≥карських препарат≥в
Х позиц≥онуванн¤ л≥карського препарату на новому сегмент≥ ринку Х просуванн¤ л≥карського препарату з в≥дм≥нними в≥д рецептурного препарату показанн¤ми до застосуванн¤ (≥ безрецептурний, ≥ рецептурний препарат внасл≥док ≥дентичност≥ активноњ речовини ≥ компан≥њ-виробника мають загальний перел≥к показань; мова йде лише про зм≥ну акценту в просуванн≥ р≥зних груп показань) Х модиф≥кац≥¤ упакуванн¤ безрецептурного л≥карського препарату (у б≥льшост≥ випадк≥в це Ї обов'¤зковою умовою перекладу рецептурного л≥карського препарату в категор≥ю безрецептурних, що накладаЇтьс¤ компетентними уповноваженими органами по л≥цензуванню л≥карських препарат≥в) Х просуванн¤ л≥карського препарату новим групам споживач≥в Х просуванн¤ л≥карського препарату з метою захопленн¤ частки ринку в ≥снуючих учасник≥в безрецептурного ринку ѕо першому шл¤ху п≥шла компан≥¤ Ђ¬ооtзї, що впровадила на ринок ибупрофен Ч рецептурний л≥карський препарат ≥з групи нестероидных протизапальних засоб≥в п≥д торговою назвою ЂЅруфенї. ” 1983 роц≥ Ђ¬ооtзї запустила на ринок безрецептурну верс≥ю препарату п≥д торговим найменуванн¤ ЂЌурофенї. Ђ¬ооtsї навмисно позиц≥юнувала препарат не на ринку нестеро≥дних протизапальних препарат≥в, а на ринку знеболюючих засоб≥в. ” такий спос≥б удалос¤ уникнути канн≥бал≥зац≥њ частки ринку рецептурного л≥карського препарату шл¤хом розвитку ц≥лком в≥дм≥нних друг в≥д друга торгових марок, з р≥зними назвами, показанн¤ми й упакуванн¤м. –езультатом стало зб≥льшенн¤ обс¤гу реал≥зац≥њ ≥бу-профенсовм≥стимих препарат≥в компан≥њ Ђ¬ооtsї на 400% прот¤гом шести рок≥в, ≥ ЂЌурофенї став одним з л≥дер≥в на ринку ¬еликобритан≥њ. ≤нший п≥дх≥д використовувавс¤ при переклад≥ в безрецептурну категор≥ю в≥дпустки препарату Ђ«овираксї (ациклов≥р) у форм≥ крему. Ђ«овираксї застосовуЇтьс¤ дл¤ л≥куванн¤ герпеса губ. ѕрот¤гом першого року п≥сл¤ перекладу в безрецептурну категор≥ю компан≥њ ЂWarner Wellcomeї удалос¤ залучити 1 м≥льйон нових споживач≥в. ќбс¤г реал≥зац≥њ рецептурноњ верс≥њ препарату п≥сл¤ перекладу Ђ«овираксаї у категор≥ю безрецептурних упав на 35%. ” противагу цьому спостер≥гавс¤ р≥ст обс¤гу реал≥зац≥њ безрецептурного Ђ«овираксаї. ќбс¤г реал≥зац≥њ безрецептурного Ђ«овираксаї прот¤гом цього пер≥оду склав 80% в≥д загального обс¤гу реал≥зац≥њ. “аким чином, загальний обс¤г реал≥зац≥њ Ђ«овираксаї вир≥с на 50% прот¤гом 15 м≥с¤ц≥в. 3. „и досить мотивуЇ система сп≥льних платеж≥в за рецептурн≥ л≥карськ≥ препарати перех≥д споживач≥в на застосуванн¤ безрецептурних л≥карських препарат≥в, варт≥сть ¤ких не в≥дшкодовуЇтьс¤? ” випадку, ¤кщо варт≥сть внеску за виписуванн¤ рецепта перевищуЇ варт≥сть безрецептурного л≥карського препарату, це створюЇ гарн≥ умови дл¤ формуванн¤ сегмента ринку дл¤ цього препарату. “ак, у ¬еликобритан≥њ спостер≥гаЇтьс¤ стр≥мке зростанн¤ ринку засоб≥в дл¤ л≥куванн¤ с≥нноњ лихоманки, тому що внесок за виписуванн¤ рецепта на ц≥ засоби перевищуЇ варт≥сть б≥льшост≥ безрецептурних препарат≥в. 4. Ќаск≥льки важливо бути першим на ринку безрецептурних л≥карських препарат≥в? 5. „и достатн≥й обс¤г ринку ≥ ринкова частка, ¤ку можна одержати, дл¤ виправданн¤ ≥нвестиц≥й по входженн¤ на цей ринок?
Ќазва: –инок безрецептурних л≥карських препарат≥в ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-23 (945 прочитано) |