Соціологія > Соціально-педагогічна робота за місцем проживання
5. Основні показники педагогічних упущень (види моральних і правових злочинів, їх мотиви, причини споєння, ставлення до своїх вчинків). 6. Застосування різних методів виховання (переконання, привчання, вправи, виховуючи ситуації, приклад, нагорода, покарання). На основі такої характеристики соціальному працівнику пропонується планувати свою роботу, ставити разом із вихованцем завдання, аналізувати вчинки, поведінку тощо. Така робота проводиться з урахуванням бажань, інтересів вихованців і базується на добровільних засадах. СЛОВНИК Мікрорайон - невелика територія, жителів якої вирізняє певний стиль життя або будь-які інші загальні характеристики. Місце проживання - місце, де громадянин постійно або здебільшого проживає. Місцем проживання неповнолітніх, що не досягай п'ятнадцяти років, або громадян, які перебувають під опікою, визнається місце проживання їх батьків (усиновителів) або опікунів. Злочин - передбачене кримінальним законодавством суспіль-но небезпечне діяння (дія або бездіяльність), що посягає на суспільний лад України, її політичну і економічну системи, власність, особу, політичні, трудові, майнові та інші права та свободи громадян, а так само інше передбачене кримінальним законом суспільне небезпечне діяння, яке посягає на правопорядок. Вчинення злочину з необережності - коли особа, яка його вчинила, передбачала можливість настання суспільне небезпечних наслідків своєї дії або бездіяльності, але легковажно розраховувала на їх відвернення, або не передбачала можливості настання таких наслідків, хоч повинна була їх передбачити. Вчинення злочину умисно - коли особа, яка його вчинила, усвідомлювала суспільне небезпечний характер своєї дії або бездіяльності, передбачала її суспільне небезпечні наслідки і бачила їх або свідомо допускала настання цих наслідків. ПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ 1. Визначте основні напрямки роботи соціального педагога за місцем проживання. 2. Назвіть основні соціальні інститути за місцем проживання. 3. В чому ви вбачаєте важливість і необхідність соціальної роботи в мікрорайоні? 4. Назвіть методи виховної роботи соціального працівника за місцем проживання. ЛІТЕРАТУРА 1. Місце проживання - місце виховання //Соціалізація особистості /За ред. А.Й. Капської. - К., 1999. 2. Василькова Ю.В., Василькова Т.А. Социальная педагогика. - М., 2000. 3. Мудрик А.В. Социальная педагогика. - М., 1999. 4. Соціальна педагогіка /За ред. А.Й. Капської. - К., 2000. 5. Сущенко Т. Позашкільна педагогіка. — К., 1998. ЛАБОРАТОРНА РОБОТА ДО ТЕМИ 2.8 Характеристика діяльності соціального педагога в підлітковому клубі. Визначення основних напрямків діяльності соціального педагога в підлітковому клубі. Аналіз його робочого дня. Опис специфіки соціально-педагогічної діяльності. САМОСТІЙНА РОБОТА Розробити план роботи клубу за місцем проживання.
Назва: Соціально-педагогічна робота за місцем проживання Дата публікації: 2005-03-23 (1697 прочитано) |