“ехн≥чн≥ науки > —истеми вприскуванн¤ палива (≥нжектор)
ƒл¤ збагаченн¤ робочоњ сум≥ш≥ Ї два способи: 1). ƒодаткове пов≥тр¤ ф≥ксуЇтьс¤ витратом≥ром, його нап≥рний диск перем≥шуЇтьс¤ й через важ≥ль д≥Ї на плунжер розпод≥льника п≥дн≥маючи його в гору. (сум≥ш збагачуЇтьс¤). 2). Ќа холодному двигун≥ вмикаЇтьс¤ регул¤тор керуючого тиску. Ѕ≥металева пластина регул¤тора стискаЇ пружину д≥афрагмового клапана, в≥дкриваючи канал зливанн¤ палива, що зменшуЇ протид≥ю на плунжер≥ розпод≥льника. «меншенн¤ керуючого тиску за незм≥нноњ витрати пов≥тр¤ спричин¤Ї зб≥льшенн¤ ходу нап≥рного диска. ¬насл≥док цього розпод≥льний плунжер додатково трохи п≥дн≥маЇтьс¤, зб≥льшуючи к≥льк≥сть палива, що подаЇтьс¤ до форсунок. ¬итратом≥р пов≥тр¤. ѕов≥тр¤ний пот≥к д≥Ї на вим≥рювальну засл≥нку 2 пр¤мокутноњ форми, закр≥плену на ос≥ в спец≥альному канал≥. ѕоворот засл≥нки перетворюЇтьс¤ потенц≥ометром на напругу, пропорц≥йну витрат≥ пов≥тр¤. ѕотенц≥ометр маЇ вигл¤д ланцюжка резистор≥в, ув≥мкнених паралельно контактн≥й дор≥жц≥. ƒл¤ пов≥тр¤ного потоку на вим≥рювальну засл≥нку 2 ур≥вноважуЇтьс¤ пружиною. ƒл¤ гас≥нн¤ коливань, спричинених пульсац≥¤ми пов≥тр¤ного потоку та динам≥чними впливами, характерними дл¤ автомоб≥л¤, особливо на поганих дорогах, у витратом≥р≥ Ї демпфер з пластиною 4. ќстанню виконано ¤к одне ц≥ле з вим≥рювальною засл≥нкою 2. –≥зким перем≥щенн¤м вим≥рювальноњ засл≥нки перешкоджаЇ пов≥тр¤, що стискаЇтьс¤ в демпферн≥й камер≥ й тисне на пластину 4. Ќа вход≥ у витратом≥р вбудовано датчик 5 температури пов≥тр¤, що надходить. ” верхн≥й частин≥ витратом≥ра розташовано обв≥дний канал 1 ≥з гвинтом 6 ¤кост≥ (складу) сум≥ш≥. ¬итратом≥ри бувають ≥з шести Ц й семиштек≥рним п≥дмиканн¤м. —истема впорскуванн¤ палива Ђ Opel-Multicї ЂOpel-Multicї - система одно точкового (центрального) переривчастого впорскуванн¤. як ≥ в систем≥ ЂMono-Jetronicї, тиск палива й перер≥з отвору форсунки пост≥йн≥, тому доза впорскуванн¤ палива визначаЇтьс¤ т≥льки тривал≥стю в≥дкритт¤ форсунки. —истема ЂOpel-Multicї не маЇ витратом≥ра, ¤к ≥ система ЂMono-Jetronicї, але в≥дпов≥дн≥сть м≥ж масою всмоктуванн¤ палива також установлюЇтьс¤ за трьома параметрами: утом повороту дросельноњ засл≥нки, частотою обертанн¤ кол≥нчатого вала двигуна й тиском у впускному трубопровод≥. ≈лектричний блок керуванн¤, д≥стаючи сигнали в≥д датчика тиску у впускному трубопровод≥, коректуЇ склади робочоњ сум≥ш≥ залежно в≥д режиму роботи двигуна. —истема маЇ регул¤тор холодного ходу з кроковим електродвигуном ≥ пристр≥й контролю за розпиленн¤м палива, в ¤к≥й п≥двод¤тьс¤ пари палива з бака. ÷ентральний вузол впорскуванн¤ маЇ в своЇму склад≥ електромагн≥тну форсунку 10, регул¤тор тиску 9, регул¤тор холостого ходу з кроковим електродвигуном, дросельну засл≥нку з потенц≥ометром. «аключенн¤ «авд¤ки в≥дсутност≥ додаткового опору поток≥в пов≥тр¤ на впуску у вигл¤д≥ карбюратору з дифузором, а також, б≥льш високому коеф≥ц≥Їнту наповненн¤ цил≥ндр≥в, можна д≥стати вищу л≥трову потужн≥сть двигуна. ¬порскуванн¤ даЇ змогу використовувати б≥льше перекритт¤ клапан≥в дл¤ кращого продуванн¤ камери згоранн¤ чистим пов≥тр¤м, а не сум≥шшю. ¬насл≥док кращого продуванн¤ й б≥льшоњ р≥вном≥рност≥ складу сум≥ш≥ в цил≥ндрах знижуЇтьс¤ температура ст≥нок цил≥ндр≥в, днищ поршн≥в ≥ випускних клапан≥в, що в свою чергу, даЇ змогу зменшити потр≥бне октанове число на 2 Ц 3 од., тобто п≥двищити ступень стисканн¤ без загрози детонац≥њ. р≥м того, знижуЇтьс¤ утворенн¤ оксид≥в азоту п≥д час згоранн¤ палива, пол≥пшуютьс¤ умови мащенн¤ дзеркала цил≥ндра. Ћ≥тература: 1. исликов ¬.‘., п≥дручник ЂЅудова й експлуатац≥¤ автомоб≥л≥в Ц . ЂЋиб≥дьї 1999 р.
Ќазва: —истеми вприскуванн¤ палива (≥нжектор) ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-24 (1093 прочитано) |