“ехн≥чн≥ науки > “ехн≥чне обслуговуванн¤ заднього моста
“ехн≥чне обслуговуванн¤ заднього моста
Ќесправност≥: пост≥йний шум ≥ сильне нагр≥ванн¤ п≥д час руху; Ўум на поворотах; ѕ≥дт≥канн¤ оливи. Ўум ≥ нагр≥ванн¤ п≥д час руху можуть виникати внасл≥док: нестач≥ оливи в картер≥ (або застосуванн¤ оливи нев≥дпов≥дного сорту); спрацюванн¤ або неправильного зачепленн¤ зубТњв шестерень головноњ передач≥; спрацюванн¤ чи неправильного регулюванн¤ п≥дшипник≥в. ƒл¤ усуненн¤ несправност≥ сл≥д перев≥рити, чи Ї олива, р≥вень ¤коњ маЇ бути поблизу нижньоњ кромки заливного твору; в раз≥ потреби оливу долити. якщо це не допоможе, то задн≥й м≥ст п≥дл¤гаЇ ремонту. Ўум на поворотах найчаст≥ше виникаЇ в раз≥: заклинюванн¤ сател≥т≥в на ос≥; зањданн¤ шийок п≥в осьових шестерень в коробц≥ диференц≥ала. ”с≥ваЇтьс¤ шум зам≥ною непридатних деталей. ѕ≥дт≥канн¤ оливи визначаЇтьс¤ огл¤дом м≥сц¤ сто¤нки автомоб≥л¤ й усуваЇтьс¤ п≥дт¤гуванн¤ зТЇднань, зам≥ною прокладок ≥ сальник≥в. ўоденне техн≥чне обслуговуванн¤ (ў“ќ): ѕеред вињздом пересв≥дчитис¤, що не п≥дт≥каЇ олива з картер≥в коробки передач ≥ головноњ передач≥, перев≥рити д≥ю зчепленн¤. оробки передач, карданноњ та головноњ передач на ходу автомоб≥л¤. “ехн≥чне обслуговуванн¤: через 10 тис. км проб≥гу автомоб≥л¤: проколювати р≥вень р≥дини в бачку привода зчепленн¤ (доливати т≥льки гальмову р≥дину УЌеваФ) та р≥вень оливи в катерах коробки передач ≥ головноњ передач≥; п≥дт¤гнути болти й гайки кр≥пленн¤ фланц≥в карданних шарн≥р≥в ≥ пром≥жноњ опори карданного вала. „ерез 20 тис. км. проб≥гу автомоб≥л¤ перев≥рити й, ¤кщо треба в≥дрегулювати в≥льний х≥д педал≥ зчепленн¤. ѕ≥сл¤ перших 2-3 тис. км проб≥гу автомоб≥л¤, а надал≥ через 70 тис. км або через три роки зам≥нити оливу в картерах коробки передач ≥ головноњ передач≥. «ам≥ну провадити в≥дразу п≥сл¤ поњздки, коли олива ще тепла. р≥зь спускн≥ отвори, викрутивши пробку, злити оливу з картер≥в, п≥дн¤ти задн≥ колеса домкратом, закрутити спускн≥ пробки, залити в картери оливу дл¤ двигуна до половини р≥вн¤, завести двигну ≥ вв≥мкнути четверту передач≥ на 1-2 хв. «упинити двигну, злити промивальну оливу й заправити картери оливою до норми. Ќа автомоб≥л¤х ¬ј« треба викрутити пробки ≥ змастити консистентним мастилом ‘ЌќЋ-1 шл≥цьове зТЇднанн¤ переднього карданного вала з боку пружноњ муфти. Ќа автомоб≥л≥ УћосквичФ заповнити штауферн≥ оливниц≥ п≥дшипник≥в п≥восей консистентним мастилом 1-13 або яЌ«-2 й закрутити ковпачки. Ќа автомоб≥л¤х «ј« та √ј«-24 через12 тис. км проб≥гу змастити карданн≥ шафн≥ри п≥досей трансм≥с≥йною оливою , ¤ку нагн≥тають шприцом до виходу через ус≥ ущ≥льнювач≥ п≥дшипник≥в хрестовини. артери можна поповнювати т≥льки т≥Їю оливою, ¤ку було залито ран≥ше; в раз≥ переходу на оливу ≥ншого сорту картер необх≥дно промити т≥Їю оливою, що заправл¤тиметьс¤. онсистентн≥ мастила нагн≥таютьс¤ за допомогою сол≥долонагн≥тача до повного виходу в≥дпрацьованого мастила й по¤ви св≥жого ≥з зазор≥в спр¤жених деталей. якщо мастило через оливницю не проходить, то треба викрутити оливницю й перев≥рити њњ справн≥сть, нагн≥таючи через нењ мастило. якщо автомоб≥ль експлуатуЇтьс¤ на брудних ≥ запилених дорогах, терм≥н мащенн¤ вузл≥в скорочуЇтьс¤ в два-три рази.
| 1 |
Ќазва: “ехн≥чне обслуговуванн¤ заднього моста ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-24 (322 прочитано) |