‘≥зкультура > ‘≥зичне вихованн¤ учн≥в спец≥альноњ медичноњ групи
”чн≥ з порушенн¤м обм≥ну речовин повинн≥ виконувати вправи в пом≥рному темп≥, але пор≥вн¤но тривало, доц≥льно робити вправи в опор≥, з гантел¤ми, набивними м'¤чами тощо. ƒ≥т¤м ≥з захворюванн¤м нервовоњ системи треба створи≠ти на уроках спок≥йну обстановку, стимулювати впевнен≥сть у своњх силах, не зловживати елементами змагань, що ви≠кликають перенапруженн¤ нервовоњ системи. ƒл¤ учн≥в з хрон≥чними захворюванн¤ми травного кана≠лу, жовчного м≥хура, печ≥нки необх≥дно обмежувати к≥ль≠к≥сть стрибк≥в, натом≥сть широко використовувати вправи з вих≥дних положень лежачи на спин≥ ≥ сид¤чи. ƒл¤ учн≥в ≥з зниженим зором також сл≥д виключати вправи, пов'¤зан≥ ≥з струсом т≥ла. ≤ндив≥дуального п≥дходу потребують д≥ти п≥дготовчоњ ме≠дичноњ групи, ¤к≥ перенесли захворюванн¤, а також д≥ти з порушенн¤м постави або незначними в≥дхиленн¤ми в≥д пра≠вильноњ постави. ƒл¤ ц≥Їњ категор≥њ д≥тей необх≥дно добира≠ти спец≥альн≥ ф≥зичн≥ вправи, обмежувати тривал≥сть про≠веденн¤ кожноњ вправи та к≥льк≥сть повторень. ‘≥зичне вихованн¤ ослаблених учн≥в не повинно обмежу≠ватис¤ уроками ф≥зичноњ культури. …ого сл≥д п≥дкр≥плювати додержанн¤м правильного режиму дн¤ з обов'¤зковими ф≥з≠культурно-оздоровчими заходами (ранкова г≥г≥Їн≥чна г≥мна≠стика вдома, ранкова г≥мнастика до зан¤ть, ф≥зкультурн≥ хвилини ≥ паузи п≥д час проведенн¤ урок≥в та приготуванн¤ домашн≥х завдань, ≥гри та ф≥зичн≥ вправи на великих перер≠вах, ф≥зкультурн≥ зан¤тт¤ в групах подовженого дн¤). р≥м того, цих учн≥в сл≥д залучати до посильноњ позакласноњ ро≠боти з ф≥зичноњ культури: участ≥ в масових ф≥зкультурних виступах, св¤тах, прогул¤нках, екскурс≥¤х, спортивних вечо≠рах тощо.
Ќазва: ‘≥зичне вихованн¤ учн≥в спец≥альноњ медичноњ групи ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-25 (1280 прочитано) |