Державне регулювання > Аналiз закону про мiсцеве самоврядування. Роберт агранофф
Варiант УАМ у статтi 37 залишає цi питання бiльш вiдкритими. Стаття 9 передбачає власнi джерела доходiв мiсцевої влади та прийняття рiшень у фiнансовобюджетнiй сферi на мiсцях, що набагато чiткiше виписано у варiантi УАМ, нiж Комiсiї. Нарештi, положення статтi 11 Хартiї про засоби судового захисту набагато чiткiшi й зрозумiлiшi у варiантi УАМ. У варiантi Комiсiї про це згадується тiльки опосередковано. Заключнi зауваження. Цiлком зрозумiло, що без закону про мiсцеве самоврядування Конституцiя породжуватиме протирiччя мiж рiзними рiвнями влади, доки iснуватиме кiлькаярусна система урядування в областях i районах. Щоб мати справжню систему самоврядування, необхiдно встановити рiвновагу мiж контролем центральної влади i субнацiональною автономiєю. Варiант Комiсiї передбачає централiзацiю влади на рiвнi центрального уряду, в той час як варiант УАМ бiльш близький до досягнення такої рiвноваги. Оскiльки Європейська Хартiя чiтко визначає сфери мiсцевої автономiї, варiант УАМ узгоджується з нею, а варiант Комiсiї -- нi.
Назва: Аналiз закону про мiсцеве самоврядування. Роберт агранофф Дата публікації: 2005-01-28 (1576 прочитано) |