Sort-ref.narod.ru - реферати, курсові, дипломи
  Головна  ·  Замовити реферат  ·  Гостьова кімната ·  Партнери  ·  Контакт ·   
Пошук


Рекомендуєм

Економіка підприємства > Значення і напрямки підвищення фінансових результатів виробничої діяльності


Отже, прослiдковується значний рiст випуску продукцiї. Так, значно зросли натуральнi показники випуску газетної продукцiї на 68,7 у 2001 р. вiдносно 2000 року, кольорової продукцї на 20,7 % i загальний обсяг продукцiї змiнився на 63,8 %.

У найбiльшiй мiрi спостерiгається рiст випуску бланкової продукцiї у 5,1 рази.

Щодо виручки вiд реалiзацiї продукцiї, використано данi для зiставлення дiяльностi друкарнi за 2000-2001 рр. i зведено в таблицю.

Таблиця.

Дані для зіставлення обсягів виробництва і реалізації продукції

за 2000-2001 роки

Показники

2000 рік

2001 рік

Відхиле

ння +,-

Вплив на

обсяг

і реалізації

1.

2.

3.

4.

5.

1.Залишки нереалізованої продукції на початок року.

129,8

138,9

+9,1

+ 9,1

2. Випуск товарної продукції

999,5

1268,9

+269,4

+269,4

3.Залишки нереалізованої продукції на кінець року.

59,8

118,0

+58,2

- 58,2

4. Обсяг реалізованої продукції

1069,5

1289,8

+ 220,3

-220,3

Аналiзуючи таблицю, можна прослiдкувати змiну обсягiв виробництва, вiдвантаження та реалiзацiї продукцiї. Так, залишок нереалiзованої продукцiї на початок року на складi 2001 роцi збiльшився на 9,1 тис. грн., а залишки на кiнець року зросли на 58,2 тис. грн.

Тобто у 2001 роцi присутня негативна тенденцiя до збiльшення залишкiв нереалiзованої продукцiї на кiнець року i що негативно впливає на обсяги реалiзацiї. Показники реалiзацiї у 2001 роцi зросли вiдповiдно 330,3 тис. грн., у 2001 роцi порiвняно з 2000 роком. Це вiдбулося за рахунок таких факторiв: товарна продукцiя у 2001 роцi зросла на 269,4 тис. грн., змiна залишкiв нереалiзованої продукцiї на початок року склала + 9,1 тис. грн., що збiльшило обсяг реалiзацiї на цю ж суму, змiна залишкiв на кiнець року також збільшилась на 58,2 тис. грн., однак це зменшило обсяг реалiзацiї у 2001 роцi на 57,2 тис. грн.

Таблиця.

Структура товарної продукції

Види продукції

Випуск продукції тис. грн..

Структура, %

1

2

3

4

5

6

1. Бланкова

37,7

45,53

3,7

3,6

- 0,1

2. Газетна

389,6

719,53

39,0

56,7

+17,7

3. Книжкова

228,7

225,5

22,9

17,8

- 5,1

4. Кольорова

323,5

256,7

32,4

20,2

- 12,2

5.Інша друкована продукція

20,7

21,64

2,0

1,7

- 0,3

Всього

999,5

1268,9

100,0

100,0

-

Назва: Значення і напрямки підвищення фінансових результатів виробничої діяльності
Дата публікації: 2005-02-15 (31029 прочитано)

Реклама



Яндекс цитирования
-->-->
Page generation 0.216 seconds
Хостинг от uCoz