Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

≈коном≥ка п≥дприЇмства > ѕ≥дприЇмництво в ”крањн≥, проблеми ≥ перспективи конкурентноздатност≥ украњнського п≥дприЇмництва


ƒ≥¤льн≥сть м≥л≥ц≥њ будуЇтьс¤ на принципах законност≥, гуман≥зму, поваги до особи, соц≥альноњ справедливост≥, взаЇмод≥њ з трудовими колективами, громадськими орган≥зац≥¤ми й населенн¤м.

ƒ≥¤льн≥сть м≥л≥ц≥њ Ї гласною. ¬она ≥нформуЇ органи влади ≥ управл≥нн¤, трудов≥ колективи, громадськ≥ орган≥зац≥њ, населенн¤ ≥ засоби масовоњ ≥нформац≥њ про свою д≥¤льн≥сть, стан громадського пор¤дку та заходи щодо його зм≥цненн¤. «а погодженн¤м з м≥л≥ц≥Їю засоби масовоњ ≥нформац≥њ можуть акредитувати своњх журнал≥ст≥в при њњ органах. Ќе п≥дл¤гають розголошенню в≥домост≥, що становл¤ть державну або службову таЇмницю.

” п≥дрозд≥лах м≥л≥ц≥њ не допускаЇтьс¤ д≥¤льн≥сть пол≥тичних парт≥й, рух≥в та ≥нших громадських об'Їднань, що мають пол≥тичну мету. ѕри виконанн≥ службових обов'¤зк≥в прац≥вники м≥л≥ц≥њ незалежн≥ в≥д впливу будь-¤ких пол≥тичних, громадських об'Їднань.

ѕравовою основою д≥¤льност≥ м≥л≥ц≥њ Ї:  онституц≥¤ ”крањни, цей «акон, ≥нш≥ законодавч≥ акти ”крањни, постанови ¬ерховноњ –ади ”крањни, укази ѕрезидента ”крањни, постанови  аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни, нормативн≥ акти ћ≥н≥стерства внутр≥шн≥х справ ”крањни, «агальна декларац≥¤ прав людини, м≥жнародн≥ правов≥ норми, ратиф≥кован≥ у встановленому пор¤дку.

ћ≥л≥ц≥¤ виконуЇ своњ завданн¤ неупереджено, у точн≥й в≥дпов≥дност≥ з законом. Ќ≥¤к≥ вин¤тков≥ обставини або вказ≥вки службових ос≥б не можуть бути п≥дставою дл¤ будь-¤ких незаконних д≥й або безд≥¤льност≥ м≥л≥ц≥њ. ƒл¤ забезпеченн¤ громадського пор¤дку прац≥вники м≥л≥ц≥њ зобов'¤зан≥ вживати заход≥в незалежно в≥д свого п≥дпор¤дкуванн¤.

ћ≥л≥ц≥¤ поважаЇ г≥дн≥сть особи ≥ ви¤вл¤Ї до нењ гуманне ставленн¤, захищаЇ права людини незалежно в≥д њњ соц≥ального походженн¤, майнового та ≥ншого стану, расовоњ та нац≥ональноњ належност≥, громад¤нства, в≥ку, мови та осв≥ти, ставленн¤ до рел≥г≥њ, стат≥, пол≥тичних та ≥нших переконань. ѕри звертанн≥ до громад¤нина прац≥вник м≥л≥ц≥њ зобов'¤заний назвати своЇ пр≥звище, званн¤ та пред'¤вити на його вимогу службове посв≥дченн¤. ” взаЇмов≥дносинах з громад¤нами прац≥вник м≥л≥ц≥њ повинен ви¤вл¤ти високу культуру ≥ такт.

ћ≥л≥ц≥¤ не розголошуЇ в≥домостей, що стосуютьс¤ особистого житт¤ людини, принижують њњ честь ≥ г≥дн≥сть, ¤кщо виконанн¤ обов'¤зк≥в не вимагаЇ ≥ншого.

ћ≥л≥ц≥¤ тимчасово, в межах чинного законодавства, обмежуЇ права ≥ свободи громад¤н, ¤кщо без цього не можуть бути виконан≥ покладен≥ на нењ обов'¤зки, й зобов'¤зана дати њм по¤сненн¤ з цього приводу.

ћ≥л≥ц≥¤ забезпечуЇ право на юридичний захист та ≥нш≥ права затриманих ≥ вз¤тих п≥д варту ос≥б, не п≥зн≥ш ¤к через 24 години пов≥домл¤Ї про њх м≥сцеперебуванн¤ близьким родичам, адм≥н≥страц≥њ за м≥сцем роботи чи навчанн¤ ≥ в раз≥ необх≥дност≥ вживаЇ заход≥в до негайного поданн¤ њм медичноњ та ≥ншоњ допомоги.

ƒержавн≥ органи, громадськ≥ об'Їднанн¤, службов≥ особи, трудов≥ колективи, громад¤ни зобов'¤зан≥ спри¤ти м≥л≥ц≥њ в охорон≥ громадського пор¤дку ≥ боротьб≥ ≥з злочинн≥стю.

ћ≥л≥ц≥¤ маЇ право дл¤ виконанн¤ покладених на нењ завдань залучати громад¤н за њх згодою до сп≥вроб≥тництва у пор¤дку, встановленому законами, що регулюють проф≥лактичну та оперативно-розшукову д≥¤льн≥сть. ѕримусове залученн¤ громад¤н до сп≥вроб≥тництва з м≥л≥ц≥Їю заборон¤Їтьс¤.

ћ≥л≥ц≥¤ Ї Їдиною системою орган≥в, ¤ка входить до структури ћ≥н≥стерства внутр≥шн≥х справ ”крањни, виконуЇ адм≥н≥стративну, проф≥лактичну, оперативно-розшукову, крим≥нально-процесуальну, виконавчу та охоронну (на догов≥рних засадах) функц≥њ. ¬она складаЇтьс¤ з п≥дрозд≥л≥в:

крим≥нальноњ м≥л≥ц≥њ;

м≥л≥ц≥њ громадськоњ безпеки;

транспортноњ м≥л≥ц≥њ;

державноњ автомоб≥льноњ ≥нспекц≥њ;

м≥л≥ц≥њ охорони;

спец≥альноњ м≥л≥ц≥њ.

ƒл¤ забезпеченн¤ громадського пор¤дку на об'Їктах ≥ територ≥¤х, ¤к≥ мають особливе народногосподарське значенн¤ або постраждали в≥д стих≥йного лиха, еколог≥чного забрудненн¤, катастрофи, ћ≥н≥стерством внутр≥шн≥х справ ”крањни з дозволу  аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни можуть створюватись спец≥альн≥ п≥дрозд≥ли м≥л≥ц≥њ.

Ќа територ≥њ ”крањни заборон¤Їтьс¤ створенн¤ в≥йськових або ≥нших збройних формувань чи груп, не передбачених законодавством ”крањни.

ќрган≥зац≥йна структура ≥ штатна чисельн≥сть м≥л≥ц≥њ визначаютьс¤ в пор¤дку, встановлюваному  аб≥нетом ћ≥н≥стр≥в ”крањни.

” своњй д≥¤льност≥ м≥л≥ц≥¤ п≥дпор¤дковуЇтьс¤ ћ≥н≥стерству внутр≥шн≥х справ ”крањни.

ћ≥н≥стр внутр≥шн≥х справ ”крањни зд≥йснюЇ кер≥вництво вс≥Їю м≥л≥ц≥Їю ”крањни.

¬ –еспубл≥ц≥  рим м≥л≥ц≥Їю керуЇ заступник ћ≥н≥стра внутр≥шн≥х справ ”крањни - начальник √оловного управл≥нн¤ ћ≥н≥стерства внутр≥шн≥х справ ”крањни в  риму; в област¤х, м≥стах, районах м≥л≥ц≥Їю, кр≥м транспортноњ, керують в≥дпов≥дно начальники головних управл≥нь, управл≥нь ћ≥н≥стерства внутр≥шн≥х справ ”крањни в област≥, м≥ст≥, начальники м≥ських ≥ районних в≥дд≥л≥в (управл≥нь) головних управл≥нь, управл≥нь ћ≥н≥стерства внутр≥шн≥х справ ”крањни в област≥, м≥ст≥.

ѕрац≥вник м≥л≥ц≥њ на територ≥њ ”крањни незалежно в≥д посади, ¤ку в≥н займаЇ, м≥сцезнаходженн¤ ≥ часу в раз≥ зверненн¤ до нього громад¤н або службових ос≥б з за¤вою чи пов≥домленн¤м про под≥њ, ¤к≥ загрожують особист≥й чи громадськ≥й безпец≥, або у раз≥ безпосереднього ви¤вленн¤ таких зобов'¤заний вжити заход≥в до попередженн¤ ≥ припиненн¤ правопорушень, р¤туванн¤ людей, поданн¤ допомоги особам, ¤к≥ њњ потребують, встановленн¤ ≥ затриманн¤ ос≥б, ¤к≥ вчинили правопорушенн¤, охорони м≥сц¤ под≥њ ≥ пов≥домити про це в найближчий п≥дрозд≥л м≥л≥ц≥њ.

«астосуванню сили, спец≥альних засоб≥в ≥ вогнепальноњ зброњ повинно передувати попередженн¤ про нам≥р њх використанн¤, ¤кщо дозвол¤ють обставини. Ѕез попередженн¤ ф≥зична сила, спец≥альн≥ засоби ≥ збро¤ можуть застосовуватис¤, ¤кщо виникла безпосередн¤ загроза життю або здоров'ю громад¤н чи прац≥вник≥в м≥л≥ц≥њ.

«аборон¤Їтьс¤ застосовувати заходи ф≥зичного впливу, спец≥альн≥ засоби ≥ вогнепальну зброю до ж≥нок з ¤вними ознаками ваг≥тност≥, ос≥б похилого в≥ку або з вираженими ознаками ≥нвал≥дност≥ та малол≥тн≥х, кр≥м випадк≥в вчиненн¤ ними групового нападу, що загрожуЇ життю ≥ здоров'ю людей, прац≥вник≥в м≥л≥ц≥њ, або збройного нападу чи збройного опору.

” раз≥ неможливост≥ уникнути застосуванн¤ сили вона не повинна перевищувати м≥ри, необх≥дноњ дл¤ виконанн¤ покладених на м≥л≥ц≥ю обов'¤зк≥в ≥ маЇ зводитись до м≥н≥муму можливост≥ завданн¤ шкоди здоров'ю правопорушник≥в та ≥нших громад¤н. ѕри завданн≥ шкоди м≥л≥ц≥¤ забезпечуЇ поданн¤ необх≥дноњ допомоги потерп≥лим в найкоротший строк.

ѕро застосуванн¤ ф≥зичноњ сили, спец≥альних засоб≥в примусу прац≥вник м≥л≥ц≥њ рапортом доводить до в≥дома безпосереднього начальника.

ѕро пораненн¤ або смерть, що сталис¤ внасл≥док застосуванн¤ ф≥зичного впливу ≥ спец≥альних засоб≥в, а також про вс≥ випадки застосуванн¤ зброњ прац≥вник м≥л≥ц≥њ зобов'¤заний негайно ≥ письмово пов≥домити своЇму начальников≥ дл¤ спов≥щенн¤ прокуроров≥.

ѕеревищенн¤ повноважень по застосуванню сили, в тому числ≥ спец≥альних засоб≥в ≥ зброњ, т¤гне за собою в≥дпов≥дальн≥сть, встановлену законом.

ѕрац≥вники м≥л≥ц≥њ мають право застосовувати заходи ф≥зичного впливу, в тому числ≥ прийоми рукопашного бою, дл¤ припиненн¤ правопорушень, подоланн¤ протид≥њ законним вимогам м≥л≥ц≥њ, ¤кщо ≥нш≥ способи не забезпечили виконанн¤ покладених на нењ обов'¤зк≥в.

ѕрац≥вники м≥л≥ц≥њ мають право застосовувати наручники, гумов≥ кийки, засоби зв'¤зуванн¤, сльозоточив≥ речовини, св≥тлозвуков≥ пристроњ в≥двол≥каючоњ д≥њ, пристроњ дл¤ в≥дкритт¤ прим≥щень ≥ примусовоњ зупинки транспорту, водомети, бронемашини та ≥нш≥ спец≥альн≥ ≥ транспортн≥ засоби, а також використовувати службових собак у таких випадках:

1) дл¤ захисту громад¤н ≥ самозахисту в≥д нападу та ≥нших д≥й, що створюють загрозу њх життю або здоров'ю;

2) дл¤ припиненн¤ масових безпор¤дк≥в ≥ групових порушень громадського пор¤дку;

3) дл¤ в≥дбитт¤ нападу на буд≥вл≥, прим≥щенн¤, споруди ≥ транспортн≥ засоби, незалежно в≥д њх належност≥, або њх зв≥льненн¤ у раз≥ захопленн¤;

4) дл¤ затриманн¤ ≥ доставки в м≥л≥ц≥ю або ≥нше службове прим≥щенн¤ ос≥б, ¤к≥ вчинили правопорушенн¤, а також дл¤ конвоюванн¤ ≥ триманн¤ ос≥б, затриманих ≥ п≥дданих арешту, вз¤тих п≥д варту, ¤кщо зазначен≥ вище особи чин¤ть оп≥р прац≥вникам м≥л≥ц≥њ або ¤кщо Ї п≥дстави вважати, що вони можуть вчинити втечу чи завдати шкоди оточуючим або соб≥;

5) дл¤ припиненн¤ масового захопленн¤ земл≥ та ≥нших д≥й, що можуть призвести до з≥ткненн¤ груп населенн¤, а також д≥¤нь, ¤к≥ парал≥зують роботу транспорту, життЇд≥¤льн≥сть населених пункт≥в, пос¤гають на громадський спок≥й, житт¤ ≥ здоров'¤ людей;

6) дл¤ припиненн¤ опору прац≥вников≥ м≥л≥ц≥њ та ≥ншим особам, ¤к≥ виконують службов≥ або громадськ≥ обов'¤зки по охорон≥ громадського пор¤дку ≥ боротьб≥ ≥з злочинн≥стю;

7) дл¤ зв≥льненн¤ заложник≥в.

¬ид спец≥ального засобу, час початку та ≥нтенсивн≥сть його застосуванн¤ визначаютьс¤ з урахуванн¤м обстановки, що склалас¤, характеру правопорушенн¤ ≥ особи правопорушника.

ѕовний перел≥к спец≥альних засоб≥в, а також правила њх застосуванн¤ встановлюютьс¤  аб≥нетом ћ≥н≥стр≥в ”крањни за висновком ћ≥н≥стерства охорони здоров'¤ ”крањни ≥ √енеральноњ прокуратури ”крањни ≥ публ≥куютьс¤ в засобах масовоњ ≥нформац≥њ.

«аборон¤Їтьс¤ застосовувати ≥ використовувати вогнепальну зброю при значному скупченн≥ людей, ¤кщо в≥д цього можуть постраждати сторонн≥ особи.

ѕрац≥вники м≥л≥ц≥њ мають право використовувати зброю дл¤ поданн¤ сигналу тривоги або виклику допомоги, дл¤ знешкодженн¤ тварини, ¤ка загрожуЇ життю ≥ здоров'ю громад¤н або прац≥вника м≥л≥ц≥њ.

Ќазва: ѕ≥дприЇмництво в ”крањн≥, проблеми ≥ перспективи конкурентноздатност≥ украњнського п≥дприЇмництва
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-02-15 (34423 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
-->-->
Page generation 0.219 seconds
Хостинг от uCoz