Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

≈коном≥ка п≥дприЇмства > ѕ≥дприЇмництво в ”крањн≥, проблеми ≥ перспективи конкурентноздатност≥ украњнського п≥дприЇмництва


” посадов≥й ≥нструкц≥њ обов'¤зково мають бути так≥ розд≥ли:

1. «агальн≥ положенн¤ (зазначають сферу д≥¤льност≥ прац≥вника, пор¤док зам≥щенн¤ прац≥вника в раз≥ його тимчасовоњ в≥дсутност≥, вимоги щодо квал≥ф≥кац≥йноњ п≥дготовки п≥длегл≥сть прац≥вника, коло посадових ос≥б, ¤к≥ п≥дпор¤дковуютьс¤ даному прац≥вников≥. Ќаводитьс¤ також перел≥к нормативних документ≥в, ¤кими прац≥вник повинен керуватис¤ в своњй робот≥).

2. ‘ункц≥¤

3. ѕосадов≥ обов'¤зки.

4.. ѕрава.

5. ¬≥дпов≥дальн≥сть

як доповненн¤ до основних розд≥л≥в посадовоњ ≥нструкц≥њ може додаватис¤ розд≥л, в ¤кому регулюютьс¤ трудов≥ в≥дносини м≥ж посадовими особами (визначаЇтьс¤ коло службових зв'¤зк≥в, пор¤док поданн¤ зв≥тноњ ≥нформац≥њ тощо).

ƒокумент - це матер≥альний об'Їкт, що м≥стить у заф≥ксованому вигл¤д≥ ≥нформац≥ю, оформлений у заведеному пор¤дку ≥ маЇ в≥дпов≥дно до чинного законодавства юридичну силу.

ƒокументи класиф≥кують за такими ознаками:

спос≥б ф≥ксац≥њ;

зм≥ст;

назва;

вид;

складн≥сть;

м≥сце складанн¤;

терм≥н виконанн¤;

походженн¤;

гласн≥сть;

юридична сила;

стад≥¤ виготовленн¤;

терм≥н збер≥ганн¤;

р≥д д≥¤льност≥ та ≥н.

ƒокументи под≥л¤ютьс¤ на службов≥ та по особливому складу. ƒо службових доку мент≥ в в≥днос¤тьс¤:

службов≥ листи;

листи до ≥ноземних д≥лових партнер≥в;

факси;

службов≥ телеграми;

телефонограми;

протоколи;

вит¤ги з протокол≥в;

зв≥ти;

дов≥дки;

допов≥дн≥ записки;

по¤снювальн≥ записки;

акти;

накази;

вит¤ги з наказ≥в;

вказ≥вки;

розпор¤дженн¤;

договори;

договори з господарськоњ д≥¤льност≥;

трудов≥ договори;

посадов≥ ≥нструкц≥њ.

ƒокументи по особовому складу включають:

особов≥ картки;

за¤ви;

накази по особовому складу;

характеристики;

автоб≥ограф≥њ;

анкети,

виготовленн¤ коп≥й з особистих документ≥в, оформлених на трафаретних бланках;

дорученн¤;

розписки;

особов≥ справи,

трудов≥ книжки;

вит¤г з трудовоњ книжки.

ƒокументооб≥г - рух документ≥в в орган≥зац≥њ з моменту њх отриманн¤ або утворенн¤ до завершенн¤ виконанн¤ або в≥дправленн¤. ѕравильна орган≥зац≥¤ документу спри¤Ї:

оперативному проходженню документ≥в в апарат≥ управл≥нн¤;

р≥вном≥рному навантаженню п≥дрозд≥л≥в та посадових ос≥б;

позитивному впливу на управл≥нський процес взагал≥.

–ух документ≥в в установах маЇ впор¤дкований характер, тобто виконанн¤ творчих операц≥й з документами (управл≥нською ≥нформац≥Їю) повинно забезпечуватис¤ комплексом техн≥чних та формально - лог≥чних (пор≥вн¤льних) операц≥й з обл≥ку документ≥в ≥ дов≥дково - ≥нформац≥йноњ роботи, регулюванн¤м розпод≥ленн¤ документ≥в м≥ж кер≥вниками та спец≥ал≥стами, контролем за розгл¤дом, виконанн¤м документ≥в, оперативним та арх≥вним збер≥ганн¤м њх.

ƒокументооб≥г - пот≥к документ≥в, ¤к≥ циркулюють м≥ж пунктами обробки ≥нформац≥њ та пунктами техн≥чноњ обробки документ≥в.

ƒокументооб≥г - це регламентована технолог≥чна схема руху документ≥в за встановленими пунктами обробки дл¤ виконанн¤ необх≥дних творчих, формально-лог≥чних та техн≥чних операц≥њ з документами.

ѕо в≥дношенню до апарату управл≥нн¤ розр≥зн¤ють потоки вх≥дних;

вих≥дних та внутр≥шн≥х документ≥в ƒо параметр≥в поток≥в, ¤к≥ враховуютьс¤ при орган≥зац≥њ документооб≥гу належить:

напр¤м потоку, ¤кий визначаЇтьс¤ пунктами в≥дправленн¤ та призначенн¤;

обс¤г потоку, ¤кий визначаЇтьс¤ к≥льк≥стю документ≥в, ¤к≥ проход¤ть за

одиницю часу;

структура потоку, ¤ка визначаЇтьс¤ р≥зновидом документ≥в, авторством та

≥ншими ознаками класиф≥кованого под≥лу;

режим потоку, ¤кий визначаЇтьс¤ пер≥одом руху документ≥в через пункти обробки.

ƒо документооб≥гу ставл¤ть р¤д вимог, ¤к≥ обов'¤зков≥ дл¤ дотриманн¤ в ус≥х установах:

пр¤моточн≥сть руху документ≥в, проходженн¤ документ≥в найкоротшим шл¤хом;

виб≥рков≥сть розпод≥лу документ≥в м≥ж кер≥вниками та спец≥ал≥стами в≥дпов≥дно до њх функц≥ональних обов'¤зк≥в;

зумовлен≥сть перем≥щенн¤ документ≥в д≥ловою необх≥дн≥стю, виключенн¤ непотр≥бних, дублюючих ≥нструкц≥й та д≥й,

одноман≥тн≥сть маршруту руху та складу технолог≥чних операц≥й дл¤ масових категор≥й документ≥в;

однократн≥сть виконанн¤ кожноњ операц≥њ;

паралельн≥сть виконанн¤ р≥зних операц≥й.

ѕри проектуванн≥ документопотоку в установах складають схеми. ÷е дозвол¤Ї встановити рац≥ональн≥ маршрути та етапи обробки документ≥в, ун≥ф≥кувати шл¤хи руху, пор¤док обробки р≥зних категор≥й та встановити на ц≥й п≥дстав≥ пор¤док роботи з документами в установах.

—хема документооб≥гу розробл¤Їтьс¤ документац≥йною службою та погоджуЇтьс¤ з кер≥вниками зац≥кавлених структурних п≥дрозд≥л≥в. «атверджуЇ схеми документооб≥гу кер≥вник документацшноњ служби або установи. —хема може бути розроблена дл¤ вс≥х документ≥в або дл¤ р≥зних њх категор≥й.

–еЇстрац≥¤ документ≥в - ф≥ксац≥¤ факту створенн¤ або отриманн¤ документу шл¤хом наданн¤ йому пор¤дкового номеру та запису встановлених в≥домостей про нього. ¬она необх≥дна дл¤ обл≥ку, контролю та пошуку документ≥в, приданн¤ йому юридичноњ сили.

¬ установ≥ реЇструють не вс≥, а найб≥льш важлив≥ документи.

ќбов'¤аково реЇструють:

документи, ¤к≥ надход¤ть з вищесто¤щих орган≥в та ¤к≥ направл¤ютьс¤ до них;

листи та запити народних депутат≥в;

найважлив≥ш≥ внутр≥шн≥ документи - накази, розпор¤дженн¤, протоколи, плани, зв≥ти, допов≥дн≥ та по¤снювальн≥ записки, дов≥дки тощо;

зверненн¤ громад¤н;

договори,

найважлив≥ше листуванн¤.

„астина документ≥в, ¤к≥ створюютьс¤ в установах та надход¤ть до них, не реЇструютьс¤:

первинн≥ документи бухгалтерського, матер≥ального, статистичного обл≥ку та зв≥тност≥;

в≥тальн≥ листи та телеграми,

проспекти, запрошенн¤, прейскуранти;

норми затрат матер≥ал≥в;

малозначиме листуванн¤ з адм≥н≥стративно-господарських, кадрових та ≥нших питань;

програми, пов≥стки дн¤, нар¤ди, за¤вки,

документи, ¤к≥ надход¤ть у коп≥¤х дл¤ в≥домостей;

б≥льша частина документ≥в, що не потребують виконанн¤.

ƒокументи реЇструють в установ≥ один раз. якщо в≥домост≥ про документооборот необх≥дн≥ структурним п≥дрозд≥лам, одночасно створюють дек≥лька реЇстрац≥йних карток, кожну з ¤ких передають в структурний п≥дрозд≥л. ƒч¤ реЇстрац≥њ використовують Їдин≥ реЇстрац≥йн≥ форми: реЇстрац≥йну картку та журнали.

¬х≥дн≥ документи реЇструютьс¤ в день надходженн¤, вих≥дн≥ та внутр≥шн≥ в день п≥дписанн¤.

¬ картц≥, ¤ка складена на ≥н≥ц≥ативний вх≥дний документ, ф≥ксують короткий зм≥ст, дату та ≥ндекс в≥дпов≥дного документа, посаду та пр≥звище особи, ¤ка п≥дписала його. ѕри в≥дсутност≥ письмовоњ в≥дпов≥д≥ вказують ким, кол≥њ ≥ ¤к про це пов≥домлений автор документа. Ќаведений запис засв≥дчуЇтьс¤ п≥дписом виконавц¤ документа з вказ≥вкою його посади, ≥н≥ц≥ал≥в та пр≥звища.

” картц≥, ¤ка складена на ≥н≥ц≥ативний вх≥дний документ, в гриф≥ вказують дат}' отриманн¤ в≥дпов≥д≥ на нього, ≥ндекс та короткий зм≥ст листа автора, в р¤д≥ випадк≥в - посада та пр≥звище особи, ¤ка його п≥дписала. якщо в≥дпов≥дний документ в≥дсутн≥й, записують коли ≥ ¤ке р≥шенн¤ прийн¤то з розгл¤ду питань. «апис засв≥дчуЇтьс¤ п≥дписом виконавц¤ документа ≥з вказанн¤м його посади, пр≥звища та ≥н≥ц≥ал≥в. якщо в процес≥ виконанн¤ складавс¤ новий документ, вказують його дат}7 та ≥ндекс, посаду та пр≥звище особи, ¤ка п≥дписала, виконавець посв≥дчуЇ цей запис ≥з зазначенн¤м своЇњ посади, ≥н≥ц≥ал≥в та пр≥звища.

—права - це сукупн≥сть документ≥в або документи, ¤к≥ стосуютьс¤ одного питанн¤ чи д≥¤льност≥ й ум≥щенн¤ в окрему обкладинку.

‘ормуванн¤ справи - це визначенн¤ незалежност≥ документ≥в до певноњ справи та систематизац≥¤ документ≥в у середин≥ справи.

—прави формують централ≥зовано за м≥сцем реЇстрац≥њ документа у канцел¤р≥њ п≥дприЇмства.

ѕравила формуванн¤ справ так≥:

у справу п≥дшивають документи, роботу з ¤кими зак≥нчено;

у справу п≥дшивають ориг≥нали чи коп≥њ, зав≥рен≥ в установленому пор¤дку;

документи, що мають р≥зн≥ терм≥ни збер≥ганн¤, групують у р≥зн≥ справи;

документи з одного питанн¤ п≥дшивають в одну справу (у кожн≥й справ≥ або том≥ справи маЇ бути не б≥льше н≥ж 250 аркуш≥в; може. бути к≥лька том≥в одн≥Їњ справи);

до справи внос¤ть лише один прим≥рник документа;

кожний документ, внесений до справи, маЇ бути належним чином оформлений (м≥стити позначку про виконанн¤ документа й направленн¤ його до справи);

¤к правило, до справи внос¤ть документи одного календарного року (навчального року, виборного пер≥оду),

у справу не п≥дшивають документи, що п≥дл¤гають поверненню, а також чернеток доку меш њв,

у середин≥ справи документи розтошовують у хронолог≥чн≥й (номерн≥й) посл≥довност≥ (документи, терм≥н збер≥ганн¤ ¤ких становить до 10 рок≥в включно, можна розтошовувати у зворотн≥й хронолог≥чн≥й посл≥довност≥).

—татут п≥дприЇмства та ≥нш≥ засновницьк≥ документи вм≥щують в окрему справу.

ќформленн¤ справ - це комплекс роб≥т з переплетенн¤, нумерац≥њ стор≥нок, складенн¤ зав≥рюваного напису, внутр≥шнього опису документ≥в (у необх≥дних випадках), внесенн¤ необх≥дних уточнень до рекв≥зит≥в обкладинки (уточненн¤ найменуванн¤ орган≥зац≥њ, д≥ловодного ≥ндексу та заголовку, дати справ та ≥н.).

Ќазва: ѕ≥дприЇмництво в ”крањн≥, проблеми ≥ перспективи конкурентноздатност≥ украњнського п≥дприЇмництва
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-02-15 (34423 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
-->-->
Page generation 0.410 seconds
Хостинг от uCoz