Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

ћакроеконом≥ка > ѕодатки


4)податок на доходи ф≥зичних ос≥б;

5)мито;

6)державне мито;

7)податок на нерухоме майно;

8)плата(податок) на землю;

9)рентн≥ платеж≥;

10)податок з власник≥в транспортних засоб≥в та ≥нших самох≥дних машин та механ≥зм≥в;

11)податок на промисел;

12)зб≥р за геологорозв≥дувальн≥ роботи,виконан≥ за рахунок державного бюджету;

13)зб≥р за спец≥альне використанн¤ природних ресурс≥в;

14)зб≥р за забрудненн¤ навколишнього природнього середовища

15) зб≥р на обовТ¤зкове соц≥альне страхуванн¤

16) зб≥р на обов'¤зкове державне пенс≥йне страхуванн¤

17) зб≥р до ƒержавного ≥нновац≥йного фонду

18) плата за торговий патент на де¤к≥ види п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥

19) ф≥ксований с/г податок

20) зб≥р на розвиток виноградарства, сад≥вництва ≥ хмел¤рства.

«агальнодержавн≥ податки ≥ збори встановлюютьс¤ ¬ерховною –адою ”крањни ≥ справл¤ютьс¤ на вс≥й територ≥њ крањни.

ƒо м≥сцевих податк≥в належать:

податок з реклами

комунальний податок

ƒо м≥сцевих збор≥в належать:

готельний зб≥р

зб≥р на припаркуванн¤ автотранспорту

ринковий зб≥р

зб≥р за видачу ордера на квартиру

курортний зб≥р

зб≥р за участь у б≥гах не ≥подром≥

зб≥р за виграш на б≥гах на ≥подром≥

зб≥р з ос≥б, ¤к≥ беруть участь у гр≥ на тотал≥затор≥ на ≥подром≥

зб≥р на право використанн¤ м≥сцевоњ символ≥ки

зб≥р за право проведенн¤ к≥но- ≥ телезйомок

зб≥р за проведенн¤ м≥сцевого аукц≥ону, конкурсного розпродажу ≥ лотерей

зб≥р за проњзд по територ≥њ прикордонних областей автотранспорту, що пр¤муЇ за кордон.

«б≥р за видачу дозволу на розм≥щенн¤ обТЇкт≥в торг≥вл≥ та сфери послуг

«б≥р з власник≥в собак

ћ≥сцев≥ податки ≥ збори, механ≥зм справл¤нн¤ та пор¤док ≥х сплати встановлюютьс¤ с≥льськими, селищними, м≥ськими радами в≥дпов≥дно до перел≥ку ≥ в межах граничних розм≥р≥в ставок, установлених законами ”крањни, кр≥м збору за проњзд по територ≥њ прикордонних областей автотранспорту, що пр¤муЇ за кордон, ¤кий встановлюЇтьс¤ обласними радами.

≤снуюч≥ податки можна класиф≥кувати за р≥зними принципами:

ќб'Їктом ( податки на доход, прибуток, власн≥сть), суб'Їктами оподаткуванн¤, платниками (≥ндив≥дуальн≥ та корпоративн≥ податки), характером ст¤гуванн¤ податку ( пр¤м≥, непр¤м≥).

¬ даний час податкуи виконують так≥ основн≥ функц≥њ

–озпод≥льча Ц перерозпод≥л вартост≥ створеного ¬Ќѕ м≥ж державою ≥ юридичними та ф≥зичними особами.

‘≥скальна Ц централ≥зац≥¤ частини ¬Ќѕ у бюджет≥ на загальносусп≥льн≥ потреби.

–егулююча- вплив податк≥в на р≥зн≥ сторони д≥¤льност≥ њхн≥х платник≥в

2.ѕодаткова система , њњ принципи побудови та призначенн¤.

≈фективн≥сть державного регулюванн¤ за допомогою податк≥в вир≥шальною м≥рою залежить в≥д вибору податковоњ системи, висоти податкових ставок, вир≥в ≥ розм≥р≥в бюджетних п≥льг. ѕодатки, зд≥йснюючи свою регулюючу функц≥ю, завжди пр¤мо або опосередковано впливають на економ≥чну д≥¤льн≥сть субТЇкт≥в господарюванн¤.

ѕодаткова система повинна будуватис¤ з урахуванн¤м багатьох чинник≥в, ¤к≥ т≥Їю чи ≥ншою м≥рою можуть впливати на результати њњ функц≥онуванн¤. —творенн¤ податковоњ системи ≥ розробка податковоњ пол≥тики не можуть вестис¤ спонтанно.

ќсновне завданн¤ державних орган≥в пол¤гаЇ в тому, щоб створити тонконастроюваний податковий механ≥зм впливу на гомподарську повед≥нку юридичних та ф≥зичних ос≥б.

‘ормуванн¤ самост≥йноњ системи оподаткуванн¤ в ”крањн≥ почалос¤ ще в рамках колишнього —–—–. ” 1991 роц≥ було прийн¤то закон ”–—– Уѕро систему оподаткуванн¤ в ”крањн≥Ф, в ¤кому вперше було сформульовано принципи побулови податковоњ системи ”крањни, властив≥ економ≥ц≥ ринкового типу.« розвитком податкових в≥дносин в ”крањн≥ зазнали зм≥н ≥ принципи побудови та призначенн¤ системи оподаткуванн¤.

«г≥дно д≥ючого «акону ”крањни Уѕро систему оподаткуванн¤Ф принципами побудови системи оподаткуванн¤ Ї:

—тимулюванн¤ науково-техн≥чного прогресу, технолог≥чного оновленн¤ виробництва, виходу в≥дчизн¤ного товаровиробника на св≥товий ринок високотехнолог≥чноњ продукц≥њ.

—тимулюванн¤ п≥дприЇмницькоњ виробничоњ д≥¤льност≥ та ≥нвестиц≥йноњ активност≥ Ц введенн¤ п≥льг щодо оподаткуванн¤ прибутку ( доходу), спр¤мованого на розвиток виробництва.

ќбовФ¤зков≥сть Ц впровадженн¤ норм щодо сплати податк≥в ≥ збор≥в, визначених на п≥дстав≥ достов≥рних даних про обФЇкти оподаткуванн¤ за зв≥тний пер≥од, та встановленн¤ в≥дпов≥дальност≥ платник≥в податк≥в за порушенн¤ податкового законодавства .

–≥внозначн≥сть ≥ пропорц≥йн≥сть Ц справл¤нн¤ податк≥в з юридичних ос≥б зд≥йснюютьс¤ у певн≥й частц≥ в≥д отриманого прибутку ≥ забезпеченн¤ сплати р≥вних податк≥в ≥ збор≥в на р≥вн≥ прибутк≥в ≥ пропорц≥йно б≥льших податк≥в ≥ збор≥в Ц на б≥льш≥ доходи.

–≥вн≥сть, недопущенн¤ будь-¤ких про¤в≥в податковоњ дискрим≥нац≥њ Ц забезпеченн¤ однакового п≥дходу до субФЇкт≥в господарюванн¤ (юридичних ≥ ф≥зичних ос≥б, включаючи нерезидент≥в) при визначенн≥ обовФ¤зк≥в щодо сплати податк≥в ≥ збор≥в.

—оц≥альна справедлив≥сть Ц забезпеченн¤ соц≥альноњ п≥дтримки молозабезпечених верств населенн¤ шл¤хом запровадженн¤ економ≥чнообгрунтованого неоподатковуваного м≥н≥муму доход≥в громад¤н та застосуванн¤ диференц≥йованого ≥ прогресивного оподаткуванн¤ громад¤н, ¤к≥ отримують висок≥ та надвисок≥ доходи.

—таб≥льн≥сть Ц забезпеченн¤ незм≥нност≥ податк≥в ≥ збор≥в ≥ њх ставок, а також податкових п≥льг прот¤гом бюджетного року.

≈коном≥чна обгрунтован≥сть- встановленн¤ податк≥в ≥ збор≥в на п≥дстав≥ показник≥в розвитку нац≥ональноњ економ≥ки та ф≥нансових можливостей з урахованн¤м необх≥дност≥ дос¤гненн¤ збалансованост≥ витрат бюджету з його доходами.

–≥вном≥рн≥сть сплати Ц встановленн¤ строк≥в сплати податк≥в ≥ збор≥в, виход¤чи з необх≥дност≥ забезпеченн¤ своЇчасного надходженн¤ кошт≥в до бюджету дл¤ ф≥нансуванн¤ витрат.

 омпетенц≥¤ Ц встановленн¤ ≥ скасуванн¤ податк≥в ≥ збор≥в , а також п≥льг њх платникам зд≥йснюютьс¤ в≥дпов≥дно до законодавста про оподаткуванн¤ виключно ¬≈рховною –адою ”крањни, ¬ерховною –адою јвтономноњ –еспубл≥ки  рим ≥ с≥льськими, селищними, м≥ськими радами.

™диний п≥дх≥д Ц забезпеченн¤ Їдиного пвдходу до розробки податкових закон≥в з обовФ¤зхкоаим визначенн¤м платника податку ≥ збору, обФЇкта оподаткуванн¤, джерела оплати податку ≥ збору, податкового пер≥оду, ставок податку ≥ збору, строк≥в та пор¤дк≥в сплати податку, п≥дстав дл¤ наданн¤ податкових п≥льг.

ƒоступн≥сть- забезпеченн¤ дох≥дливост≥ норм податкового законодавства дл¤ платник≥в податк≥в ≥ збор≥в.

Ѕюджетно-податкова пол≥тика

Ѕюджетно-податкова пол≥тика, ф≥скальна пол≥тика - це пол≥тика використанн¤ державних податк≥в та витрат (видатк≥в) з метою впливу на макроеконом≥чний кругооб≥г.

«образимо цей вплив схематично

ƒоход у розпор¤дженн≥

ј

ƒоходи

ѕодатки


ѕ≥дприЇмства

ƒержава

ƒомогосподарства


Ќазва: ѕодатки
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-01 (4297 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
flights easyjet - jackpot junction - a i - airlines - - map of georgia - cruises tickets
Page generation 0.149 seconds
Хостинг от uCoz