Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

ћаркетинг > —пециф≥чн≥ заходи з пабл≥к рилейшнз


ƒо кризових ситуац≥й теоретики та практики пабл≥к рилейшнз в≥днос¤ть:

Х засадн≥ зм≥ни державного регулюванн¤, ¤к≥ матимуть серйо≠зн≥ негативн≥ насл≥дки дл¤ п≥дприЇмств;

Х нещасн≥ випадки (катастрофи), ¤к≥ призвод¤ть до загибел≥ людей;

Х загроза банкрутства;

Х ви¤вленн¤ небезпечного дл¤ житт¤ людей конструктивного чи виробничого дефекту товару, що потребуЇ негайного вилу≠ченн¤ товару з торговоњ мереж≥;

Х зупинка виробництва або загроза такоњ зупинки;

Х масовий страйк або загроза такого страйку;

Х викритт¤ крим≥нальноњ або недобросов≥сноњ д≥¤льност≥ кер≥≠вництва п≥дприЇмства, що загрожуЇ ≥снуванню останнього;

Х неспод≥вана втрата секретноњ комерц≥йноњ ≥нформац≥њ;

Х загроза поглинанн¤ конкурентами або ≥ншими небажаними особами;

Х банкрутство основного постачальника;

Х утрата основного споживача або частки ринку.

ћайже вс≥ кризов≥ ситуац≥њ т≥сно пов'¤зан≥ з роботою на ринку та роботою з громадськ≥стю. Ќаск≥льки це важливо, можна поба≠чити з того, що тис¤ч≥ закордонних компан≥й мають спец≥альн≥ кризов≥ п≥дрозд≥ли у склад≥ служби пабл≥к рилейшнз.

“еор≥¤ керуванн¤ кризами передбачаЇ опрацюванн¤ таких п'¤≠ти етап≥в:

перший Ч визначенн¤ проблеми, ¤ка може постати перед п≥д≠приЇмством;

другий Ч класиф≥кац≥¤ проблем за њхньою значущ≥стю дл¤ п≥дприЇмства та його ≥м≥джу;

трет≥й Ч розробка р≥зних стратег≥чних вар≥ант≥в припиненн¤

кризи;

четвертий Ч реал≥зац≥¤ програми д≥й щодо пов≥домленн¤ п≥дприЇмством цих стратег≥чних вар≥ант≥в громадськост≥;

п'¤тий Ч ут≥ленн¤ в житт¤ реальноњ програми усуненн¤ кризи.

ќтже, кризою керують ¤к процесом, що даЇ можлив≥сть бачи≠ти цей процес у перспектив≥ та опрацювати можлив≥ вар≥анти ви≠ходу з нього.

Ќайб≥льш в≥дпов≥дальним моментом у розробц≥ план≥в управ≠л≥нн¤ кризою Ї прогнозуванн¤ й п≥дготовка до кризи. ¬она вклю≠чаЇ так≥ д≥њ:

Х ви¤вленн¤ проблем, ¤к≥ можуть стати кризовими;

Х опрацюванн¤ в≥дпов≥дною командою (в≥дд≥лом, п≥дрозд≥лом) конкретного плану д≥й;

Х ≥дентиф≥кац≥¤ найважлив≥ших у кризов≥ пер≥оди ц≥льових ау≠дитор≥й ≥ п≥дготовка комун≥кац≥й дл¤ них;

Х визначенн¤ центру керуванн¤ кризою (це може бути голов≠ний або рег≥ональний оф≥с);

Х визначенн¤ дублер≥в дл¤ антикризовоњ команди, бо хтось може бути в≥дсутн≥м у потр≥бний момент;

Х моделюванн¤ можливих кризових ситуац≥й;

Х п≥дготовка ос≥б, ¤к≥ спец≥ально працюватимуть з пресою;

Х опрацюванн¤ пор¤дку швидкого виклику кер≥вництва в центр керуванн¤ кризою;

Х розробка та передача ≥нструктивних матер≥ал≥в кер≥вництву (результати моделюванн¤ можливих кризових ситуац≥й, ≥нструк≠ц≥њ щодо контакт≥в з пресою в цей пер≥од, списки телефон≥в ме≠неджер≥в з управл≥нн¤ кризою та член≥в антикризовоњ команди тощо);

Х в≥дпов≥дна п≥дготовка прес-оф≥су, служб зв'¤зк≥в з громадсь≠к≥стю, кадрових служб, а також консультант≥в.

 оли криза вже сталас¤, команда з управл≥нн¤ кризою маЇ зробити так≥ кроки:

Х оприлюднити за¤ву, ¤ка правдиво висв≥тлюЇ под≥њ, у засобах масовоњ ≥ внутр≥шньоњ ≥нформац≥њ;

Х регул¤рно надавати ≥нформац≥ю про те, ¤к розвиваЇтьс¤ си≠туац≥¤;

Х використовувати найефективн≥ш≥ засоби комун≥кац≥њ (елект≠ронна пошта, факс, бриф≥нг, рад≥о тощо) дл¤ поширенн¤ ≥нфор≠мац≥њ ¤к назовн≥, так ≥ всередин≥ п≥дприЇмства;

Х наданн¤ достатньоњ к≥лькост≥ канал≥в зв'¤зку дл¤ запит≥в ≥з ≠зовн≥.

ѕрогнозуючи можлив≥ кризов≥ ситуац≥њ та моделюючи процес розв'¤занн¤ проблем, ¤к≥ виникають, служба пабл≥к рилейшнз маЇ в такий спос≥б м≥н≥м≥зувати втрати п≥дприЇмства, передовс≥м все те, що стосуЇтьс¤ його ≥м≥джу. ƒуже важливо знайти прави≠льний тон у стосунках ≥з журнал≥стами, њх треба розгл¤дати ¤к доброзичливих союзник≥в, а не ¤к людей, що хочуть нажитис¤ на чуж≥й б≥д≥. ѕеретворенн¤ журнал≥ст≥в на ворог≥в лише усклад≠нить ситуац≥ю.

Ќазва: —пециф≥чн≥ заходи з пабл≥к рилейшнз
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-03 (1388 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
- futons chic - continued education - listings cars - mac uk - canada mapquest - fleet with
Page generation 0.138 seconds
Хостинг от uCoz