Sort-ref.narod.ru - реферати, курсові, дипломи
  Головна  ·  Замовити реферат  ·  Гостьова кімната ·  Партнери  ·  Контакт ·   
Пошук


Рекомендуєм

Маркетинг > Стратегічний маркетинг


Фірма Космос.

Число покупців марки (тис. чол.):

Мин. рік. – 17,1

Звіт. рік. – 24,8

Число покупців категорії тис. чол.):

Мин. рік. – 33,3

Звіт. рік. – 42,5

Число одиниць марки, що придбані покупцями марки (тис. од.):

Мин. рік. – 60

Звіт. рік. – 70

Число одиниць категорії, що придбані покупцями марки (тис. од.):

Мин. рік. – 85,7

Звіт. рік. – 117

Число одиниць категорії, що придбані покупцями категорії (тис. од.):

Мин. рік. – 150

Звіт. рік. – 200

Ціна марки (грн.):

Мин. рік. – 5

Звіт. рік. – 5,5

Середня ціна товарної категорії (грн.):

Мин. рік. – 6,25

Звіт. рік. – 6,35

Задача №3. Проведення SWOT-аналізу для конкретної фірми.

Завдання:

Обрати будь-яку конкретну фірму і скласти для неї дві матриці SWOT-аналізу:

Першу, у якій лише перераховані можливості та загрози у зовнішньому середовищі, сильні або слабкі сторони фірми і проведене їх ранкування за трьохбальною системою (3 – сильний вплив, 2 – середній, 1 – слабкий);

Другу, де виконане комбінування можливостей та загроз з сильними та слабкими сторонами фірми; на основі цієї матриці необхідно запропонувати основні пріоритети стратегічного розвитку.

Задача №3. Побудова матриці Бостонської консультативної групи (БКГ)

Завдання:

Побудуйте матрицю БКГ, з’ясуйте стратегічні позиції кожної бізнес одиниці та запропонуйте для кожної бізнес-одиниці можливі стратегії.

Стратегічні бізнес-одиниці (СБО)

Продажі, тис. грн. на рік

Продажі найбільшого конкурента, тис. грн. на рік

Річний темп приросту ринку, %

W

140

35

13

X

50

250

16

Y

200

100

8

Z

110

440

5

Задача №4. Побудова матриці “Дженерал Електрик – Мак-Кінсі” (ДЕ – МК)

Завдання:

Побудуйте матрицю “ДЕ – МК” та з’ясуйте стратегічну позицію господарського підрозділу.розробіть для цього підрозділу стратегічні рекомендації.

Продажі в галузі, млн.грн.

Продажі фірми, млн.грн.

Привабливість галузі

Вага

Бали

Конкурентна позиція

Вага

Бали

210

70

Інтеграція

0,3

6

Персонал

0,1

6

Цінова елас

0,3

5

НДДКР

0,5

5

Екологія

0,1

7

Розміщення

0,2

6

Місткість

0,3

4

Прибут-ть

0,2

3

Назва: Стратегічний маркетинг
Дата публікації: 2005-03-03 (6507 прочитано)

Реклама



Яндекс цитирования
airline cheap - текст песни - caribbean caribbean - in flight - нло - mac training - percent loans
Page generation 0.153 seconds
Хостинг от uCoz