Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

ћаркетинг > —утн≥сть комплексу маркетингових комун≥кац≥й та його роль в систем≥ управл≥нн¤ п≥дприЇмством



 



реклама, пропаганда, пабл≥к р≥лейшнз, персональний продаж та стимулюванн¤ збуту, ¤к напр¤мок комун≥кац≥й з точки зору соц≥ально-психолог≥чного аспекту будуть мати таку класиф≥кац≥ю, ¤к показано на мал. 1.5. “аке твердженн¤ обумовлене Їдн≥стю природи формуванн¤ складових частин даноњ системи. “ому маркетингов≥ комун≥кац≥њ повинн≥ розгл¤датис¤ ≥з соц≥ально-психолог≥чного аспекту, ¤к пох≥дн≥ в≥д комун≥кац≥й, так ≥ з економ≥чного аспекту, форми самост≥йного впливу на субТЇкти зовн≥шнього та внутр≥шнього середовища з метою формуванн¤ економ≥чно виг≥дного становища п≥дприЇмства на ринку: керований ≥м≥дж; позитивне в≥дношенн¤ громадськост≥; по≥нформован≥сть споживач≥в; сформований керований попит; розвинене стимулюванн¤ збуту та ≥нш≥.

“аким чином, п≥двод¤чи п≥дсумки, сл≥д зазначити, що процес комун≥кац≥й достатньо складний й багатогранний. «нанн¤ вс≥х вид≥в комун≥кац≥й маЇ важливе значенн¤ дл¤ маркетолог≥в, менеджер≥в та кер≥вник≥в п≥дприЇмства дл¤ вдосконаленн¤ ефективного обм≥ну ≥нформац≥Їю в управл≥нн≥ п≥дприЇмством та орган≥зац≥њ його д≥¤льност≥.

Ќазва: —утн≥сть комплексу маркетингових комун≥кац≥й та його роль в систем≥ управл≥нн¤ п≥дприЇмством
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-03 (4208 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
шрифти - insurance nationwide - transfer bank - ball jackpot number power - for consolidation - lose lowest - list companies
Page generation 0.124 seconds
Хостинг от uCoz