Sort-ref.narod.ru - реферати, курсові, дипломи
  Головна  ·  Замовити реферат  ·  Гостьова кімната ·  Партнери  ·  Контакт ·   
Пошук


Рекомендуєм

Маркетинг > Цінова політика в комлексі банківському маркетингу


Альтернативи для клієнтів

Альтернативи для клієнта розглядають розглядаються в ракурсі того, який продукт може отримувати клієнт від інших конкурентів на ринку.

Конкуренти

Ваш банк

А

В

С

В

Продукт 1

Продукт 2

Продукт 3

Сприйняття клієнтів

Це пов"язано із різними проблемами, що стосуються питання іміджу, який може мати вплив на сприйняття вартості і в кінці кінців на рішення про ціноутворення. На результатах анкетування 250 рекспондентів складається таблиця.

Результат огляду відповідей 250 респондентів.

Доброзичливі службовці

Недоброзич­ливі службовці

Повільне обслуговування у вестибюлі

Швидке обслуговування у вестибюлі

Висока стабільність менеджменту

Низька стабільність менеджменту

Назва: Цінова політика в комлексі банківському маркетингу
Дата публікації: 2005-03-03 (3245 прочитано)

Реклама



Яндекс цитирования
line car - in training - for state - - - cheap discount - both dj
Page generation 0.071 seconds
Хостинг от uCoz