Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

ћенеджмент > —тратег≥¤ ≥ плануванн¤ в систем≥ м≥жнародного менеджменту


Ќов≥

–озвиток ринку ƒиверсиф≥кац≥¤

(2) (16)

–инки

–иннков≥ –озвиток

проникненн¤ ринку

(1) (4)

≤снуюч≥

≤снуюч≥ Ќов≥

ѕродукти

ћалюнок 4. ћатриц¤ Упродукт-ринокФ.


2.5. —тратег≥чний контроль.

 онтроль ¤вл¤Ї собою виб≥р вим≥рник≥в результативност≥, пор≥вненн¤ фактичноњ результативност≥ з ц≥льовою ≥ при на¤вност≥ розриву розробку коректуючих д≥й. явл¤ючись завершаючою стад≥Їю розробки м≥жнародних стратег≥й, контроль може ви¤вити слабк≥ сторони на попередн≥х етапах ≥ тим самим створити ситуац≥ю повторенн¤ всього процесу з самого початку.

3.—тратег≥¤ експорту ≥ ≥мпорту.

—тратег≥¤ екпорту. як в≥домо експорт обумовлений р¤дом важливих причин, ¤к≥ необх≥дно враховувати п≥дприЇмству п≥д час зд≥йсненн¤ такоњ пол≥тики. ѕерш за все необх≥дно сказати, що п≥дприЇмство на, ¤кому ¤ проходжу практику досить вдало розм≥стилось стосовно сировини (буд≥вельн≥ матер≥али, гран≥т, лабрадор ≥ таке ≥нше); тобто сировини достатньо ≥ дл¤ нац≥ональних виробник≥в ≥ дл¤ ≥ноземних.

—вою сировину п≥дпрЇмство експортуЇ в крањни близького та далекого заруб≥жж¤ з допомогою посередник≥в, а також спираючись на св≥й м≥жнародний досв≥д роботи з≥ своњми покупц¤ми.

ћ≥жнародну д≥¤льн≥сть п≥дприЇмство почало з експорту своЇњ продукц≥њ за кордон, в звТ¤зку з≥ стимулом зб≥льшити своњ доходи в≥д продажу товар≥в та наданн¤ послуг. “акож п≥дприЇмство розгл¤даЇ експортн≥ поставки на багато ринк≥в ¤к диверсиф≥кац≥ю збуту. “обто, виход¤чи з того, що темпи економ≥чного зростанн¤ дл¤ кожного ринка ≥ндив≥дуальн≥, така диверсиф≥кац≥¤ ринк≥в, ¤к≥ обслуговуЇ п≥дприЇмство дозвол¤Ї йому компенсувати низьк≥ темпи росту продажу на нац≥ональних чи ≥ноземних ринках за рахунок високих темп≥в росту продаж на ≥нших ринках.

ѕочинаючи свою експорну д≥¤льн≥сть, п≥дприЇмство з≥ткалос¤ з р¤дом труднощ≥в. ќсь чому до початку експортноњ д≥¤льност≥ необх≥дно розробити хорошу стратег≥ю експорта. ќднак до початку розробки стратег≥њ п≥дприЇмство ознайомилось з проблемами експорту його сировини ≥ готовоњ продукц≥њ.

ѕерш за все на п≥дприЇмств≥ розгл¤нули потенц≥йн≥ ловушки, в ¤к≥ воно могло б попасти.  ер≥вництво ф≥рми перш за все розгл¤нуло питанн¤ про проблеми мови, тобто було поповнено штат прац≥вник≥в прац≥вниками, ¤к≥ знають потр≥бн≥ ≥ноземн≥ мови. ѕот≥м було розгл¤нуто питанн¤, щодо:

ѕро наб≥р квал≥ф≥кованих експерт≥в по експорту ≥ було розроблено основний план м≥ждународного маркетинга до початку експортноњ д≥¤льност≥;

¬ибрали заруб≥жних агент≥в ≥ оптовик≥в;

ћодиф≥кували продукц≥ю в в≥дпов≥дност≥ з державним регулюванн¤м ≥ культурою ≥нших крањн;

„≥тко побудувалт пол≥тику веденн¤ експортноњ д≥¤льност≥ з ≥ноземними оптовиками, що ≥ з кокурентами на внутр≥шньому ринку.

ѕ≥дприЇмство, коли починало свою м≥ждународну д≥¤льн≥сть, в≥ддало перевагу тим ринкам (–ос≥¤, √руз≥¤, Ќ≥меччина, Ѕ≥лорус≥¤), дл¤ ¤ких необх≥дно м≥н≥мальн≥ зусилл¤ дл¤ адаптац≥њ продукта ≥ корегуванн¤ маркетинговоњ стратег≥њ.

¬ ц≥лому процес вибору ≥ноземних ринк≥в п≥дприЇмство зд≥йснювало на баз≥ зростаючого по ступеню детал≥зац≥њ анал≥зу, зм≥ст ¤кого представлений на мал.5.

“акох неох≥дно розгл¤дати, ¤к п≥дприЇмство буде доставл¤ти товари на ринок. ѕ≥дприЇмство ч≥тко розприд≥лило вс≥ функц≥њ, хто буде виконувати сл≥дуюч≥ функц≥њ (сп≥вроб≥тники компан≥њ чи ≥нш≥ ф≥рми по договору):

—тимулюванн¤ збуту, отриманн¤ заказ≥в;

¬иконанн¤ кредитних досл≥джень;

ќрган≥зац≥¤ перевезень груз≥в за кордон;

ѕ≥дтримка персоналу ф≥рми, ¤кий займаЇтьс¤ збутом продукц≥њ.

ѕ≥дприЇмство спираючись на своњх посередник≥в по експорту продукц≥њ трохи полекшило свою експортну д≥¤льн≥сть. ѕосредники даного п≥дприЇмства виступають в рол≥ агент≥в, ¤к≥ представл¤ють ≥нтереси експортера-п≥дприЇмства.

ѕ≥дприЇмство зд≥йснюЇ продаж своЇњ продукц≥њ шл¤хом Ц пр¤мого продажу, тобто кер≥вництво хоче встановити б≥льш жорсткий контроль

ћакроанал≥з

≈коном≥чний стан

ѕол≥тична середа

—оц.-культурна середа

√еограф≥чн≥ особливост≥

ѕерспективи

«агальний анал≥з перспектив веденн¤ б≥знесу

ћожливост≥ росту ринка

–озм≥р ринка

ѕодатки

ћожлив≥ перспективи

јнал≥з спецеф≥чних фактор≥в веденн¤ б≥знесу

ћожливост≥ росту ринка

–озм≥р ринка

ѕодатки

…мов≥рн≥ перспективи

јнал≥з адекватност≥ ц≥льових ринк≥в потенц≥алу ≥ конкурентним перевагам

 рањни-ц≥льов≥ ринки в пор¤дку пр≥оритетност≥

ћалюнок 5. —туп≥нь детал≥зац≥њ анал≥за.

над функц≥¤ми маркетинга ≥ отриманн¤ б≥льшого прибутку. ѕ≥дприЇсмво продаЇ свою продукц≥ю агенту по продажу, ¤кий працюЇ за ком≥с≥йн≥, отримуючи при цьому досить високий прибуток, не продаючи св≥й товар к≥нцевому споживачу.

—тратег≥¤ ≥мпорту. —тосовно стратег≥њ ≥мпорту п≥дприЇмства можна спочатку сказати, що воно займаЇтьс¤ такою пол≥тикою в мал≥й м≥р≥, лише закуповуЇ обладнанн¤ дл¤ переробки кам≥нн¤. јле все ж таки провод¤чи д≥¤льн≥сть стосовно ≥мпорта ф≥рма враховуЇ аспекти двох вид≥в: прцедурн≥ ≥ стратег≥чн≥. ƒо процедурних перш за все в≥днос¤тьс¤ митн≥ правила та нормативи стосовно ≥мпорта.

ѕровод¤чи ≥мпортну пол≥тику п≥дприЇмство зрозум≥ло, що без експерта в цьому напр¤мку не об≥йтис¤ ≥ вони вз¤ли на роботу брокера по ≥мпорту. ¬ажливу роль в ≥мпорт≥ грають таки документи:

–озписки за товари, ¤к≥ передан≥ транспортно-експедиц≥йн≥й компан≥њ дл¤ перевезенн¤ до к≥нцквого призначенн¤;

 онтракти на представленн¤ послуг з≥ сторони транспортно-експедиц≥йноњ компан≥њ;

ƒокументи, ¤к≥ завр¤ють право власност≥ на товар.

ќтже, провод¤чи стратег≥ю ≥мпорту, п≥дприЇмству допомагаЇ його брокер; в≥н приводить до м≥н≥мума митн≥ послуги та мито, дл¤ чого робить:

оц≥нюЇ товари таким чином, що вони попадоють в таку категор≥ю, в ¤к≥й д≥Ї б≥льш спри¤тливий митний режим;

визначаЇ категор≥ю таким чином, що вона попадаЇ п≥д скидки;

намагаЇтьс¤ отримати в≥дстрочки сплати мота, використовуючи митн≥ склади ≥ в≥льн≥ зони дл¤ зовн≥шньоњ торг≥вл≥;

обмежуЇ в≥дпов≥дальность ≥мпортера, правильно вказуючи крањну виробника товара.

ѕерегл¤нувши стратег≥њ експорту ≥ ≥мпорта на п≥дприЇмств≥ можна сказати, що вони досить вдало складен≥ ≥ за допомогою њх п≥дприЇмство отримуЇ додатковий прибуток

4.  онцептуальн≥ основи зовн≥шньоеконом≥чноњ стратег≥њ ”крањни.

—татистика переконуЇ, що б≥знес швидко ≥нтернац≥онал≥зуЇтьс¤. ¬арто лише згадати про стр≥мке зростанн¤ обс¤г≥в пр¤мих приватних м≥жнародних ≥нвестиц≥й або про нов≥ сп≥льн≥ п≥дприЇмства. ƒл¤ багатьох ф≥рм перех≥д на м≥жнародний р≥вень Ї найлегшим способом забезпеченн¤ неперервного зростанн¤ та зб≥льшенн¤ прибутк≥в, дл¤ ≥нших Ц умовою виживанн¤. ≤нтернац≥онал≥зац≥¤ може проходити р≥зн≥ стад≥њ.

ѕо-перше, ф≥рми просто використовуватимуть послуги ≥ноземних постачальник≥в, дл¤ чого потр≥бн≥ ≥мпортери. ќднак п≥сл¤ налагодженн¤ стаб≥льного постачанн¤ ≥ прийн¤тних ц≥н ≥нтерес ф≥рм до м≥жнародного аспекту д≥¤льност≥ згасаЇ. “ому њх залученн¤ до м≥жнародного б≥знесу часткове.  оли внутр≥шн≥й ринок товар≥в компан≥њ насичуЇтьс¤ ≥ внутр≥шн¤ конкуренц≥¤ зростаЇ, виникаЇ спокуса експортувати частину продукц≥њ. ƒоки це становитиме лише невелику частку обороту, так≥ операц≥њ, зазвичай, зд≥йснюватимутьс¤ через агент≥в. ѕод≥бний б≥знес може бути прибутковим, однак не справл¤ти суттЇвого впливу на житт¤ компан≥њ.

Ќазва: —тратег≥¤ ≥ плануванн¤ в систем≥ м≥жнародного менеджменту
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-03 (5988 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
in sale - cheap phentermine - - buy used car cheap - альпинизм - watch cheap - valium cheap
Page generation 0.785 seconds
Хостинг от uCoz