Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

ћ≥кроеконом≥ка > ћетодика формуванн¤ ц≥н


ћетод маркетингових оц≥нок передбачаЇ визначенн¤ ц≥ни залежно в≥д ринковоњ конТюнктури, стану внутр≥шнього та зовн≥шнього середовища. ¬≥н маЇ к≥лька вид≥в:

метод реакц≥њ покупц≥в, коли продавець намагаЇтьс¤ зТ¤сувати ц≥ну, за ¤ку покупець з найб≥льшою ймов≥рн≥стю придбаЇ товар;

метод придатноњ ц≥ни, що ор≥ЇнтуЇтьс¤ на ц≥нов≥ фактори п≥двищенн¤ конкурентоспроможност≥ (без урахуванн¤ власного ф≥нансового стану);

тендерний метод, коли покупц≥ сам≥ беруть участь у пропонуванн≥ й визначенн≥ ц≥ни. ѕеремагаЇ той споживач, котрий забезпечуЇ власнику товару найб≥льший прибуток. ” крањнах з розвинутою ринковою економ≥кою тендерний метод застосовуЇтьс¤, ¤к правило, при розм≥щенн≥ державних замовлень.

ќтже, оптимальною потр≥бно вважати ц≥ну, що забезпечуЇ впевнен≥сть споживача у виг≥дност≥ придбанн¤ товару.

12

Ќазва: ћетодика формуванн¤ ц≥н
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-03 (2119 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
- cheap bus - best hot - games casino - birmingham plumbing courses - xanax flexeril - furniture free
Page generation 0.178 seconds
Хостинг от uCoz