Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

ћузика > “в≥р „и ми ще з≥йдемос¤ знову


¬заЇмозвТ¤зок фактури ≥з зм≥стом твору

“в≥р композитора —.Ћюдкевича У„и ми ще з≥йдемос¤ знову?Ф належить до художньо-досконалих твор≥в, ¤к≥ глибоко змальовують ≥ передають зм≥ст словесного тексту. ¬ даному твор≥ вс≥ засоби музичноњ виразност≥ у велик≥й м≥р≥ послужили дл¤ глибокого розкритт¤ зм≥сту сл≥в. ¬ цьому велику роль в≥д≥грали гармон≥йна насичен≥сть хорового викладу, вдалий виб≥р тональност≥. як було вище сказано, виклад хоровоњ фактури Ц гомофонний. «авд¤ки ньому к-р дос¤гнув монол≥тного злитого звучанн¤, ≥ тим самим п≥дкреслив загальну думку твору.

ƒл¤ того, щоб музична мова твору була в Їдност≥ з л≥тературною, композитор використовуЇ натуральний ≥ гармон≥чний м≥нор.

ўоб передати весь драматизм ситуац≥њ (розлуку з батьк≥вщиною), любов до ”крањни, композитор вводить в хорову партитуру сол≥ст≥в, ¤к поодинок≥ голоси з чужини. —аме в њхн≥х парт≥¤х проходить кульм≥нац≥йний момент, ¤кий п≥дкреслюЇтьс¤ фортеп≥анним супроводом:

IV. ¬окально хоровий анал≥з

“ип ≥ вид хору: м≥шаний, чотириголосний.

 омпозитор використовуЇ в твор≥ divisi хорових парт≥й.

ѕарт≥¤ бас≥в д≥литьс¤ на дв≥ в код≥:

ѕарт≥¤ тенор≥в д≥литьс¤ на дв≥ в перш≥й частин≥, починаючи з 15-го такту:

¬ твор≥ дублюЇтьс¤ парт≥¤ баса:

«устр≥чаЇтьс¤ в твор≥ також сп≥в в ун≥сон. Ќим починаЇтьс¤ перша частина:

Ќазва: “в≥р „и ми ще з≥йдемос¤ знову
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-07 (1846 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤ bmQ=' document.write('liveinternet.ru: показано число просмотров за 24 часа, посетителей за 24 часа и за сегодн\¤')//-->
phentermine online - wedding favor - hotel jackpot nv - criminal justice education - travel textbook - equity payment - new hotel
Page generation 0.110 seconds
Хостинг от uCoz