Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

‘≥зкультура > ƒжерела виникненн¤ ≥ розвитку теор≥њ ф≥зичного вихованн¤


Х функц≥онально-забезпечуючу, представлену вс≥м тим ц≥нним, що створюЇтьс¤ ≤ використовуЇтьс¤ сусп≥льством ¤к спец≥альн≥ засоби, методи й умови њх застосуванн¤, що дозвол¤ють оптим≥зувати ф≥зичний розвиток та забезпечити певний р≥вень ф≥зичноњ п≥дготовленост≥ людей,

Х результативну, представлену позитивними результатами у ф≥зичному розвитку ≤ п≥дготовленост≥, що стали насл≥дком використанн¤ цих засоб≥в, метод≥в ≤ умов

Ќазван≥ сторони ф≥зичноњ культури Їдин≥ ѕерша сторона н≥би переходить у другу завд¤ки практичн≥й д≥¤льност≥ у процес≥ ф≥зичного вихованн¤, ф≥зкультурно-оздоровч≥й д≥¤льност≥ та масовому ф≥зкультурно-спортивному рус≥ ѕроте м≥ж сторонами ф≥зичноњ культури на певних етапах й розвитку можуть виникати несуттЇв≥ ≤ нав≥ть суттЇв≥ нев≥дпов≥дност≥ њх причиною Ї неузгоджен≥сть окремих елемент≥в зм≥сту Ќаприклад, при високому р≥вн≥ матер≥ального забезпеченн¤ ≤ низькому р≥вн≥ квал≥ф≥кац≥њ фах≥вц≥в неможливо дос¤гти належного р≥вн¤ ф≥зичноњ п≥дготовленост≥

‘≥зична культура Ї результатом багатогранноњ творчоњ д≥¤льност≥ сусп≥льства ¬она успадковуЇ культурн≥ ц≥нност≥, створен≥ сусп≥льством на попередн≥х етапах, ≤ розвиваЇ њх залежно в≥д пол≥тичних, економ≥чних, матер≥альних можливостей певноњ ≤сторичноњ епохи

ќсновн≥ сфери та напр¤мки впровадженн¤ ф≥зичноњ культури передбачен≥ √лавою II «акону ”крањни "ѕро ф≥зичну культуру ≤ спорт" ѕоказниками стану розвитку ф≥зичноњ культури Ї

Х р≥вень здоров'¤, ф≥зичного розвитку та п≥дготовленост≥ р≥зних верств населенн¤,

Х ступ≥нь використанн¤ ф≥зичноњ культури в р≥зних сферах д≥¤льност≥,

Х р≥вень розвитку системи ф≥зичного вихованн¤,

Х р≥вень розвитку самод≥¤льного масового спорту,

Х р≥вень забезпеченост≥ квал≥ф≥кованими фах≥вц¤ми,

Х р≥вень впровадженн¤ у ф≥зичну культуру дос¤гнень науково-техн≥чного прогресу,

Х в≥дображенн¤ ¤вищ ф≥зичноњ культури у творах мистецтва ≤ л≥тератури,

Х матер≥альна база,

Х р≥вень спортивних дос¤гнень.

3.2. ‘≥зичний розвиток

ћабуть, кожна доросла людина колись дивувалась енерг≥йност≥ й рухливост≥ маленьких д≥тей якщо дорослий спробуЇ повторювати вс≥ рухи в такому самому режим≥, йому буде важко витримати й к≥лька годин ∆иттЇва енерг≥¤ новонародженого насамперед прагне ¤кнайшвидше розвинути його ф≥зичне т≥ло ѕ≥зн≥ше починаЇтьс¤ активний розвиток емоц≥йноњ сфери, пот≥м Ч ≤нтелектуальноњ

яка з названих сфер Ї найб≥льш важливою, потр≥бною7 Ѕез розвинених ф≥зичних ¤костей, без ф≥зичного здоров'¤ ≤ можливост≥ повноц≥нно зд≥йснювати основн≥ функц≥њ орган≥зму людина часто в≥дчуваЇ себе неповноц≥нною Ѕез достатньоњ сформованост≥ та здатност≥ до культурного про¤ву емоц≥йних ¤костей вона не спроможна брати участь в емоц≥йному житт≥ с≥м'њ та соц≥уму Ѕез ≤нтелектуальних напрацювань неможливо повноц≥нно анал≥зувати ситуац≥ю, зд≥йснювати лог≥чно щленаправлену д≥¤льн≥сть, а в≥дсутн≥сть моральних надбань в≥ддал¤Ї в≥д реал≥зац≥њ в соб≥ духовних ¤костей, що викликаЇ природне почутт¤ невдоволенн¤, внутр≥шнього розладу ¬≥дсутн≥сть високоњ мети, духовного ор≥Їнтиру спри¤Ї виникненню бар'Їра нерозум≥нн¤ сенсу житт¤ ¤к ≤ндив≥ду

ќтже, кожна сфера по-своЇму важлива ≤, ¤к справедливо вважали предки, "в людин≥ немаЇ н≥чого зайвого" ¬заЇмопов"¤зан≥сть названих сфер зумовлюЇ необх≥дн≥сть њх гармон≥йного розвитку, а ф≥зична культура Ї нев≥д'Їмною ланкою на шл¤ху до культури духовноњ ¬рахуванн¤ ц≥Їњ природноњ посл≥довност≥ знайшло в≥дображенн¤ у фундаментальних концепц≥¤х багатьох духовних шк≥л ƒл¤ прикладу доц≥льно звернутис¤ до стародавньоњ системи йоги, проте, на жаль, розум≥нн¤ цього терм≥ну нер≥дко асоц≥юЇтьс¤ лише з першим п розд≥лом Ч хатха-иогою ƒл¤ своЇр≥дноњ духовноњ реаб≥л≥тац≥њ цього стародавнього вченн¤ достатньо –озгл¤нути взаЇмопов'¤зан≥сть його основних розд≥л≥в (табл 1)

“аблиц¤ 1. ќсновн≥ розд≥ли йоги та њх призначенн¤

є п/п

–озд≥л йоги

ѕризначенн¤

1

’атха

–озвиток ф≥зичноњ сфери

2

Ўакт≥

ќволод≥нн¤ внутр≥шн≥ми енерг≥¤ми

3

Ћай¤

ќволод≥нн¤ вольовими ¤кост¤ми

4

ћантра

ќволод≥нн¤ звуковими в≥брац≥¤ми

5

 арма

 орекц≥¤ зовн≥шньоњ д≥¤льност≥

6

—ахаджа

”правл≥нн¤ нервовою системою

7

ƒх'¤на

ќволод≥нн¤ силами ≥нтелекту

8

–аджа

ћентальна дисципл≥на

9

Ѕхакт≥

–озкритт¤ сили духовноњ любок≥

10

ƒжнана

ќволод≥нн¤ духовними знанн¤ми

11

≤нтегральна йога Ўр≥ јуроб≥ндо

ќдухотворенн¤ ментальноњ, в≥тальноњ та ф≥зичноњ природи

12

јгн≥-йога (∆ива ≈тика) ќ.–ер≥х

–озвиток св≥домост≥ в повс¤кденному житт≥

Ќазва: ƒжерела виникненн¤ ≥ розвитку теор≥њ ф≥зичного вихованн¤
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-25 (3534 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
with auto - gown bridal - payday loans uk - 37 phentermine - cheap prom - bank accounts offshore for americans - mortgages
Page generation 0.076 seconds
Хостинг от uCoz