Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

ѕравознавство > ƒогов≥р перевезенн¤


ќск≥льки нин≥ до автотранспортних п≥дприЇмств плани перевезень вантаж≥в не довод¤тьс¤, сторони несуть зазначену в≥дпов≥дальн≥сть за невиконанн¤ зобовТ¤зань щодо обс¤г≥в вантажу, ¤кий п≥дл¤гаЇ перевезенню за договором (разовим замовленн¤м). «окрема, в≥дправник, ¤кий не предТ¤вив вантаж до перевезенн¤ автомоб≥льним транспортом, сплачуЇ автотранспортн≥й орган≥зац≥њ штраф у розм≥р≥ 20 в≥дсотк≥в в≥д вартост≥ перевезенн¤ вс≥Їњ непредТ¤вленоњ к≥лькост≥ вантажу пор≥вн¤но з к≥льк≥стю, передбаченою договором на певний м≥с¤ць. ¬антаж, предТ¤влений в≥дправником у стан≥, що не в≥дпов≥даЇ правилам перевезенн¤, ≥ не приведений ним у належний стан у строк, що забезпечуЇ своЇчасну в≥дправку, вважаЇтьс¤ непредТ¤вленим.

“ак само автотранспортна орган≥зац≥¤, що не подала в≥дправников≥ транспортн≥ засоби, достатн≥ дл¤ перевезенн¤ вантажу, передбаченого договором або прийн¤тим до виконанн¤ разовим замовленн¤м, повинна сплатити йому штраф у розм≥р≥ 20 в≥дсотк≥в в≥д вартост≥ перевезенн¤ вс≥Їњ невивезеноњ к≥лькост≥ п≥дготовленого до в≥дправленн¤ вантажу пор≥вн¤но з догов≥рною к≥льк≥стю. Ќаданн¤ перев≥зних засоб≥в, не придатних до перевезенн¤ вантажу, передбаченого замовленн¤м, прир≥внюЇтьс¤ до ненаданн¤ транспортних засоб≥в.

«а незабезпеченн¤ зал≥зницею подач≥ вагон≥в ≥ контейнер≥в дл¤ виконанн¤ плану перевезень та за невикористанн¤ вантажов≥дправником поданих вагон≥в ≥ контейнер≥в чи в≥дмову в≥д вагон≥в ≥ контейнер≥в дл¤ виконанн¤ плану перевезень сплачуЇтьс¤ штраф у таких розм≥рах:

за вантаж≥, перевезенн¤ ¤ких плануЇтьс¤ у тоннах ≥ вагонах, - з тонни по 5 в≥дсотк≥в ставки добовоњ плати за користуванн¤ вагонами;

за вантаж≥, перевезенн¤ ¤ких плануЇтьс¤ т≥льки у вагонах (контейнерах), - за вагон (контейнер) по дв≥ добов≥ ставки плати за користуванн¤ вагонами (контейнерами).

«а незабезпеченн¤ завантаженн¤ маршруту з винноњ сторони ст¤гуЇтьс¤ на користь ≥ншоњ сторони, кр≥м штрафу за невиконанн¤ плану перевезень, штраф за маршрут у розм≥р≥ трьох добових ставок плати за користуванн¤ вагонами.

«ал≥зниц¤ ≥ в≥дправник несуть також в≥дпов≥дальн≥сть за недодержанн¤ зобовТ¤зань з надпланових перевезень вантаж≥в за за¤вками в≥дправника, прийн¤тими зал≥зницею, а також за надолуженн¤ невиконанн¤ плану попереднього м≥с¤ц¤.

«а невиконанн¤ плану перевезень по зал≥зниц¤х призначенн¤ вантажов≥дправник сплачуЇ штраф за вагон (контейнер) у розм≥р≥ одн≥Їњ добовоњ ставки за користуванн¤ вагоном (контейнером).

” раз≥ невиконанн¤ план≥в перевезенн¤ вантаж≥в на р≥чковому транспорт≥ перев≥зник та в≥дправник в≥дпов≥дають у розм≥р≥ 25 в≥дсотк≥в перев≥зноњ плати за всю непредТ¤влену або невивезену к≥льк≥сть вантажу. “аку саму в≥дпов≥дальн≥сть несе в≥дправник за непредТ¤вленн¤ вантажу до перевезенн¤. Ўтрафи за невиконанн¤ зобовТ¤зань, що випливають з плану перевезенн¤ чи прийн¤того до виконанн¤ замовленн¤ на позапланове перевезенн¤, Ї виключною неустойкою, адже збитки в≥д неподанн¤ перев≥зних засоб≥в та предТ¤вленн¤ вантажу сторони одна одн≥й не в≥дшкодовують.

” транспортних статутах ≥ кодексах наведено вичерпний перел≥к обставин, за на¤вност≥ ¤ких в≥дправник ≥ перев≥зник зв≥льн¤ютьс¤ в≥д сплати штрафу за невиконанн¤ плану перевезенн¤ вантаж≥в. “ак, автотранспортна орган≥зац≥¤ ≥ в≥дправник зв≥льн¤ютьс¤ в≥д порушенн¤ обовТ¤зк≥в щодо обс¤гу належного до перевезенн¤ вантажу, ¤кщо це сталос¤ внасл≥док: 1) ¤вищ стих≥йного характеру (замет≥в, повен≥, пожеж≥ тощо); 2) авар≥њ на п≥дприЇмств≥, внасл≥док ¤коњ робота п≥дприЇмства була припинена на строк не менше трьох д≥б; 3) тимчасового припиненн¤ або обмеженн¤ перевезень вантаж≥в визначеними шл¤хами, встановленими у пор¤дку, передбаченому —татутом автомоб≥льного транспорту.

ѕ≥дстави дл¤ зв≥льненн¤ стор≥н в≥д в≥дпов≥дальност≥ за невиконанн¤ плану перевезенн¤ передбачен≥ також на ≥нших видах транспорту. ѕроте, коли невиконанн¤ плану перевезенн¤ сталос¤ з причин, не зазначених у цих перел≥ках, але ¤к≥ не можуть бути визнан≥ ≥ ¤к провина сторони у зобовТ¤занн≥, в≥дпов≥дальн≥сть з перев≥зника чи в≥дправника не зн≥маЇтьс¤. ÷е Ї передбачений ст.. 209 ÷  ”крањни в≥дступ в≥д принципу винноњ в≥дпов≥дальност≥, тобто випадок в≥дпов≥дальност≥ незалежно в≥д вини.

ѕринцип реального виконанн¤ зобовТ¤зань, ¤к≥ випливають з плану перевезенн¤, пол¤гаЇ в тому, що на вимогу вантажов≥дправника неподан≥ перев≥зн≥ засоби в одному пер≥од≥ перев≥зник повинен надолужувати у наступних пер≥одах. ÷ей обовТ¤зок перев≥зника кореспондуЇ обовТ¤зку в≥дправника ¤к постачальника за договором поставки поповнювати недопоставлену к≥льк≥сть продукц≥њ у наступних здавальних пер≥одах. ” цьому раз≥ норми, що регулюють догов≥рн≥ в≥дносини з поставок, взаЇмод≥ють з нормами транспортного законодавства. «окрема, зал≥зниц≥ у раз≥ не подач≥ з њњ вини перев≥зних засоб≥в дл¤ виконанн¤ м≥с¤чного плану перевезенн¤ вантаж≥в зобовТ¤зана на вимогу вантажов≥дправника вид≥лити перев≥зн≥ засоби дл¤ поповненн¤ недовантаженн¤ прот¤гом наступного м≥с¤ц¤ цього самого кварталу. ѕерев≥зн≥ засоби, не подан≥ в останньому м≥с¤ц≥ кварталу, мають бути вид≥лен≥ у першому м≥с¤ц≥ наступного кварталу.

Ќа морському та р≥чковому транспорт≥ поповненн¤ недовантажень зд≥йснюЇтьс¤ у межах нав≥гац≥йного пер≥оду.

—торонами у договор≥ перевезенн¤ вантажу Ї перев≥зник ≥ в≥дправник. ѕерев≥зниками вважаютьс¤ т≥ транспортн≥ орган≥зац≥њ, ¤к≥ мають права юридичноњ особи та ¤ким надано право укладати договори перевезенн¤ безпосередньо або через своњ п≥дрозд≥ли транспортними статутами (кодексами). ÷е, зокрема, зал≥зниц≥, р≥чков≥ та морськ≥ пароплавства, ав≥ац≥йн≥ п≥дприЇмства та автогосподарства. якщо перевезенн¤ вантажу зд≥йснюЇтьс¤ у пр¤мому, пр¤мому зм≥шаному сполученн≥, то учасниками перев≥зного процесу на сторон≥ перев≥зника виступають к≥лька транспортних орган≥зац≥й одного чи к≥лькох вид≥в транспорту. ƒогов≥р з в≥дправником вантажу укладаЇ транспортна орган≥зац≥¤, ¤ка сама або через своњ п≥дрозд≥ли приймаЇ вантаж дл¤ перевезенн¤ у пункт≥ в≥дправленн¤. ¬с≥ наступн≥ транспортн≥ орган≥зац≥њ, ¤к≥ беруть участь у перевезенн≥, щодо початкового перев≥зника Ї трет≥ми особами, на ¤к≥ за чинними на транспорт≥ правилами покладаЇтьс¤ виконанн¤ зобовТ¤занн¤ з перевезенн¤.

¬≥дправниками вантаж≥в можуть бути ¤к орган≥зац≥њ (юридичн≥ особи), так ≥ громад¤ни, ¤ким вантаж належить або на прав≥ повного господарського в≥данн¤, або на прав≥ оперативного управл≥нн¤, або на ≥нш≥й п≥дстав≥, передбачен≥й законом чи договором.

 р≥м перев≥зника та в≥дправника, учасником перевезенн¤ Ї також одержувач вантажу. ¬антажоодержувач, ¤к правило, перебуваЇ у догов≥рних в≥дносинах з вантажов≥дправником (з поставки, контрактац≥њ, куп≥вл≥-продажу тощо) ≥ вже на основ≥ цих договор≥в повинен прийн¤ти доставлений йому перев≥зником вантаж.

ќбовТ¤зок одержувача прийн¤ти вантаж у пункт≥ призначенн¤ випливаЇ також з юридичного факту укладенн¤ договору перевезенн¤ конкретного багажу. ÷ей обовТ¤зок закр≥плено у транспортних статутах (кодексах). “ак, на зал≥зничному транспорт≥ вантажоодержувач повинен прийн¤ти ≥ вивезти з≥ станц≥њ вантаж, ¤кий прибув на його адресу. ” раз≥ прибутт¤ вантажу, поставка ¤кого не передбачена договором, одержувач повинен прийн¤ти цей вантаж в≥д станц≥њ на в≥дпов≥дне збер≥ганн¤. ¬антажоодержувач може в≥дмовитис¤ в≥д прийн¤тт¤ вантажу лише в тому раз≥, коли його ¤к≥сть внасл≥док псуванн¤ чи пошкодженн¤ зм≥нилас¤ наст≥льки, що виключаЇтьс¤ можлив≥сть повного або часткового використанн¤ вантажу.

ќтже, догов≥р перевезенн¤ вантажу можна розгл¤дати ¤к догов≥р на користь третьоњ особи (одержувача), дл¤ ¤коњ виникають не лише права (наприклад, вимагати в≥д перев≥зника видач≥ вантажу), а й передбачен≥ транспортними правилами обовТ¤зки (прийн¤ти вантаж, зд≥йснити доплату за перевезенн¤ тощо).

Ќазва: ƒогов≥р перевезенн¤
ƒата публ≥кац≥њ: 2006-01-18 (15750 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
southwest quest - car traverse - electronic bill presentment payment - payment structured - cheap flights - is of - cheap travel insurance
Page generation 0.159 seconds
Хостинг от uCoz