Sort-ref.narod.ru - реферати, курсові, дипломи
  Головна  ·  Замовити реферат  ·  Гостьова кімната ·  Партнери  ·  Контакт ·   
Пошук


Рекомендуєм

Військова справа, ДПЮ > Прийом та здача справ і посад осіб, що відають військовим господарством


2.2.Документальне оформлення прийому та здачі справ і посад.

Заключним етапом в роботі по прийому та здачі справ та посади заступника командира частини по тилу являється складання акту і подання звіту командирові частини про прийом та здачу справ та посади. Акт повинен бути конкретним і грунтуватися на документально підтверджених фактах. Висновки, не підтверджені документами, у акт не записуються. Кожний факт повинен бути підтверджений відповідним посланням на номери документів та записи в книгах і картках обліку.

Поряд з недоліками та порушеннями, виявленими під час прийому і здачі справ та посади, в акті також відзначаються і добрі сторони господарчої діяльності військової частини, окремих служб досягнення у забезпеченні збереження матеріальних засобів, режим заощадження.

При складанні акту спочатку робиться службовий заголовок і короткий вступ, в якому відображається:

дата складання акту;

склад комісії, військові звання, прізвища здаючого і приймаючого
справи та посаду;

підстава для прийому і здачі справ та посади (номер і дата
розпорядження чи наказу);

період часу, за який було проведено роботу по прийому і здачі справ та
посади.

Потім в акті вказуються результати перевірки, які були виявлені під час прийому і здачі справ та посади по кожній службі окремо і військового господарства в цілому.

Акт прийому і здачі справ та посади складається у вільній формі, але в цьому повинні знайти відображення слідуючи питання:

1. Укомплектованість підпорядкованих служб, підрозділів особовим
складом, озброєнням та технікою, стан військової дисципліни, бойової та
спеціальної підготовки, а також їхня бойова та мобілізаційна готовність.

Планування господарчої діяльності та виконання планових
заходів.

Забезпечення частин матеріальними засобами по підлеглим
службам та стан їх зберігання, освіження та утримання; квартирно-
побутові умови і організація харчування та лазнево-прального
обслуговування особового складу; наявність та стан будинків, споруд
інвентарю та обладнання, стан підвозу всіх видів матеріальних засобів.

Стан обліку матеріальних засобів поточного забезпечення та
недоторканого запасу по підпорядкованим службам.

5. Організація збереження, експлуатації, ремонту та обліку техніки в
підрозділах.

6. Стан контрольно-ревізійної роботи, законність витрат
матеріальних засобів та коштів.

7. Результати перевірки кожної служби окремо:

стан обліку та звітності;

наявність, якісний стан та умови збереження техніки та матеріальних
засобів, їх експлуатація та ремонт;

виявлені лишки та нестачі;

протипожежні заходи;

стан підсобного господарства відображається в розділі продовольчої
служби;

план питання по службам.

8. Висновки та пропозиції.

До акту додаються:

акти зняття залишків матеріальних засобів;

зведений акт нестач та лишків матеріальних засобів;

відомість взаємозаліку нестач і лишків матеріальних засобів;

пояснення того, хто здає справи та посаду про причини виникнення
нестачі, лишків і наявності недоліків у роботі;

довідка начальника фінансової служби частини про стан використання
грошових засобів по підпорядкованим службам.

Акт прийому і здачі справ та посади підписується приймаючим і здаючим справи і посаду, а також членами комісії, які проводили перевірку наявності та якісного стану матеріальних засобів і затверджується командиром частини.

Після затвердження акту прийому і здачі справ та посади прийнявший приступає до виконання своїх службових обов'язків, а особа, яка здала справи і посаду, відбуває до нового місця служби.

Результати прийому і здачі справ та посади заступником командира частини по тилу оголошуються в наказі командира військової частини.

Для усунення виявлених недоліків складається план їх усунення.

Залежно від результатів адміністративного розслідування приймається рішення про відшкодування заподіяного збитку і про ступінь відповідальності кожної із винуватих осіб, якщо таке має місце.

При виявленні злочинів, пов'язаних з розтратами, крадіжками та незаконними витратами матеріальних і грошових засобів, командир військової частини повідомляє про них військового прокурора.

Виявлені під час прийому і здачі справ та посади заступника командира частини по тилу лишки матеріальних засобів на підставі наказу командира військової частини записуються на прибуток, а нестачі, що перевищують норми природних втрат, записуються у книгу обліку нестач та книгу обліку втрат матеріальних засобів, після чого списуються по книгах і картках обліку.

Таким чином, складання акту прийому і здачі справ та посади заступником командира частини по тилу є дуже важлива і відповідальна справа. Це є документ узагальнення, який об'єктивно і всебічно відображає найбільш важливі питання господарчої діяльності військової частини.


Розділ 3.

Порядок приймання та здавання справ і посади заступника командира фінансово-економічної служби.

3.1. Методика роботи заступника командира фінансово-економічної служби по порядку прийому та здачі справ і посади. Документальне оформлення прийому та здачі справ і посад.

Приймання посади помічника командира військової частини начальника фінансово-економічної служби – це відповідальний момент для любого військового фінансиста.

Перед тим, як безпосередньо приступити до приймання посади, необхідно ознайомитися з військовою частиною, її військовим та фінансовим господарством, уважно вивчити останній акт ревізії фінансово-господарської діяльності, висновок забезпечуючого фінансового органу щодо фінансової звітності військової частини.

На приймання і здавання посади, складання акту і виправлення виявлених недоліків наказом МО України 1997 року № 300 [2] встановлюється термін не більше 15 діб.

Для забезпечення планомірності в роботі при прийомі і здаванні посади знов призначений начальник фінансово-економічного органу складає календарний план приймання і здавання посади, який затверджується командиром військової частини (Додаток 1).

Приймання і здавання посади повинні проходити без порушення нормальної роботи фінансово-економічної служби, при обов`язковій участі голови внутрішньої перевірочної комісії військової частини з фінансового господарства. Загальне керівництво службою до закінчення приймання і здавання посади здійснює попередній начальник фінансово-економічного органу.

Приймаючий посаду мусить перевірити фінансове господарство військової частини з дня початку останньої ревізії, яка була проведена вищестоящим фінансовим органом. Перевірка проводиться методом всебічної документальної ревізії, в процесі якої приймаючий посаду звертає особливу увагу на наявність, законність і правильність оформлення грошових виправдальних документів, правильність їх запису по обліку, вірність виведених підсумків як в документах, так і в обліку.

В процесі передачі справ і посади перевіряються такі питання:

наявність річних кошторисів військової частини за кожним КПК загального та спеціального фонду та виконання їх станом на 1 число місяця, який передує даті прийому справ та посади;

повнота і правильність відображення операцій у меморіальних ордерах № 2 (форма 381хб), та № 3 (форма 382хб) руху коштів Заг.Фонду та Спец.Фонду в органах Державного казначейства України. При цьому звіряються дані виписок органу Державного казначейства України із записами за дебетом та кредитом синтетичного рахунку 32 з дня початку останньої ревізії до дня прийому посади. Особливу увагу слід звернути на операції по кредиту рахунку 32 в кореспонденції з такими субрахунками: 301, 364, 674, 675 тощо;

Назва: Прийом та здача справ і посад осіб, що відають військовим господарством
Дата публікації: 2006-01-18 (1720 прочитано)

Реклама



Яндекс цитирования
ball jackpot missouri power result - in career - futons furniture - cheap cruise - coupons canada - go rooms - check cheap
Page generation 0.172 seconds
Хостинг от uCoz