Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

ѕедагог≥ка > —кладов≥ авторитету викладача ¬Ќ«


—л≥д враховувати такий аспект: у складних умовах життЇд≥¤льност≥ основним ≥нструментом виховного впливу на вихованц≥в Ї особист≥сть педагога, його профес≥йна майстерн≥сть, р≥вень зр≥лост≥ в педагог≥чн≥й д≥¤льност≥ та особист≥сн≥ ¤кост≥.

√оловне призначенн¤ педагога пол¤гаЇ в тому, щоб своЇю високою моральн≥стю, любовТю до людей, знанн¤ми, працелюбн≥стю та ≥ншими ¤кост¤ми стати вз≥рцем дл¤ насл≥дуванн¤ з боку студент≥в ≥ особистим прикладом виховувати у них люд¤н≥сть.

Ќаприклад, профес≥йно важливими ¤кост¤ми Ївропейських учител≥в вважаютьс¤ високий р≥вень самоконтролю, емоц≥йна вр≥вноважен≥сть, комун≥кабельн≥сть, готовн≥сть до сп≥вроб≥тництва, впевнен≥сть у соб≥, а також низьк≥ показники депрес≥њ.

Ѕагато вчених приходить до висновку, що необх≥дно при визначенн≥ профес≥йноњ здатност≥ враховувати три моменти:

на¤вн≥сть спец≥альних задатк≥в (виб≥рковоњ установки) до обираЇмоњ педагог≥чноњ профес≥њ;

на¤вн≥сть спец≥альних (педагог≥чних) зд≥бностей, котр≥ б полегшували засвоЇнн¤ педагог≥чних знань ≥ навичок роботи;

на¤вн≥сть зд≥бностей до Упошуку свого ≥нтерперсонального середовищаФ, ¤ка б полегшувала реал≥зац≥ю власного природного потенц≥алу.

ѕрофес≥йн≥ вимоги до особистост≥ вчител¤

якост≥ особистост≥ вчител¤

ќсобист≥сно-етичн≥

≤ндив≥дуально-психолог≥чн≥

ѕедагог≥чн≥

ѕочутт¤ долгу ≥ громад¤нськоњ в≥дпов≥дальност≥, гуман≥зм, щиросерд¤, уважн≥сть, доброзичлив≥сть, св≥доме ставленн¤ до прац≥ ≥ дисципл≥нован≥сть, вимоглив≥сть принципов≥сть, скромн≥сть, товариськ≥сть, обТЇктивн≥сть, самокритичн≥сть, висока моральна культура, артистизм, загальна ерудиц≥¤, терпелив≥сть ≥ наполеглив≥сть.

Ўирота ≥ глибина п≥знавальних ≥нтерес≥в, ¤сн≥сть ≥ критичн≥сть розуму, винах≥дливо емоц≥йна чуйн≥сть ≥ ст≥йк≥сть, довгочасна памТ¤ть, розвинут≥сть спостережливост≥ вол≥, у¤вленн¤, великий обс¤г ≥ переключен≥сть уваги, культура темпераменту, обТЇктивна самооц≥нка.

¬исокий р≥вень профес≥йно-педагог≥чноњ п≥дготовки, ≥нтерес до педагог≥чноњ д≥¤льност≥, любов до справи ≥ д≥тей, педагог≥чний такт, педагог≥чне мисленн¤, профес≥йно педагог≥чна працездатн≥сть, прагненн¤ до науково-педагог≥чноњ творчост≥, культура ≥ виразн≥сть мови, почутт¤ гумору.

¬исокий р≥вень профес≥йно-педагог≥чноњ п≥дготовки забезпечуЇтьс¤ оволод≥нн¤м сл≥дуючими групами знань, ум≥нь та навичок:

ѕрофес≥йн≥ та загальнонауков≥

‘≥з≥олог≥чн≥ та психолог≥чн≥

ѕедагог≥чн≥сть та методичн≥

“еор≥¤ в≥дпов≥дного предмету (математики, украњнськоњ мови ≥ л≥тератури, х≥м≥њ, географ≥њ ≥ т.д.); основи сум≥жних предмет≥в, ф≥лософськ≥, економ≥чн≥, соц≥ально-пол≥тичн≥, правов≥ знанн¤, св≥това ≥ в≥тчизн¤на культура, ≥ноземна мова.

¬≥ков≥ особливост≥ розвитку орган≥зму школ¤ра, законом≥рност≥ психолог≥чного розвитку д≥тей, п≥дл≥тк≥в ≥ старших школ¤р≥в; психолог≥¤ вихованн¤ ≥ навчанн¤; психолог≥¤ вчител¤; психолог≥¤ кер≥вництва учн≥вським колективом.

—утн≥сть педагог≥чного процесу; теор≥¤ ≥ методика вихованн¤ ≥ навчанн¤ школ¤р≥в; ≥стор≥¤ педагог≥ки; методика викладанн¤ предмету; школознавство; наукова орган≥зац≥¤ прац≥ вчител¤.

Ќа основ≥ проведеного анал≥зу можна зробити сл≥дуюч≥ висновки. ўоб профес≥йно проходив процес формуванн¤ фах≥вц¤, необх≥дно студенту ≥ педагогу звертатись до ц≥л≥ своЇњ д≥¤льност≥. ƒл¤ розкритт¤ ц≥л≥ треба розробити перел≥к ¤костей випускника спец≥ал≥ста, ¤к≥ сл≥д формувати за роки перебуванн¤ студента в вуз≥. —класти такий перел≥к можна, ви¤вивши:

а) реальн≥ ситуац≥њ, в ¤ких приходитьс¤ д≥¤ти педагогу;

б) його трудов≥ функц≥њ;

в) потр≥бн≥ знанн¤ та навички.

јнал≥з психолого-педаго≥гчних досл≥джень пров≥дних вчених св≥дчить, що найб≥льш усп≥шний розвиток профес≥йноњ майстерност≥ зд≥йснюЇтьс¤ при сп≥впаданн≥ мотив≥в ≥з зовн≥шн≥ми стимулами. ƒо них вони в≥днос¤ть: демократичне управл≥нн¤ колективом; створенн¤ творчого м≥крокл≥мату; пропаганду передових знах≥док ≥ дос¤гнень член≥в педагог≥чного колективу; представленн¤ педагога ≥ студента до нагороди ≥ заохоченн¤ за дос¤гнут≥ результати; прем≥юванн¤ за участь в робот≥ творчих м≥крогруп; п≥дготовку ≥ проведенн¤ методичних заход≥в; ≥ т.д.

ѕрофес≥йн≥ проблеми педагог≥чноњ д≥¤льност≥ та шл¤хи њх вир≥шенн¤.

„ому вчител≥ з однаковими знанн¤ми, досв≥дом ≥ нав≥ть бажанн¤м добре робити свою справу робл¤ть њњ все ж по-р≥зному? “ому, що кожний вчитель Ц це неповторна особист≥сть, а, в≥дпов≥дно, неповторне його сп≥лкуванн¤ з учн¤ми. ≤ у вс≥х воно проходить по-р≥зному. јдже педагог≥чне сп≥лкуванн¤ - це Їдина маг≥страль, по ¤к≥й вчитель транслюЇ все хороше, що вм≥щуЇ його особист≥сть, на особист≥сть учн¤. ≤ не дуже хороше. «вТ¤зок цей взаЇмоповТ¤заний Ц в≥д вчител¤ до учн¤ ≥ в≥д учн¤ до вчител¤. ≤ все, що в≥дбуваЇтьс¤ м≥ж ними, називають м≥жособист≥сною взаЇмод≥Їю.

≤снуЇ тип педагог≥чноњ взаЇмод≥њ по в≥дпов≥дност≥ внутр≥шнього стану ≥ зовн≥шн≥х про¤в≥в Ц ставленн¤ ≥ сп≥лкуванн¤, де зовн≥шнЇ ≥ внутр≥шнЇ сп≥впадають. Ќа першому м≥сц≥ в педагог≥чному ставленн≥ (ставленн¤ педагога до студент≥в), безперечно, емоц≥йн≥ переживанн¤.

Ќазва: —кладов≥ авторитету викладача ¬Ќ«
ƒата публ≥кац≥њ: 2006-02-11 (2358 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
institute career - дипломные - map quest - destination to - loan cheap - 100 under - models escalade
Page generation 0.082 seconds
Хостинг от uCoz