Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

ƒ≥ловодство > ќрган≥зац≥йно розпор¤дч≥ документи


ѕоложенн¤

ѕоложенн¤ Ц це правовий акт, що встановлюЇ основ≥ правила п≥дприЇмств та установ, а також њх структурних п≥дрозд≥л≥в. ѕоложенн¤ складають переважно при створен≥ нових п≥дприЇмств або установ. ÷≥ документи можуть бути ¤к типовими так ≥ ≥ндив≥дуальними.

≤ндив≥дуальн≥ положенн¤ дл¤ окремих установ, орган≥зац≥й, п≥дприЇмств розробл¤ютьс¤ на основ≥ типових ≥ затверджуютьс¤ кер≥вниками п≥дприЇмств, орган≥зац≥й установ. –озгл¤нути правов≥ акти розробл¤ютьс¤ високо квал≥ф≥кованими спец≥ал≥стами. ¬ цьому передуЇ велика робота по вивченню р≥зних аспект≥в д≥¤льност≥ п≥дприЇмства або його структурних п≥дрозд≥л≥в.

ѕоложенн¤ може мати так≥ рекв≥зити: герб, найменуванн¤ виду документа, назву установи, дату, м≥сце виданн¤, заголовок, гриф затвердженн¤, текст. “екст звичайно складаЇтьс¤ з таких розд≥л≥в:

«агальн≥ положенн¤.

2. ¬ласн≥сть ≥ кошти п≥дприЇмства.

3. ¬иробничо господарська д≥¤льн≥сть.

4. ѕрава та обовТ¤зки п≥дприЇмства або його п≥дрозд≥л≥в.

5. —труктура управл≥нн¤.

6. –еорган≥зац≥¤ ≥ л≥кв≥дац≥¤ установи, орган≥зац≥¤ п≥дприЇмств.

¬ першому розд≥л≥ вказують ц≥л≥, що послужили п≥дставою дл¤ створенн¤ п≥дприЇмства, установи, орган≥зац≥њ або њх структурних п≥дрозд≥л≥в, головн≥ завданн¤, функц≥ональн≥ звТ¤зки з ≥ншими орган≥зац≥¤ми, п≥дрозд≥лами.

” другому-вказуютьс¤ основн≥ та об≥гов≥ кошти, пор¤док придбанн¤ власност≥, амортизован≥ в≥драхуванн¤ та њх призначенн¤, прибуток, в≥драхуванн¤ на прем≥юванн¤ роб≥тник≥в та службовц≥в, житловий фонд, службов≥ прим≥щенн¤, пор¤док розпор¤дженн¤ надлишками невикористаних об≥гових кошт≥в.

¬ останн≥х розд≥лах регламентуЇтьс¤ виробничо господарська д≥¤льн≥сть п≥дприЇмства, визначаютьс¤ завданн¤ за ¤к≥стю вироблюваноњ продукц≥њ. ” залежност≥ в≥д специф≥ки д≥¤льност≥ можуть в≥дображати х≥д кап≥тального виробництва, винах≥дництва ≥ реал≥зац≥њ, стан матер≥ального забезпеченн¤, трудовий режим, пор¤док розпод≥лу житловоњ площ≥, орган≥зац≥¤ соц≥ального страхуванн¤, оплата кредит≥в та ≥нш≥.

ѕоложенн¤ми також визначаЇтьс¤ правовий статус тимчасово створюваних ком≥с≥й, груп ≥ тому под≥бн≥.


ѕостанова

ѕостанова Ц це правовий акт, що приймаЇтьс¤ вищими ≥ де¤кими центральними органами колег≥ального управл≥нн¤ дл¤ розвТ¤занн¤ найважлив≥ших ≥ принципових завдань, що сто¤ть перед даними органами ≥ встановленн¤ стаб≥льних норм ≥ правил повед≥нки.

ѕостанови видають  аб≥нети м≥н≥стр≥в республ≥к на основ≥ закон≥в у пор¤дку њх виконанн¤. ” де¤ких випадках особливо важлив≥ постанови приймають ¬ерховна –ада, профкоми.

“екст постанови ¤к правило, складаЇтьс¤ з двох частин Ц констатуючоњ та ухвалюючоњ. ѕерша м≥тить вступ, оц≥нку стану ≥ при необх≥дност≥, п≥дстави дл¤ виданн¤ або посиланн¤ на правовий акт вищесто¤чого органу. ¬ ухвалююч≥й частин≥ навод¤тьс¤ перел≥к запропонованих заход≥в, визначаЇтьс¤ виконавець та терм≥н виконанн¤.

ѕроекти постанови не р≥дко готують багато установ чи в≥домств. ѕостанови узгоджують з установами, ≥нтерес≥в ¤ких вони торкаютьс¤ ≥ представл¤Їтьс¤ дл¤ в≥зуванн¤ кер≥вника. якщо виникають розб≥жност≥ до проекту постанови додаЇтьс¤ дов≥дка з викладом њх сут≥.

ѕроект документа разом супроводжуючим листом ≥ дов≥дками про погоджен≥ писаними кер≥вниками установ ¤к≥ складають проект, направл¤ють в орган котрий в≥дпов≥даЇ за його виданн¤.


ѕравила

ƒо правил належать службов≥ документи орган≥зац≥йного характеру, у ¤ких викладаютьс¤ настанови або вимог, що регламентують певний пор¤док ¤кихось д≥й, повед≥нки. –озр≥зн¤ють, наприклад, правила внутр≥шнього трудового розпор¤дку, п≥дготовки документальних матер≥ал≥в до здач≥ в арх≥в, правила експлуатац≥й зал≥зничних кол≥й.

«а формою ≥ зм≥стом правила схож≥ з ≥нструкц≥¤ми, ≥нод≥ њх складовою частиною (наприклад, правила оформленн¤ вих≥дних документ≥в включаЇтьс¤ в ≥нструкц≥ю д≥ловодства). –екв≥зити правил так≥: гриф затвердженн¤, вид документа, заголовок, дата ≥ номер, текст, п≥дпис особи в≥дпов≥дальноњ за складанн¤ правил. ¬иконанн¤ правил обовТ¤зкове дл¤ вс≥х ≥ тому њх можна в≥днести до правових документ≥в.

јналог≥чний характер, а також однакову з ≥нструкц≥¤ми ≥ правилами юридичну природу мають так≥ поширен≥ нормативн≥ документи, ¤к рекомендац≥њ, регламенти, методичн≥ вказ≥вки, памТ¤тки. Ќаказ ¤к вольова д≥¤ спр¤мований на виникненн¤, зм≥ненн¤ або припиненн¤ прав ≥ обовТ¤зк≥в викликаЇ р≥зноман≥тн≥ правов≥ насл≥дки. ¬≥н Ї актом в одноос≥бному управл≥нн≥, оск≥льки державне п≥дприЇмство, чи установа очолюЇтьс¤ одн≥Їю особою (генеральним директором директором, начальником), зд≥йснюючи права п≥дприЇмства, повТ¤зан≥ з його виробничо-господарськоњ д≥¤льн≥стю. ѕерший кер≥вник орган≥зовуЇ всю роботу п≥дприЇмств ≥ несе за нього повну в≥дпов≥дальн≥сть.


Ќаказ

Ќаказ Ц це правовий акт, що видаЇтьс¤ на п≥дстав≥ й ≥ на виконанн¤ д≥ючих закон≥в, указ≥в, постанов ≥ р≥шень ур¤ду, наказ≥в та ≥нструкц≥й вищесто¤щих орган≥в. ÷е означаЇ, що директор може видати наказ з ус≥х питань з своЇњ компентенц≥њ. ”казаний документ Ї актом внутр≥шнього управл≥нн¤ д≥¤ ¤кого не виходить за меж≥ конкретного п≥дприЇмства, об за меж≥ конкретного п≥дприЇмства, обладнанн¤, установи.

Ќакази бувають кадров≥ та з основноњ д≥¤льност≥.

Ќакази по кадрах оформл¤ють прийом на роботу, перем≥щенн¤ ≥ переведенн¤ труд¤щих, ув≥льненн¤ роб≥тник≥в та службовц≥в, заохоченн¤, прит¤гненн¤ прац≥вник≥в до дисципл≥нарноњ ≥ матер≥альноњ в≥дпов≥дальност≥. Ќа п≥дприЇмствах з великою к≥льк≥стю роб≥тник≥в та службовц≥в накази под≥бного роду ун≥ф≥куютьс¤.

Ќакази з основноњ д≥¤льност≥ оформл¤ютьс¤ р≥шенн¤ кер≥вника, повТ¤зан≥ з орган≥зац≥Їю роботи, пор¤дком д≥¤льност≥ п≥дприЇмства або його структурних п≥дрозд≥л≥в. ¬они видаютьс¤ ≥ тод≥ коли треба довести до в≥дома кер≥вника директивн≥ документи, що над≥йшли вищесто¤щих орган≥в. ѕри чому це робитьс¤ дл¤ того, щоб продублювати акти ≥нших ≥нстанц≥й. ѕрактика довила, що у багатьох випадках таку роботу можна виконати шл¤хом ознайомленн¤ з ними виконавц≥в, установленн¤ д≥йового контролю за реал≥зац≥Їю директор≥в та ≥нших орган≥зац≥йних д≥й.

Ќакази про ухвали вищесто¤щих орган≥в повинн≥ видаватис¤ лише тод≥, коли необх≥дно накреслити конкретн≥ заходи, визначити в≥дпов≥дальних ос≥б ≥ терм≥ни та правил внутр≥шнього трудового розкладу на п≥дприЇмств≥ Ї нормативним. ¬≥н загальний безособовий (оск≥льки маютьс¤ на уваз≥ не конкретн≥ особи, а весь виконанн¤ вказ≥вок. Ќакази можуть бути нормативними ≥ндив≥дуальними. “а правил внутр≥шнього трудового розкладу на п≥дприЇмств≥ кер≥вника. ¬≥н загальний безособовий (оск≥льки маютьс¤ на уваз≥ не конкретн≥ особи), а весь виконанн¤ вказ≥вок кер≥вника про затвердженн¤ правил колективу п≥дприЇмства.

. Ќаказ про прем≥юванн¤ одн≥Їњ чи к≥лькох ос≥б вважаЇтьс¤ ≥ндив≥дуальним, оск≥льки не носить нормативного характеру.

¬ажливе значенн¤ маЇ процедура складанн¤ та оформленн¤ наказу. ¬она визначаЇтьс¤ ≥нструкц≥¤ми з д≥ловодства п≥дприЇмств, правилами про пор¤док п≥дготовки проекту наказу та ≥ншими правовими актами. ” них передбачаЇтьс¤ обовТ¤зкове дотриманн¤ р¤ду вимог ≥ правил, котр≥ повинн≥ забезпечити юридичну повноц≥нн≥сть документ≥в, оперативне њх виконанн¤, правильн≥ ≥ всеб≥чне вир≥шенн¤ питанн¤.

ѕроект наказу обовТ¤зково погоджуЇтьс¤ з ус≥ма зац≥кавленими особами даноњ установи, а в раз≥ необх≥дност≥ ≥нших орган≥зац≥й. ÷≥ особ≥ в≥дпов≥дно своЇњ компентенц≥њ повинн≥ мати стосунок до питань, що м≥ст¤тьс¤ у проект≥ наказу.

ƒо проекту наказу додаютьс¤ документи обгрунтовуючи його доц≥льн≥сть. ¬≥н набуваЇ чинност≥ з моменту п≥дписанн¤ кер≥вним прац≥вником п≥дприЇмства, ¤кщо ≥нший терм≥н не вказаний в самому наказ≥. ѕраво п≥дписанн¤ мають не т≥льки перший кер≥вник, але ≥ його заступники, а також ≥нш≥ посадов≥ особи у в≥дпов≥дност≥ до своњх обовТ¤зк≥в.

” певних випадках д≥ю наказу у час≥ обмежено законом. —л≥д в≥дзначити, що накази ¤к юридичн≥ акти видають не т≥льки кер≥вники п≥дприЇмств, але ≥ ≥нш≥ державн≥ органи, д≥¤льн≥сть ¤ких грунтуЇтьс¤ на принцип≥ Їдиноначальност≥. ” в≥дпов≥дност≥ до законодавства накази видають м≥н≥стри кер≥вники центральних галузевих в≥домств, начальники в≥дд≥л≥в та управл≥нь виконком≥в м≥сцевих –ад народних депутат≥в, а також промислових виробничих обТЇднань, ф≥рм, трест≥в та комб≥нат≥в. ÷≥ акти регулюють ус≥ в≥дносини повТ¤зан≥ з певною галуззю господарства, культури чи управл≥нн¤.

‘ормул¤р наказу маЇ так≥ основн≥ рекв≥зити: назва виду документа, м≥сце виданн¤, номер, ≥ндекс за класиф≥катором та номенклатурою справ, дату п≥дписанн¤, заголовок, текст ≥ п≥дпис кер≥вника.

“екст наказу з основноњ д≥¤льност≥ складаЇтьс¤ з двох частин: констатуючоњ та розпор¤дчоњ. ” перш≥й називаютьс¤ причини, мета виданн¤ документа ≥ навод¤тьс¤ дл¤ цього в≥дпов≥дн≥ п≥дстави, у друг≥й Ц м≥ст¤тьс¤ приписи з указанн¤м виконавц≥в та терм≥ну виконанн¤. –озпор¤дча частина починаЇтьс¤ словом Ќј ј«”ё ≥ викладаЇтьс¤ у наказов≥й форм≥.


ƒоброп≥льське виробниче обТЇднанн¤

по видобутку вуг≥лл¤ Уƒоброп≥львуг≥лл¤Ф

Ќј ј«

21.09.01 є 89 м. ƒоброп≥лл¤

ѕро погодженн¤ план≥в

розвитку г≥рничих роб≥т

на 2002р.

08.09.01 вињздною техрадою управл≥нн¤ ƒонецького округу у присутност≥ кер≥вник≥в обТЇднанн¤ ≥ шахт розгл¤нут≥ ≥ погоджен≥ плани розвитку г≥рничих роб≥т ≥ нормативи втрат на 2002р.

ƒл¤ забезпеченн¤ своЇчасного виконанн¤ пропозиц≥й ≥ вимог орган≥в ƒержг≥ртехнагл¤ду ≥ план≥в розвитку г≥рничих роб≥т на 2002р.

Ќазва: ќрган≥зац≥йно розпор¤дч≥ документи
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-02-14 (5890 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
-->-->
Page generation 0.203 seconds
Хостинг от uCoz