≈коном≥ка п≥дприЇмства > Ѕ≥знес-план п≥дприЇмства. —утн≥сть, зм≥ст, призначенн¤, структура, методолог≥¤
” план≥ сл≥д вказати вс≥ ключов≥ под≥њ, що Ї запорукою усп≥шного зд≥йсненн¤ проекту, наприклад, терм≥н п≥дписанн¤ угоди про наданн¤ кредиту, терм≥н отриманн¤ першого траншу та ≥н. ѕотр≥бно також визначити будь-¤кий зовн≥шн≥й вплив фактору часу на проект, наприклад, задаток втрачаЇтьс¤ або повна виплата не отримана прот¤гом певного пер≥оду часу. ƒодатки. ” додатки до б≥знес-плану включаЇтьс¤ вс¤ важлива ≥нформац≥¤, ¤ка не вв≥йшла до по¤снювальноњ записки: повн≥ резюме менеджменту компан≥њ; коп≥њ ф≥нансових зв≥т≥в компан≥њ; рекомендац≥йн≥ листи в≥д кредитор≥в, у ¤ких компан≥¤ ран≥ше отримувала кредити; коп≥њ договор≥в повТ¤заних з реал≥зац≥Їю проекту; коп≥њ л≥ценз≥й, авторських св≥доцтв ≥ т.д. –ис 2. ѕосл≥довн≥ етапи розробки б≥знес-плану. –ис 1. ќр≥Їнтована типова структура б≥знес-плану. ¬исновок Ѕ≥знес-план - це план розвитку п≥дприЇмства, необх≥дний дл¤ освоЇнн¤ нових сфер д≥¤льност≥, створенн¤ нових вид≥в б≥знесу. ¬дало розробивши б≥знес-план, можна отримати над≥йний ≥нструмент у змаганн≥ з конкурентами ≥ в розширенн≥ своЇњ особистоњ справи. Ѕ≥знес-план надаЇ можлив≥сть оц≥нити життЇздатн≥сть п≥дприЇмства в умовах конкуренц≥њ, даЇ ор≥Їнтири дл¤ першочерговоњ д≥¤льност≥, служить аргументом дл¤ одержанн¤ ф≥нансовоњ п≥дтримки в≥д зовн≥шн≥х ≥нвестор≥в. ѕрактика св≥дчить, що на сучасному етап≥ розвитку п≥дприЇмництва в ”крањн≥ б≥знес-план б≥льш за все потр≥бен п≥дприЇмц¤м, ¤к≥ спод≥ваютьс¤ залучити ≥ноземн≥ ≥нвестиц≥њ, оск≥льки б≥льш≥сть ≥ноземних ≥нвестор≥в в≥ддають перевагу традиц≥йн≥й схем≥ наданн¤ кошт≥в, вир≥шальним моментом ¤коњ виступаЇ розгл¤д б≥знес-плану. Ѕ≥знес-плануванн¤ допомагаЇ п≥дприЇмцю: - визначити ступ≥нь життЇздатност≥ та майбутньоњ ст≥йкост≥ п≥дприЇмства, зменшити ступ≥нь ризику п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥; - конкретизувати перспективи б≥знесу у вигл¤д≥ системи к≥льк≥сних ≥ ¤к≥сних показник≥в розвитку; - привернути увагу, зац≥кавити, забезпечити п≥дтримку з боку потенц≥йних ≥нвестор≥в ф≥рми; - отримати досв≥д плануванн¤, що розвиваЇ перспективний погл¤д на свою компан≥ю та њњ робоче середовище. —писок л≥тератури ѕокропивний —.‘., Ќовак ј.ѕ. - У≈фективн≥сть ≥нновац≥йно-≥нвестиц≥йноњ д≥¤льност≥Ф. 184ст. .98р. ¬≥тл≥нський ¬.¬., Ќаконечний —.≤. - У–изик у менеджмент≥Ф, .97р. ѕокропивний —.‘., олот ¬.ћ. - Уѕ≥дприЇмництво: стратег≥¤, орган≥зац≥¤, ефективн≥стьФ.350ст. .98р. «убовський ¬.ћ. - У≈коном≥ка п≥дприЇмстваФ. 64ст. .2000р.
Ќазва: Ѕ≥знес-план п≥дприЇмства. —утн≥сть, зм≥ст, призначенн¤, структура, методолог≥¤ ƒата публ≥кац≥њ: 2005-02-15 (18944 прочитано) |