Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

≈коном≥ка п≥дприЇмства > «агальна характеристика продукц≥њ, пон¤тт¤ ≥ класиф≥кац≥¤. ¬им≥рники обс¤гу


÷≥нова пол≥тика п≥дприЇмства у систем≥ маркетингу ¬ажливим елементом стратег≥њ ≥ тактики маркетингу Ї встановленн¤ ц≥н на продукц≥ю п≥дприЇмства. ÷≥ноутворенн¤ Ч складний процес, на ¤кий впливаЇ р¤д динам≥чних фактор≥в. « њх врахуванн¤м формуванн¤ р≥вн¤ ц≥ни включаЇ так≥ етапи:

Х формуванн¤ вимог до пол≥тики ц≥ноутворенн¤, виход¤чи з маркетингових завдань щодо певноњ продукц≥њ;

Х визначенн¤ попиту на продукц≥ю ≥ його залежност≥ в≥д ц≥ни;

Х анал≥з конкуренц≥њ, ц≥н ≥ пропозиц≥њ конкурент≥в;

Х обчисленн¤ соб≥вартост≥ продукц≥њ;

Х виб≥р методу ц≥ноутворенн¤ ≥ встановленн¤ ц≥ни.  оротко розгл¤немо ц≥ етапи ≥ вплив окремих фактор≥в на ÷≥ну.

ѕри розробц≥ ц≥ни повинн≥ враховуватис¤ завданн¤, ¤к≥ п≥дприЇмство ставить на перспективний ≥ поточний пер≥од. ¬они можуть бути р≥зними: вих≥д у певний сегмент ринку, розширенн¤ меж ринку, одержанн¤ максимального прибутку за короткий пер≥од часу, виживанн¤ за умов гостроњ конкуренц≥њ або економ≥чноњ кризи тощо.  ожне з цих завдань впливаЇ на пол≥тику ц≥ноутворенн¤ ≥ р≥вень ц≥н. ¬ одних випадках ц≥ни п≥дтримуютьс¤ на високому р≥вн≥ (максим≥зац≥¤ прибутку у поточному пер≥од≥), в ≥нших Ч на низькому (завоюванн¤ ринку) або гранично низькому (виживанн¤). —л≥д враховувати також державну пол≥тику в галуз≥ ц≥ноутворенн¤, регулюванн¤ ц≥н.

” ц≥ноутворенн≥ особливе значенн¤ маЇ сп≥вв≥дношенн¤ попиту ≥ ц≥ни. ƒл¤ ринковоњ економ≥ки властива законом≥рн≥сть, зг≥дно з ¤кою попит залежить в≥д р≥вн¤ ц≥ни: њњ п≥двищенн¤ знижуЇ попит ≥ навпаки. ÷¤ залежн≥сть у економ≥чн≥й теор≥њ називаЇтьс¤ законом потопу. Ќа р≥вн≥ п≥дприЇмства вона повинна бути конкретизована, ¤к правило, у граф≥чн≥й форм≥ щодо певноњ продукц≥њ й реальних умов за досл≥дними даними у процес≥ вивченн¤ ринку.

¬плив конкуренц≥њ на р≥вень ц≥ни залежить в≥д типу ринку. якщо ринок складаЇтьс¤ з великоњ к≥лькост≥ продавц≥в однор≥дноњ продукц≥њ (ринок чистоњ конкуренц≥њ), кожний окремий продавець не може ≥стотно впливати на р≥вень ц≥ни. ¬она утворюЇтьс¤ на ринку ≥ визначаЇ р≥вень ц≥ни на продукц≥ю конкретного продавц¤. ƒещо ≥нше становище на ринку, де багато продавц≥в продукц≥њ одного призначенн¤, але р≥зних вар≥ант≥в, модиф≥кац≥й, р≥вн≥в ¤кост≥ (ринок монопол≥стичноњ конкуренц≥њ). “ут ц≥ни р≥зн≥, вони ≥стотно залежать в≥д споживчих, експлуатац≥йних показник≥в продукц≥њ, в≥дпов≥дност≥ њњ вимогам споживач≥в певного сегменту ринку, реклами. ѕроте внасл≥док великоњ к≥лькост≥ продавц≥в ц≥ни на њх продукц≥ю мають обмежений взаЇмний вплив.

Ќазва: «агальна характеристика продукц≥њ, пон¤тт¤ ≥ класиф≥кац≥¤. ¬им≥рники обс¤гу
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-02-15 (1877 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
-->-->
Page generation 0.105 seconds
Хостинг от uCoz