Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

≈коном≥ка п≥дприЇмства > «астосуванн¤ компТютерного моделюванн¤ в курс≥ вивченн¤ економ≥ки


«вернемо увагу, що ≥гров≥ технолог≥њ збагачують мотивац≥йн≥ можливост≥ процесу навчанн¤ спортивним азартом, що спонукаЇ учн≥в до б≥льш ≥нтенсивного засвоЇнн¤ матер≥алу, творчого осмисленн¤ теоретичних знань та груповоњ взаЇмод≥њ в процес≥ прийн¤тт¤ р≥шень.

Ќа перш≥й стад≥њ знайомства з грою MESE засвоюЇтьс¤ розум≥нн¤, що ф≥нансовий зв≥т - це ≥нструмент контролю ≥ кер≥вництва вс≥Їю роботою ф≥рми. ўоб перемогти в гр≥, ≥нструментом треба волод≥ти. ј дл¤ цього треба добре знати не т≥льки вс≥ розд≥ли та статт≥ зв≥т≥в, але ≥ сп≥вв≥дношенн¤ р≥зних показник≥в. “реба вм≥ти розраховувати ц≥ показники самост≥йно, щоб спрогнозувати насл≥дки своњх р≥шень.

Ќа перш≥й стад≥њ виграють, т≥ хто краще засвоњв теоретичний матер≥ал з економ≥ки п≥дприЇмства, ≥ це спонукаЇ ≥нших до ≥нтенсиф≥кац≥њ зусиль в цьому напр¤мку.

 оли учн≥ в процес≥ гри, групового взаЇмо навчанн¤ та неодноразового повторенн¤ матер≥алу дос¤гають певного р≥вн¤ знань, гра набуваЇ ¤к≥сно ≥ншого характеру. Ќа друг≥й стад≥њ застосуванн¤ MESE починають в≥д≥гравати важливу роль нов≥ чинники. ”сп≥х забезпечують навички анал≥тичного мисленн¤, вм≥нн¤ прогнозувати зм≥ни конТюнктури та збудувати найб≥льш рац≥ональну стратег≥ю. ўоб максимально використати групову взаЇмод≥ю та взаЇмонавчанн¤ учн≥в доц≥льно зм≥нювати склад кер≥вництва ф≥рм таким чином, щоб т≥, хто грав в конкуруючих ф≥рмах були змушен≥ працювати разом ≥ навпаки. “аким чином ми створюЇмо високий р≥вень компетенц≥њ кер≥вництва ус≥х ф≥рм, ¤ке буде знайоме з р≥зними стратег≥¤ми та прийомами конкурентноњ боротьби в галуз≥. ѕровокуючи жорстк≥ умови конкуренц≥њ ми стимулюЇмо високий р≥вень гри.

«астосовуючи в д≥лов≥й компТютерн≥й гр≥ MESE стратег≥ю, наприклад, низьких ц≥н та великого обс¤гу виробництва,(таку просту та привабливу, на перший погл¤д), безумовно виграшну в перших пер≥одах гри, кер≥вництво ф≥рми, через де¤кий час, стикаЇтьс¤ з проблемою збуту великих обс¤г≥в продукц≥њ. “≥льки збалансована та посл≥довна стратег≥¤, або ризикован≥ тактичн≥ ходи допоможуть утримати завойований усп≥х.

Ќа трет≥й стад≥њ застосуванн¤ компТютерноњ гри MESE можливо продемонструвати в процес≥ моделюванн¤ економ≥чноњ д≥¤льност≥ вплив макроеконом≥чних чинник≥в, таких, ¤к зм≥на податку або ≥м≥тац≥¤ ≥нфл¤ц≥њ на життЇздатн≥сть ф≥рми або нав≥ть вс≥Їњ галуз≥.

 омпТютерне моделюванн¤ доц≥льно було б використовувати на прот¤з≥ усього курсу викладанн¤ економ≥ки. Ќаприклад дл¤ демонстрац≥њ закону попиту, складанн¤ шкали та побудови граф≥ка попиту. јбо проекспериментувати з впливом зм≥н банк≥вськоњ ставки на прийн¤тт¤ р≥шень в б≥знес≥. “аким чином можна знайти багато вар≥ант≥в застосуванн¤ компТютерного моделюванн¤ в навчальному процес≥.

ѕроведенн¤ змагань з компТютерноњ гри MESE може стати доброю перев≥ркою знань, ум≥нь та навичок отриманих в процес≥ вивченн¤ економ≥чних дисципл≥н. Ѕезумовна обТЇктивн≥сть п≥дведенн¤ п≥дсумку, комплексний п≥дх≥д з урахуванн¤м вм≥нн¤ практичного застосуванн¤ отриманих знань робить компТютерне моделюванн¤ ефективним ≥нструментом удосконаленн¤ навчального процесу.

 оли в процес≥ навчанн¤ переважають традиц≥йн≥ методики Ц учн≥ тренують фактично лише пам'¤ть. јле завчити Ц ще не значить знати, а знати Ц ще не значить вм≥ти. ¬м≥нн¤ неможливо придбати без практики активноњ д≥¤льност≥, гри, без пошуку оптимального р≥шенн¤ перед своњми друз¤ми та конкурентами.

Ќазва: «астосуванн¤ компТютерного моделюванн¤ в курс≥ вивченн¤ економ≥ки
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-02-15 (945 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
-->-->
Page generation 0.220 seconds
Хостинг от uCoz