∆урнал≥стика > “ипи комун≥катор≥в
ѕовертаючись до питанн¤ профес≥онал≥зму комун≥катор≥в, сл≥д в≥дзначити, що до профес≥йних комун≥кат≥в (мовц≥в) в≥днос¤тьс¤ жур≠нал≥сти. ∆урнал≥ст Ч профес≥ональний комун≥катор (мовець), ¤кий пра≠цюЇ з ≥нформац≥Їю й готуЇ њњ дл¤ пер≥одичних та продовжуваних видань, що готуютьс¤ в≥дпов≥дними виробниками засоб≥в масовоњ комун≥кац≥њ (пресою, телебаченн¤м, рад≥омовленн¤м, електронними засобами); виробник масовоњ ≥нформац≥њ; фах≥вець з питань функ≠ц≥о≠нуванн¤ названих «ћ . ¬исновок ∆урнал≥ст ¤к профес≥ональний мовець д≥Ї в реальних со≠ц≥ально-економ≥чних умовах ≥ впливаЇ на масову св≥дом≥сть словом та в≥зуальними засобами. “ут важливими Ї й питанн¤ особистост≥ журнал≥ста, ≥ його здатност≥ та ум≥нн¤ самоусв≥домити себе мов≠цем, що творить текст, сп≥вбес≥дником, ¤кий св≥домо впливаЇ на аудитор≥ю, спираючись на ≥нтереси ≥ потреби аудитор≥њ. Ќе еко≠ном≥ка, не пол≥тика Ї дл¤ журнал≥ста метою. …ого мета вища, в≥н через розмови про пол≥тику й економ≥ку впливаЇ на повед≥нку людини, њњ емоц≥йно-вольову сферу, њњ мисленн¤ ≥ св≥дом≥сть. ∆ур≠нал≥ст в≥др≥зн¤Їтьс¤, скаж≥мо, в≥д економ≥ста тим, що дл¤ еко≠но≠м≥ста економ≥ка Ї метою, а дл¤ журнал≥ста розмови на економ≥чн≥ теми Ї лише засобом, знар¤дд¤м дос¤гненн¤ своњх ц≥лей, ¤к≥ лежать у сфер≥ насамперед соц≥альноњ повед≥нки людей. ∆урнал≥ст тому ≥ Ї фах≥вцем у сфер≥ масовоњ комун≥кац≥њ, що в≥н оперуЇ масовою св≥≠до≠м≥≠стю ¾ впливаЇ на маси, виховуЇ њх, керуЇ соц≥альними м≥кро≠групами, пристосовуючись до них ≥ використовуючи при цьому р≥зн≥ засоби, зокрема говор¤чи њхньою мовою, на њхн≥ теми. Ћ≥тература «арецка¤ ≈. Ќ. –иторика. “еори¤ и практика речевой коммуникации.Ч ћ.: ƒело, 1999.Ч 480 с. «ернецька ќ. ¬. √лобальний розвиток систем масовоњ комун≥кац≥њ ≥ м≥жнарод≠н≥ в≥дносини.Ч .: ќсв≥та, 1999.Ч 351 с. –≥зун ¬. ¬. Ћ≥тературне редагуванн¤.Ч .: Ћиб≥дь, 1996.Ч 240 с. –≥зун ¬. ¬. ћовленн¤ в структур≥ профес≥йноњ д≥¤льност≥ журнал≥ст≥в // ∆урнал≥стика. ѕреса. “елебаченн¤. –ад≥о.Ч ¬ип. 22.Ч .: Ћиб≥дь, 1990.Ч —. 73Ч78. –≥зун ¬. ¬. ћоделюванн¤ ≥ технолог≥¤ редакторських систем / ≤нститут системних досл≥джень осв≥ти; ≤нститут журнал≥стики ињвського ун≥верситету.Ч ., 1995.Ч 200 с. Goban-Klas T. Media i komunikowanie masove. Teorie i analizy prasy, radia, tele≠wi≠zji i Internetu.Ч WarszawaЧKraków: Wydawnictwo naukowe PWN, 1999.Ч 336 s. Johnson, David W., Johnson, Frank p. Joining Together. Group Theory and Group Skills.Ч New Jersey, 1987.
Ќазва: “ипи комун≥катор≥в ƒата публ≥кац≥њ: 2005-02-17 (881 прочитано) |