≤стор≥¤ економ≥чних вчень > ≤сторична економ≥чна школа в Ќ≥меччин≥
н≥с критикуЇ –ошера за визнанн¤ об'Їктивност≥ закон≥в та ви≠користанн¤ класичних метод≥в у досл≥дженн¤х, а √≥льдебранда Ч за переб≥льшенн¤ рол≥ чистоњ теор≥њ. јле в≥н сол≥даризуЇтьс¤ з ними щодо питань анал≥зу еволюц≥њ ¤вища у його взаЇмозалежност≥ ≥ вза≠Їмозумовленост≥ з ≥ншими аспектами сусп≥льного розвитку. н≥с, ¤к ≥ його попередники, под≥л¤в думку про можлив≥сть св≥≠домо впливати на сусп≥льн≥ процеси, за умови, що генезис цих про≠цес≥в добре в≥домий, а мета, заради ¤коњ зд≥йснюватиметьс¤ цей вплив, Ї сусп≥льнозначущою. ѕол≥тична економ≥¤ Ќ≥меччини т≥Їњ доби була пронизана ≥де¤ми нац≥ональноњ Їдност≥, характерними дл¤ вс≥х аспект≥в сусп≥льного житт¤. «розум≥ло, що, простежити формуванн¤ цих ≥дей можна бу≠ло, лише користуючись ≥сторичним методом досл≥дженн¤. Ќ≥мецьк≥ економ≥сти, виход¤чи з ≥дењ н≥мецькоњ нац≥ональноњ Їдност≥, створи≠ли ≥сторичний метод досл≥дженн¤ ≥ скористалис¤ з нього дл¤ засну≠ванн¤ нового напр¤мку пол≥тичноњ економ≥њ, основою ¤кого стало вивченн¤ законом≥рностей розвитку нац≥онального народного гос≠подарства, визначальноњ рол≥ держави в цьому процес≥. ÷ей напр¤≠мок протисто¤в космопол≥тизму класичноњ школи та геопол≥тизму јнгл≥њ. ƒос¤гненн¤м ≥сторичноњ школи було й те, що вчен≥ ц≥Їњ шко≠ли широко користувалис¤ ≥сторичним та статистичним матер≥алом, а також висновками конкретних економ≥чних досл≥джень.
Ќазва: ≤сторична економ≥чна школа в Ќ≥меччин≥ ƒата публ≥кац≥њ: 2005-02-18 (1707 прочитано) |