≤стор≥¤ економ≥чних вчень > Ўведська (стокгольмська) економ≥чна школа
ассель проводить ч≥тку межу м≥ж тими засобами виробництва, що працюють на споживача, ≥ тими, що використовуютьс¤ дл¤ Ђвиробництва знар¤дь дл¤ дальшого виробництваї. —паданн¤ спо≠живчого попиту призводить до в≥дпов≥дного недовантаженн¤ за≠соб≥в виробництва першоњ групи й одночасно до повноњ безд≥¤ль≠ност≥ засоб≥в виробництва другоњ групи. ‘актично - це принцип акселерац≥њ. —еред фактор≥в, що визначають рух торговельно-промислового циклу, ассель виокремлюЇ норму процента. якщо в≥домий оч≥ку≠ваний р≥вень р≥чних доход≥в в≥д кап≥тальних благ, то чим нижча при цьому норма процента, тим вища варт≥сть основного кап≥талу. “ому за тривалого збереженн¤ невисокоњ норми процента п≥дприЇмц≥, що укладають буд≥вельн≥ контракти або контракти на ≥нш≥ види роб≥т, ¤к≥ потребують великого обс¤гу основного кап≥талу, можуть спод≥≠ватис¤ значних прибутк≥в. ¬исока норма процента зменшуЇ варт≥сть основного кап≥талу, а ¤кщо вона тримаЇтьс¤ довго, то призводить до скороченн¤ його ви≠робництва. ÷≥Їњ обставини досить, на думку ассел¤, щоб перетво≠рити бум на депрес≥ю.
Ќазва: Ўведська (стокгольмська) економ≥чна школа ƒата публ≥кац≥њ: 2005-02-18 (1242 прочитано) |