Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

Ћог≥ка > ¬изначенн¤ лог≥стики. ‘актори ефективност≥ закуп≥вельноњ д≥¤льност≥


ƒр≥бн≥ експедиторськ≥ п≥дприЇмства, а ≥нод≥ й спец≥ально створен≥ шахрайськ≥ ф≥рми, час в≥д часу зТ¤вл¤ючись на ринку з метою в≥дхватити сол≥дний куш, не скупл¤тьс¤ на об≥ц¤нки, часто шалено демп≥нгують, щоб роздобути кл≥Їнта. ќднак часто-густо не можуть забезпечити ¤к≥сного “≈ќ, зривають терм≥ни перевезенн¤, втрачають вантаж i нер≥дко зникають з гр≥шми кл≥Їнта. ѕ≥сл¤ цього слабо допомагають Ђчорн≥ спискиї, страховка i нав≥ть м≥л≥ц≥¤ або ≤нтерпол.

«а таких умов, на наш погл¤д, сучасн≥ б≥знесмени-вантажовласники матимуть гарантован≥сть доставки, ¤к≥сть обслуговуванн¤ й профес≥онал≥зм т≥льки в експедиторських п≥дприЇмствах, що надовго i всерйоз присв¤тили свою д≥¤льн≥сть експедируванню i з ц≥Їю метою обТЇдналис¤ в нац≥ональн≥ асоц≥ац≥њ експедитор≥в. “ак≥ асоц≥ац≥њ ≥снують щонайменше в 85 крањнах св≥ту, в тому числ≥ й в ”крањн≥, обТЇднан≥ у ћ≥жнародну федерац≥ю експедиторських асоц≥ац≥й Ч FIATA.

„лени нац≥ональноњ асоц≥ац≥њ експедитор≥в на основ≥ розроблених за моделлю FIATA i схвалених “оргово-промисловою палатою «агальних умов експедируванн¤ (General condition), ≥нформац≥йноњ бази асоц≥ац≥њ i накопиченого досв≥ду оформл¤ють догов≥рн≥ документи, вибудовують оптимальну лог≥стичну схему перевезенн¤, орган≥зовують перевезенн¤ в найкоротш≥ терм≥ни i з м≥н≥мальними витратами, що й визначаЇ ¤к≥сть експедиторських послуг.

ѕеревага таких п≥дприЇмств очевидна не лише тому, що ≥нформац≥¤ про них ¤к про член≥в нац≥ональноњ асоц≥ац≥њ Ї в багатьох доступних джерелах. „ленство в асоц≥ац≥њ даЇ можлив≥сть п≥дтримувати м≥жнародн≥ звТ¤зки, контакти з великими вантажовласниками, перев≥зниками, трейдерами та њхн≥ми обТЇднанн¤ми, впливати на законодавч≥ й виконавч≥ органи з метою захисту своњх законних ≥нтерес≥в, одержувати необх≥дну ≥нформац≥ю з ус≥х питань своЇњ д≥¤льност≥, квал≥ф≥ковану правову п≥дтримку, брати участь у систем≥ профес≥йного навчанн¤ й п≥двищенн¤ квал≥ф≥кац≥њ i багато ≥ншого, необх≥дного експедиторов≥ дл¤ п≥дтримки конкурентоспроможност≥ i м≥жнародного р≥вн¤ його послуг. ѕ≥дприЇмства, що дос¤гли певного ступен¤ профес≥онал≥зму, мають можлив≥сть завд¤ки посередництву нац≥ональноњ асоц≥ац≥њ стати ≥ндив≥дуальним членом FIATA, що, кр≥м престижу, даЇ низку додаткових переваг.

Ќаголошуючи на необх≥дност≥ високого профес≥йного р≥вн¤ експедиторськоњ ф≥рми, зазначимо, що на сьогодн≥ дедал≥ б≥льшого розвитку у св≥т≥ набувають перевезенн¤ за формулою Ђв≥д дверей до дверейї або зм≥шан≥ перевезенн¤, за ¤ких ус≥ проблеми, повТ¤зан≥ з доставкою вантажу з пункту в≥дправленн¤ до пункту призначенн¤, бере на себе одна особа Ч найчаст≥ше експедитор. ѕричому експедитор працюЇ не ¤к агент вантажов≥дправника або перев≥зника, а ¤к самост≥йно д≥юча особа (Ђдогов≥рний перев≥зникї), що видаЇ Їдиний транспортний документ на все перевезенн¤ Ч коносамент на зм≥шане перевезенн¤.

¬идаючи коносамент на зм≥шане перевезенн¤, експедитор приймаЇ вантаж п≥д свою в≥дпов≥дальн≥сть на весь час перевезенн¤. ÷е означаЇ, що вантажовласников≥ у раз≥ пошкодженн¤ вантажу не доведетьс¤ Ђходитиї по перев≥зниках, що зд≥йснювали окрем≥ етапи перевезенн¤, а потр≥бно всього лише звернутис¤ до експедитора. ÷е вищий р≥вень експедируванн¤ i дос¤гти його може далеко не кожен.

ѕрофес≥онал≥зм експедитор≥в п≥дприЇмств Ч член≥в нац≥ональних асоц≥ац≥й пост≥йно п≥двищуЇтьс¤, оск≥льки це Ї одним ≥з статутних завдань ¤к FIATA, так i кожноњ асоц≥ац≥њ. ¬≥дпов≥дно до програм навчанн¤, розроблених на п≥дстав≥ вимог FIATA, експедитори систематично п≥двищують св≥й профес≥йний р≥вень за допомогою р≥зних форм навчанн¤ й ≥нформуванн¤, отримуючи по зак≥нченн≥ вивченн¤ теоретичного курсу (120 годин) i усп≥шноњ здач≥ ≥спиту диплом ‘едерац≥њ FIATA, що п≥дтверджуЇ м≥жнародний р≥вень њхньоњ п≥дготовки. ¬ ”крањн≥ вже п≥дготовлено 145 фах≥вц≥в, ¤к≥ отримали дипломи FIATA.

« 2003 р. в ”крањн≥ в≥дпов≥дно до ISO-9000 запроваджуватиметьс¤ добров≥льна сертиф≥кац≥¤ ¤кост≥ транспортно-експедиторських послуг i системи ¤кост≥ п≥дприЇмств, ¤к≥ њх надають, що дасть змогу заповнити в≥дсутн≥сть л≥цензуванн¤ i забезпечить одержанн¤ гарантованих квал≥ф≥кованих транспортно-експедиторських послуг у повному обс¤з≥.

¬изнанн¤ важливост≥ транспортно-експедиторськоњ д≥¤льност≥ у транспортн≥й лог≥стиц≥ знаходить своЇ в≥дображенн¤ в законодавчому процес≥ нашоњ держави.  омплексна програма розвитку ”крањни ¤к транзитноњ держави включаЇ прийн¤тт¤ «акону ”крањни Ђѕро транспортно-експедиторську д≥¤льн≥стьї i розвТ¤занн¤ низки ≥нших питань, повТ¤заних з експедируванн¤м. ѕравове регулюванн¤ участ≥ експедитор≥в у транспортному процес≥ передбачаЇтьс¤ також у проектах закон≥в Ђѕро транспортї, Ђѕро зм≥шан≥ перевезенн¤ї, Ђѕро морськ≥ портиї та ≥нших нормативних актах.

¬икористана л≥тература:

1.  апель¤н —.Ќ. ќсновы коммерческих и финансовых расчетов: ”чеб. пособие дл¤ вузов. - ћинск, 1999.

2. –ынок и логистика / ѕод ред. √. √ордона. - ћ., 1993.

3. —мехов ј. Ќовое научное направление или нова¤ панаце¤ // ћатериально-техническое снабжение. - 1990. - є 1.

4. —околенка —.». —овременные мировые рынки и ”краина. -  ., 1995.

Ќазва: ¬изначенн¤ лог≥стики. ‘актори ефективност≥ закуп≥вельноњ д≥¤льност≥
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-01 (4273 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
advantages credit - online banking - paying loan - остановка - life insurance - insurance car - international airfare
Page generation 0.226 seconds
Хостинг от uCoz