Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

ћаркетинг > ƒосв≥д зах≥дних ф≥рм у задоволенн≥ потреб покупц≥в


” закордонному б≥знес≥ виник новий терм≥н Уолюдненн¤ товаруФ. « урахуванн¤м цього не Ї дивацтвом, наприклад, повед≥нка голови ¤понськоњ ф≥рми У—он≥Ф јк≥о ћор≥та, ¤кий, вињжджаючи у закордонн≥ в≥др¤дженн¤, уникаЇ дорогих ресторан≥в, в≥ддаючи перевагу в≥дв≥данню дискотек та ≥нших людних м≥сць, де збираютьс¤ кл≥Їнти У—он≥Ф. Ўефа насл≥дують у цьому ≥нш≥ кер≥вники ф≥рми. јк≥о ћор≥та завжди од¤гнутий в наймодн≥ший костюм, пошитий так, що в багатьох потаЇмних м≥сц¤х його прихован≥ м≥н≥атюрн≥ вироби ф≥рми, ¤к≥ ћор≥та при нагод≥ охоче демонструЇ. ¬ результат≥ ф≥рма У—он≥Ф зд≥йснюЇ УпромоушнФ своњх товар≥в ¤к на матер≥альному, так ≥ на психолог≥чному р≥вн≥.
™ узагальнен≥ показники способу житт¤, ¤к≥ служать передовим ф≥рмам ор≥Їнтиром у привабленн≥ покупц≥в. јмериканська компан≥¤ У“ейлор Ќельсон групФ розд≥л¤Ї споживач≥в на три групи на основ≥ таких ф≥лософських установок:Ч Утрадиц≥онал≥стиФ, тобто прихильники ≥снуючого способу житт¤;Ч Унац≥лен≥ назовн≥Ф, тобто б≥льш≥сть населенн¤ (хоча ц¤ група швидко скорочуЇтьс¤);Ч Унац≥лен≥ всерединуФ.

УЌац≥лен≥ назовн≥Ф уособлюють собою матер≥альне процв≥танн¤. ѓх звичайно характеризують демонстративн≥ дос¤гненн¤ ≥ демонстративне споживанн¤. Ќа думку багатьох досл≥дник≥в, вони становл¤ть б≥льш≥сть у —Ўј, Ќ≥меччин≥, япон≥њ. ѕроте њх чисельн≥сть неухильно зменшуЇтьс¤ за рахунок в≥дпливу член≥в до третьоњ групи Ч так званих Унац≥лених усерединуФ. ќстанн≥ б≥льше зац≥кавлен≥ у саморозвитку, прагнуть до збалансованого повноц≥нного ≥снуванн¤. ѓх хвилюють проблеми усв≥домленн¤ сенсу житт¤, а також проблеми ≥ндив≥дуальноњ турботи про його ¤к≥сть.
√либокий психолог≥чний анал≥з необх≥дний ф≥рмам дл¤ того, щоб зрозум≥ти куп≥вельну повед≥нку споживача, њњ зм≥ни ≥ оперативно реагувати на нењ. ” цьому звТ¤зку Ћ.Ќельсон вважаЇ: УЌеобх≥дно своЇчасно ви¤вл¤ти можливост≥, що в≥дкриваютьс¤ у споживч≥й повед≥нц≥, ≥ мати з нењ користь. ÷е Ч нар≥жний кам≥нь процесу розробки новинокФ.

Ѕ≥знес передових крањн докладаЇ величезних зусиль, застосовуючи найр≥зноман≥тн≥ш≥ методи ≥ засоби дл¤ задоволенн¤ пост≥йно зростаючих потреб покупц≥в. √либоке вивченн¤ ≥ творче застосуванн¤ цього досв≥ду Ч один з д≥йових фактор≥в переходу нашоњ економ≥ки до ринку.

12

Ќазва: ƒосв≥д зах≥дних ф≥рм у задоволенн≥ потреб покупц≥в
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-03 (1129 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
discount auto insurance - travel book - pet care - cars deals - prices las - Ўопен - benzodiazepine half life
Page generation 0.089 seconds
Хостинг от uCoz