Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

ћаркетинг > Ќорми, правила та законодавч≥ основи маркетинговоњ пол≥тики комун≥кац≥й


«акон ”крањни Ђѕро рекламуї розгл¤даЇ також особливост≥ рекламуванн¤ де¤ких вид≥в продукц≥њ, таких, ¤к л≥карськ≥ засоби, тютюнов≥ вироби, алкогольн≥ напоњ, збро¤, а також рекламуванн¤ послуг, пов'¤заних ≥з залученн¤м кошт≥в населенн¤, ц≥нних папе≠р≥в, пор¤док рекламуванн¤ зниженн¤ ц≥н на продукц≥ю (розпродаж) ≥ рекламуванн¤ тих вид≥в п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥, ¤к≥ потребують спец≥ального дозволу.

” реклам≥ послуг, пов'¤заних ≥з залученн¤м кошт≥в населенн¤, продажем ц≥нних папер≥в, заборон¤Їтьс¤ пов≥домл¤ти розм≥ри оч≥куваних див≥денд≥в, а також давати ≥нформац≥ю про майбутн≥ прибутки, кр≥м пов≥домленн¤ про прибутки, уже фактично ви≠плачен≥ за пер≥од, не менший одного року.

 р≥м того, рекламодавець зобов'¤заний на вимогу виробника або розповсюджувача реклами дати документальн≥ п≥дтвердженн¤ достов≥рност≥ ≥нформац≥њ. ќсоби, ¤к≥ зд≥йснюють на безоплатн≥й основ≥ д≥¤льн≥сть ≥з виробництва та поширенн¤ соц≥альноњ реклам≠ноњ ≥нформац≥њ, у т≥м числ≥ й за рахунок власних кошт≥в, користую≠тьс¤ п≥льгами, передбаченими законодавством дл¤ доброчинноњ д≥≠¤льност≥. –озповсюджувач≥ реклами, д≥¤льн≥сть ¤ких повн≥стю або частково ф≥нансуЇтьс¤ з державного бюджету, зобов'¤зан≥ розм≥≠щувати соц≥альну рекламну ≥нформац≥ю державних орган≥в без≠коштовно в обс¤з≥ не менше 5% еф≥рного часу (друкованоњ площ≥), наданого дл¤ реклами. „ас рекламного мовленн¤ не може переви≠щувати 9 хвилин на кожну годину мовленн¤ дл¤ телерад≥оорган≥зац≥й будь-¤коњ форми власност≥ (не поширюЇтьс¤ на спец≥ал≥зова≠н≥ рекламн≥ канали мовленн¤). –еклама за допомогою телексного та факсим≥льного зв'¤зку (у т≥м числ≥ в ≤нтернет≥) за браком спец≥≠ального попиту заборон¤Їтьс¤, кр≥м одноразового розсиланн¤ рек≠лами обс¤гом не б≥льше одн≥Їњ друкованоњ стор≥нки на одну адресу в ≥нтервал≥ часу з 21 години до 7 години за м≥сцевим часом.

–еклама послуги, що надаЇтьс¤ з використанн¤м м≥сцевого, м≥ж≠м≥ського або м≥жнародного телефонного зв'¤зку, маЇ точно пов≥≠домл¤ти про платний чи безплатний характер послуги, њњ зм≥ст, в≥≠ков≥ та ≥нш≥ обмеженн¤, установлен≥ чинним законодавством ≥ виробником послуги стосовно кола њњ споживач≥в, варт≥сть одн≥Їњ хвилини користуванн¤ послугою у в≥дпов≥дному рег≥он≥. ÷¤ ≥нфор≠мац≥¤ маЇ бути надрукована шрифтом, розм≥р (кегль) ¤кого не ме≠нший за половину кегл¤ шрифту, що ним набрано номер телефону, котрий використовуЇтьс¤ дл¤ наданн¤ рекламованоњ послуги.

«акон ”крањни Ђѕро рекламуї передбачаЇ в≥дпов≥дальн≥сть за порушенн¤ цього закону, у т≥м числ≥ публ≥чне спростуванн¤ недо≠бросов≥сноњ реклами (добров≥льне або з р≥шенн¤ суду) за рахунок винноњ особи. —простуванн¤ вм≥щуЇтьс¤ в тому самому рекламно≠му засоб≥ ≥з використанн¤м того самого простору, часу, м≥сц¤ та пор¤дку, в ¤кому зд≥йснювалась недобросов≥сна реклама.

” «акон≥ ”крањни Ђѕро захист в≥д недобросов≥сноњ конку≠ренц≥њї визначаЇтьс¤, що неправом≥рним Ї використанн¤ без дозволу вповноваженоњ на те особи чужого ≥мен≥, ф≥рмового найме≠нуванн¤ або товарних знак≥в, а також запозиченн¤ оформленн¤ упаковки товар≥в, назв л≥тературних, художн≥х твор≥в чи пер≥о≠дичних видань, назв м≥сць походженн¤ товару в тому раз≥, коли це може спричинитись до плутанини стосовно д≥¤льност≥ ≥ншого об'Їкта господарюванн¤ (п≥дприЇмц¤), котрий маЇ пр≥оритет на використанн¤ названих елемент≥в. ѕроте використанн¤ у ф≥рмо≠вому найменуванн≥ власного ≥мен≥ ф≥зичноњ особи к≥лькома ф≥р≠мами не вважаЇтьс¤ неправом≥рним, коли до нього додаЇтьс¤ будь-¤кий по¤снюючий елемент, що запоб≥гаЇ плутанин≥. «ако≠ном заборон¤Їтьс¤ також неправом≥рне використанн¤ товару ≥н≠шого виробника, тобто запровадженн¤ в господарський об≥г то≠вару ≥ншого виробника п≥д власною маркою (назвою) з≥ зм≥ною чи зн¤тт¤м марки (назви) цього виробника без дозволу вповно≠важеноњ на те особи.

«акон заборон¤Ї коп≥юванн¤ зовн≥шнього вигл¤ду виробу, тобто в≥дтворенн¤ зовн≥шнього вигл¤ду виробу ≥ншого суб'Їкта господарюванн¤ (п≥дприЇмц¤) ≥ запровадженн¤ його в господар≠ський об≥г без в≥дпов≥дного дозволу та однозначноњ вказ≥вки на виробника ориг≥налу ≥ виробника коп≥њ. јле не визнаЇтьс¤ непра≠вом≥рним коп≥юванн¤ зовн≥шнього вигл¤ду виробу або його час≠тин, коли таке коп≥юванн¤ зумовлене суто функц≥ональним за≠стосуванн¤м виробу.

«акон також даЇ визначенн¤ пор≥вн¤льноњ реклами, тобто та≠коњ, що м≥стить пор≥вн¤нн¤ з товарами, роботами, послугами чи д≥¤льн≥стю ≥ншого суб'Їкта господарюванн¤ (п≥дприЇмц¤). “ака реклама взагал≥ заборон¤Їтьс¤, але не визнаЇтьс¤ неправом≥рним пор≥вн¤нн¤, коли наведен≥ в≥домост≥ про товари, роботи, послуги п≥дтверджено фактичними даними ≥ вони Ї достов≥рними, об'Їк≠тивними, корисними дл¤ ≥нформуванн¤ споживач≥в.

—прави про недобросов≥сну конкуренц≥ю розгл¤даютьс¤ јнтимонопольним ком≥тетом ”крањни та його територ≥альними в≥д≠д≥ленн¤ми. ¬они можуть нав≥ть накласти арешт на майно або ко≠шти, що належать в≥дпов≥дачев≥. ” раз≥ визнанн¤ судом (арб≥т≠ражним судом) браку в д≥¤х в≥дпов≥дача факт≥в порушенн¤ закону в≥н маЇ право на в≥дшкодуванн¤ збитк≥в, завданих йому неправо≠м≥рним р≥шенн¤м јнтимонопольного ком≥тету (його в≥дд≥лень) в пор¤дку, визначеному цив≥льним законодавством ”крањни.

”крањна Ї членом багатьох м≥жнародних орган≥зац≥й. ¬ерховна –ада ”крањни законодавче закр≥пила пр≥оритет м≥жнародного за≠конодавства над украњнським, а тому норми м≥жнародного права д≥ють в ”крањн≥ беззаперечно.

12

Ќазва: Ќорми, правила та законодавч≥ основи маркетинговоњ пол≥тики комун≥кац≥й
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-03 (1226 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
добавить шрифт - software - woman trader - most profit - online payment - car cheap - and vehicle
Page generation 0.082 seconds
Хостинг от uCoz