ћаркетинг > ќрган≥зац≥¤ виставок ≥ ¤рмарк≥в. «агальн≥ положенн¤
контроль результат≥в, тобто пор≥вн¤льний анал≥з поставлених ≤ ц≥лей ≥ фактичних дос¤гнень; складанн¤ зв≥ту з конструктивною критикою помилок ≥ недол≥к≥в, а також ≥з д≥ловими пропозиц≥¤ми на майбутнЇ. ўоб участь у виставц≥ (¤рмарку) була ефективною, бажано до≠тримувати таких Ђдес¤ти запов≥дейї учасника виставки (¤рмарку): 1. ”становити т≥сний зв'¤зок ц≥лей участ≥ у виставц≥ (¤рмарку) ≥ ц≥лей маркетингу п≥дприЇмства-експонента. 2. ¬ибрати найл≥пшу виставку (¤рмарок) з погл¤ду м≥сц¤ ≥ часу њњ проведенн¤, складу в≥дв≥дувач≥в та експонент≥в, розм≥щенн¤ стенда ≥ т. п. 3. “очно спланувати вс≥ орган≥зац≥йн≥ процедури. ќбмежений терм≥н д≥њ виставок (¤рмарк≥в) унеможливлюЇ будь-¤ку суттЇву ко≠рекц≥ю таких процедур у процес≥ роботи. 4. ѕравильно вибрати експонати залежно в≥д ринк≥в, просунутис¤ на ¤к≥ бажаЇ п≥дприЇмство: техн≥чний р≥вень, практичн≥сть, ¤к≥сть, зовн≥шн≥й вигл¤д. 5. ”становити спри¤тливий р≥вень ц≥н проти ц≥н конкурент≥в, що за≠безпечуЇтьс¤ правильним сп≥вв≥дношенн¤ми ц≥ни пропонуванн¤ з ¤к≥с≠тю пропонованого товару та комерц≥йними умовами його продажу. 6. ѕродумати пор¤док презентац≥њ на стенд≥ загальноњ п≥дприЇм≠ницькоњ д≥¤льност≥ експонента: вир≥шальну роль щодо цього мати≠муть зовн≥шн≥й вигл¤д, функц≥њ ≥ функц≥ональн≥сть стенда. 7. ¬≥дпов≥дно п≥д≥брати персонал стенда з погл¤ду його к≥лькост≥, складу, фаховоњ п≥дготовки, здатност≥ до активноњ сп≥впрац≥ з в≥дв≥≠дувачами. 8. ”згодити ¤к≥сний р≥вень ус≥х запланованих заход≥в. 9. –егул¤рно контролювати ефективн≥сть окремих заход≥в. 10. —ерйозно продумати пор¤док п≥сл¤ виставковоњ (п≥сл¤ ¤рмарковоњ) д≥¤льност≥ п≥дприЇмства-експонента з урахуванн¤м ви¤влених! п≥д час функц≥онуванн¤ виставки (¤рмарку) недол≥к≥в.
Ќазва: ќрган≥зац≥¤ виставок ≥ ¤рмарк≥в. «агальн≥ положенн¤ ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-03 (2112 прочитано) |