ћаркетинг > ќсобливост≥ орган≥зац≥њ служби маркетинговоњ пол≥тики комун≥кац≥й
Ќайвища мета сучасних маркетингових комун≥кац≥й Ч це вплинути на потенц≥йних споживач≥в у такий спос≥б, щоб вони придбали товар саме цього, конкретного п≥дприЇмства. ќтже, го≠ловною метою д≥¤льност≥ у сфер≥ маркетингових комун≥кац≥й Ї формуванн¤ попиту (байдуже на що Ч на товари, на ≥дењ, на спо≠с≥б житт¤, нав≥ть на ¤когось пол≥тика чи державного д≥¤ча). ƒл¤ виконанн¤ цих завдань п≥дрозд≥л маркетинговоњ пол≥тики комун≥кац≥й використовуЇ так≥ ≥нструменти, ¤к реклама, стимулюванн¤ попиту, робота з громадськ≥стю, персональний продаж участь у виставках та ¤рмарках, пр¤мий маркетинг, реклама на м≥сц≥ продажу та сучасна упаковка своЇњ продукц≥њ. ѕ≥дрозд≥л маркетинговоњ пол≥тики комун≥кац≥й, ¤к правило очолюЇ фах≥вець ≥з вищою осв≥тою маркетолога та практичним досв≥дом роботи не менше двох рок≥в. …ого призначають ≥ зв≥льн¤ють наказом кер≥вництва п≥дприЇмства, ¤ке затверджуЇ також структуру та штати п≥дрозд≥лу. «г≥дно з≥ своњми головними завданн¤ми п≥дрозд≥л маркетинговоњ пол≥тики комун≥кац≥й виконуЇ так≥ функц≥њ: Х розробл¤Ї плани маркетингових комун≥кац≥й (плануЇ рекламн≥ кампан≥њ ¤к самост≥йно, так ≥ за допомогою рекламних агенц≥й визначаЇ та використовуЇ найб≥льш ефективн≥ засоби рекламуванн¤, розробл¤Ї заходи з≥ стимулюванн¤ попиту, ≥з пабл≥к рилейшнз та ≥нших напр¤мк≥в маркетингових комун≥кац≥й); Х готуЇ пропозиц≥њ та проекти кошторис≥в витрат щодо окре≠мих напр¤мк≥в маркетингових комун≥кац≥й, визначаЇ загальну! суму витрат на ц≥ заходи; ≤ Х зд≥йснюЇ контроль за витратами кошт≥в, визначаЇ ефективн≥сть цих витрат та зд≥йснюЇ належне коригуванн¤, ¤кщо запланован≥ заходи не дають бажаного результату; Х сп≥льно з ≥ншими п≥дрозд≥лами служби маркетингу готуЇ ма≠тер≥али анал≥тичного характеру та ≥нш≥ дов≥дки на вимогу кер≥вництва, за необх≥дност≥ консультуЇ прац≥вник≥в п≥дприЇмства питань маркетинговоњ пол≥тики комун≥кац≥й; Х сп≥льно з юридичною службою п≥дприЇмства готуЇ матер≥али щодо претенз≥й орган≥зац≥¤м-виконавц¤м (рекламним агенц≥¤м науково-досл≥дним установам) з приводу ¤кост≥ та строк≥в виконанн¤ роб≥т за контрактами; Х анал≥зуЇ та оц≥нюЇ результативн≥сть конкретних заход≥в з маркетингових комун≥кац≥й та ефективн≥сть роботи кожного прац≥вника п≥дрозд≥лу; Х узагальнюЇ досв≥д роботи свого п≥дрозд≥лу та аналог≥чних п≥дрозд≥л≥в п≥дприЇмств-конкурент≥в; Х готуЇ пропозиц≥њ щодо вдосконаленн¤ д≥¤льност≥ п≥дрозд≥лу на близьку та в≥ддалену перспективу; Х готуЇ пропозиц≥њ про п≥двищенн¤ д≥ловоњ квал≥ф≥кац≥њ пра≠ц≥вник≥в п≥дрозд≥лу, зокрема щодо њхнього навчанн¤ та стажуван≠н¤ за кордоном. ѕ≥дрозд≥л з маркетинговоњ пол≥тики комун≥кац≥й маЇ право: Х отримувати в установленому пор¤дку в≥д р≥зних п≥дрозд≥л≥в та служб п≥дприЇмства матер≥али, дов≥дки та ≥ншу ≥нформац≥ю, необх≥дну дл¤ виконанн¤ обов'¤зк≥в, покладених на п≥дрозд≥л; Х давати рекомендац≥њ, спр¤мован≥ на реал≥зац≥ю завдань щодо маркетингових комун≥кац≥й, р≥зним структурним одини≠ц¤м п≥дприЇмства, а також зд≥йснювати контроль за њхн≥м ви≠конанн¤м; Х у встановленому пор¤дку вести переговори та листуванн¤ з р≥зними п≥дприЇмствами та орган≥зац≥¤ми (у т≥м числ≥ заруб≥ж≠ними) з питань, що вход¤ть у компетенц≥ю п≥дрозд≥лу; Х за нагальноњ виробничоњ потреби залучати прац≥вник≥в п≥д≠приЇмства до проведенн¤ масових рекламних та ≥нших заход≥в; Х за необх≥дност≥ надавати на комерц≥йних засадах методичну допомогу, консультац≥њ, послуги (у т≥м числ≥ посередницьк≥) ≥н≠шим орган≥зац≥¤м; Х брати участь у зас≥данн¤х, симпоз≥умах, конгресах, сем≥на≠рах та ≥нших заходах з питань маркетингових комун≥кац≥й, одер≠жувати в≥дпов≥дн≥ навчально-методичн≥ матер≥али дл¤ п≥двищен≠н¤ квал≥ф≥кац≥њ прац≥вник≥в п≥дрозд≥лу; . Х готувати пропозиц≥њ щодо в≥др¤джень представник≥в п≥дрозд≥лу на м≥жнародн≥ торгов≥ виставки та ¤рмарки, симпоз≥уми, се≠м≥нари, конгреси з метою вивченн¤ досв≥ду роботи. ѕ≥дрозд≥л маркетинговоњ пол≥тики комун≥кац≥й служби маркетингу п≥дприЇмства несе в≥дпов≥дальн≥сть ¤к за незадов≥льне виконанн¤ своњх функц≥й ≥ покладених на його прац≥вник≥в завдань, так ≥ за безд≥¤льн≥сть та неприйн¤тт¤ р≥шень з питань, що вход¤ть до компетенц≥њ цього п≥дрозд≥лу.
Ќазва: ќсобливост≥ орган≥зац≥њ служби маркетинговоњ пол≥тики комун≥кац≥й ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-03 (1460 прочитано) |