Маркетинг > Поняття маркетингу та історія розвитку маркетингу
Список літератури Котлер Ф. Основи маркетинга: Пер. с англ.- М.: Прогресс, 1990. – 796 с. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Дж., Вонг В. Основы маркетинга. – 2-е европ. Изд. – М.: СПб.; К.: Изд. Дом «Вильямс», 1999. – 1056 с. Гаркавенко С.С. Маркетинг. – К.: Лібра, 1996. – 200 с. Азоев Г.П. Конкуренция: анализ, стратегия и практика. – М.: Прогресс, 1997.–248с. Армстронг Г. Маркетинг. Общий курс. – 5-е изд. – М.: Вильямс, 2001 – 608 с. Герасимчук В.Г. Маркетинг: теорія і практика: Навч. Посіб. – К.: Вища шк., 1994, - 327 с. Багиев Г.Л., Тарасевич В.М., Анн Х. Маркетинг: Учебник для вузов. – М.: ОАО «Изд. «экономика», 1999. – 703 с. Портер М.Е. Стратегія конкуренції. Методика аналізу галузей і діяльності конкурентів / Пер. з англ. – К.: Основи, 1997. – 390 с.
Назва: Поняття маркетингу та історія розвитку маркетингу Дата публікації: 2005-03-03 (3646 прочитано) |