ћаркетинг > ѕр¤мий маркетинг. «агальн≥ в≥домост≥
Х рекламуванн¤ нових ≥дей та вихованн¤ нових смак≥в. Ќайчаст≥ше використовують пр¤мий маркетинг невелик≥ торгов≥ п≥дприЇмства, ¤к≥ не можуть скористатис¤ з дорожчих техн≥чних за≠соб≥в рекламуванн¤; торгов≥ п≥дприЇмства, ¤к≥ обслуговують неве≠лику к≥льк≥сть м≥сцевих споживач≥в; пров≥нц≥йн≥ та с≥льськ≥ торгов≥ п≥дприЇмства, в≥ддален≥ в≥д великих торгових зон та центр≥в; спец≥≠ал≥зован≥ торгов≥ п≥дприЇмства з вузьким асортиментом товар≥в; торгов≥ п≥дприЇмства, ¤к≥ обслуговують покупц≥в, котр≥ належать до одн≥Їњ соц≥альноњ групи; торгов≥ п≥дприЇмства, асортимент товар≥в ¤ких розрахований на попит пост≥йних покупц≥в. ўоб зб≥льшити к≥льк≥сть замовлень, необх≥дно Ђпрорекламувати рекламуї, тобто оголосити на рад≥о та телебаченн≥ про поча≠ток кампан≥њ поштовоњ розсилки рекламних звернень. ƒодати по≠купц≥в може нав≥ть такий нехитрий заклик: Ђ«азирн≥ть зранку до поштовоњ скринькиї. ќтже, використанн¤ пр¤мого маркетингу залежить в≥д таких фактор≥в (чинник≥в): Х суми кошт≥в, ¤ку може витратити рекламодавець (виробник або посередник) на акц≥ю; л ступен¤ складност≥ ≥нформац≥њ, ¤ку необх≥дно надати потенц≥йному споживачев≥; Х позиц≥њ рекламодавц¤ на ринках продажу товар≥в; Х часу, ¤кий потенц≥йний покупець повинен витратити на вивченн¤ матер≥ал≥в, котр≥ виробник або посередник пропонують йому персонально. , р≥м того, Ї велика р≥зниц¤ в заходах пр¤мого маркетингу то≠п≥в повс¤кденного попиту та товар≥в промислового призначенн¤.
Ќазва: ѕр¤мий маркетинг. «агальн≥ в≥домост≥ ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-03 (968 прочитано) |