Sort-ref.narod.ru - реферати, курсові, дипломи
  Головна  ·  Замовити реферат  ·  Гостьова кімната ·  Партнери  ·  Контакт ·   
Пошук


Рекомендуєм

Маркетинг > Прямі поштові рекламні відправлення


• місце для запису вартості перевезення та доставки;

• інші питання, зв'язані з доставкою;

• питання щодо погашення кредиту (стосовно попередніх за­мовлень) або найменування банку, який видає кредит на поточне замовлення (коли є потреба в такому кредиті).

Підбиваючи підсумок розгляду переваг і недоліків прямої по­штової реклами, не зайвим буде послатися на думку американсь­ких теоретиків і практиків реклами — Ч. Сендіджа, В. Фрай-бергера, К. Ротуола. Вони, зокрема, встановили, що застосування прямої поштової реклами (прямого маркетингу) рекомендується:

• коли тестування аудиторії показало, що саме така форма маркетингу є найдоцільнішою з практичного погляду;

• коли рекламні звернення є занадто складними або занадто деталізованими, щоб можна було їх донести до покупця за допо­могою інших засобів рекламування;

• коли необхідно збільшити охоплення частки ринку, а вико­ристання реклами в засобах масової інформації є економічно не­доцільним, бо великі тиражі цих засобів перевищують реальні потреби;

• коли інші засоби реклами не можуть використати формат чи інші технічні й художні особливості, передбачені стратегією про­ведення рекламної кампанії;

• коли потреби конкретного територіального ринку можуть бути задоволені з мінімальним залученням продавців товарів з Інших регіонів;

•коли необхідними є контрольні дослідження (наприклад, вимірювання ефективності реклами на певних ринках, визначен­ня потреб та опрацювання характеристик потенційних спожива-1В> тестування ціни, упаковки тощо);

• коли продаж товару здійснюється безпосередньо споживачам поза посередниками, дилерами і т.п.;

• коли бажано отримати відповіді від потенційних покупців для наступної розсипки додаткових матеріалів та візитів коміво­яжерів.

Колишній президент Асоціації прямої поштової реклами Е. Н. Мейєр так охарактеризував роль прямої поштової реклами: «Ви. звертаєтесь до покупця або потенційного клієнта індивіду, реально за допомогою найважливішого з усіх відомих йому слів -— його власного імені. У цілому ви намагаєтесь створити враження, що знаєте, хто він, що він собою являє. У більшості текстів прямої поштової реклами ви розмовляєте з ним так, як розмовляли б під час особистої зустрічі. Тому пряма поштова реклама най­більш придатна в ситуації, де такий підхід до потенційного поку­пця є логічним та виправданим».

12

Назва: Прямі поштові рекламні відправлення
Дата публікації: 2005-03-03 (559 прочитано)

Реклама



Яндекс цитирования
roulette - insurance car - ryanair - payment weekly - furniture leather - cheap to - cheap flights to new york
Page generation 0.057 seconds
Хостинг от uCoz