Маркетинг > Розробка концепції маркетингу фірми
Формування комунікаційної політики підприємства передбачає прийняття великої кількості різноманітних рішень, пов’язаних із визначенням цільової аудиторії, величини рекламного бюджету, створенням ефективних текстів рекламних звернень. Реклама – це будь-яка платна не особистісна форма розповсюдження інформації про фірму та її товар. Реклама – це королева СМК. “Паблік рілейшинз” – діяльністю спрямована на формування позитивного іміджу фірмі, доброзичливого ставлення до неї та її товару. Планування рекламної діяльності підприємства потребує прийняття різних рішень. Розроблення рекламної стратегії передбачає: визначення цільової аудиторії; розроблення концепції товару; вибір засобів розповсюдження реклами; створення рекламного звернення. Фірма “Мрія” рекламує свій товар на телебаченні, радіомовленні, а також у пресі. Рекламне звернення є центральним елементом усієї реклами. Комплекс рішень щодо рекламного звернення охоплює широке коло питань, пов’язаних з творчим процесом: пошук ідеї звершення. Мотивові і аргументів, стильове вирішення звернення, написання рекламного тексту, сценарію, його втілення у рекламному ролику. До заходів стимулювання збуту фірма використовує знижки цін, конкурси, купони. Більшість із них містить чітку пропозицію негайно зробити імпульсну покупку. Кожне підприємство мусить формувати свій ефективний комплекс маркетингових комунікацій, ураховуючи велику кількість факторів, зокрема характер продукту і тип ринку, стадію життєвого циклу товару, обрану стратегію його просування. СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ Мороз А.А., Чухрай Н.І, “Маркетинг”, навчальний посібник, збірник вправ (Під наук. Ред. Мороз А.А.) – Львів ДУ “Львівська політехніка”, 1999. Кардаш В.Я. “Маркетингова товарна політика” К.: КНЕУ, 1997. Бревнов А.А. Маркетинг малого підприємства”., Київ: Віра: - Р, 1998. “маркетинг” Навчальний посібник. Збірник вправ/ За наук. ред. Мороз А.А. – Львів, 1999. Коршунов В.І., Курбітов К.Е. “маркетингові дослідження ринку”, Харків, 1997.
Назва: Розробка концепції маркетингу фірми Дата публікації: 2005-03-03 (4330 прочитано) |